دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایده های ساخت کاردستی با سنگ زیبا و دوست داشتنی

  • یلدا محمدی
  • ۵ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های جدید و خلاقانه برای ساخت کاردستی با سنگ به همراه معرفی جدیدترین مدل های کاردستی ساخته شده با سنگ های ساده را در این مطلب مشاهده می فرمایید که با الگوبرداری از آنها می توانید کاردستی های زیبایی تهیه نمایید.

کاردستی با سنگ یکی از ایده های جالب و ارزان است که توسط آن می توان کارهای دست ساز مختلف و همچنین وسایل تزیینی و دکوری متنوعی تهیه نمود. در این مطلب مجموعه ایی از تصاویر و مدل های زیبای انواع وسایل ساخته شده با سنگ را گردآوری نموده ایم که قصد داریم با نمایش آنها به معرفی ایده های جدید و زیبا برای ساخت وسایل دست ساز متنوع و جذاب بپردازیم.

ایده های خلاقانه و جدید برای ساخت کاردستی با سنگ

انواع مختلف کاردستی سنگی با طرح ها و روش های متنوعی ساخته می شود و به راحتی و البته کمی خلاقیت و ابتکار تهیه می گردند، انتخاب نوع کاردستی کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید با توجه به فرم سنگهایی که دارید و همچنین دیگر وسایلی که در دسترس دارید مدل های مختلف کاردستی ساده و جذاب را انتخاب و تهیه فرمایید. در این بخش به معرفی مجموعه ایی از تصاویر و مدل های متنوع و زیبای انواع کاردستی های سنگی خلاقانه می پردازیم که هر یک از این مدل ها را با کمی دقت و توجه می توانید بسازید و برای تزیین منزل از آنها استفاده نمایید.

کاردستی جالب با سنگآموزش ساخت کاردستیکاردستی با سنگ جدیدآموزش ساخت کاردستیکاردستی خلاقانهکاردستی جدید با سنگکاردستی با سنگکاردستی جدید با سنگکاردستی سادهکاردستی جدید با سنگکاردستی جدید با سنگ

همانطور که در مباحث قبل اشاره نمودیم، یکی از روش های ساده و زیبای تزیین انواع سنگ، نقاشی روی سنگ است که با به کارگیری آن می توان سنگ ها را از حالت سادگی خارج نمود و طرح دلخواه و مناسب را روی آن پیاده کرد و به این ترتیب وسایل دست ساز زیبا و متنوعی داشت. در ادامه چندین وسایل دست ساز که از سنگ های نقاشی شده ساخته شده اند را مشاهده می فرمایید که الگوی مناسبی برای ساخت کاردستی توسط شما به حساب می آیند.

کاردستی با سنگکاردستی کاردستی خلاقانه با سنگکاردستی ساده با سنگخلاقیت با سنگنقاشی روی سنگکاردستی خلاقانهکاردستی کودکانهکاردستی کلبه سنگی

ایده های جدیدتری از خلاقیت با سنگ

یکی از ایده های جذاب برای ساخت وسایل تزئینی و خلاقیتهای زیبا، استفاده از سنگها در اشکال و سایز های متنوع می باشند که به راحتی در دسترس هستند و با کمی ذوق و هنر و داشتن خلاقیت می توان کار های تزئینی فوق العاده جذاب و تماشایی ایجاد کرد؛ همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، ایده های متنوع و منحصر به فردی برای انواع خلاقیت و ساخت کاردستیهای زیبا با استفاده از سنگها و سنگریزه ها وجود دارند، اکنون در ادامه این بخش می توانید مدلهای دیگری از انواع خلاقیت جدید با استفاده از سنگ ها را مشاهده کنید و از تماشای آنها لذت ببرید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خلاقیت زیبا با سنگ

مدلی از کاردستی با سنگ

مدلی از خلاقیت با سنگ

انواع خلاقیت با سنگ

خلاقیتی زیبا با سنگ

تابلو ها از انواع وسایل تزئینی شکیل هستند که نقش زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارند، حال با کمی خلاقیت و ذوق و با استفاده از سنگ ها و سنگریزه های نقاشی شده و یا ساده می توان تابلو های دیواری زیبا و چشم نوازی با هنر دستی خودتان بسازید، در اینجا تصاویر متنوعی از انواع مدل تابلو های سنگی با طرح های زیبا و جذاب گلچین کرده ایم که می توانید از این مدلها الگوگیری کرده و تابلو های زیبایی در منزل بسازید.

خلاقیتی از ساخت تابلو با سنگ

تصاویری از خلاقیت با سنگ

خلاقیت جالب با سنگ

کاردستی با سنگریزه

خلاقیت با سنگ

کاردستی با سنگ ریزه

خلاقیت هنرمندانه با سنگ

خلاقیت با سنگ ها

خلاقیت جدید با سنگ

کاردستی زیبا با سنگریزه

کاردستی با سنگ به شکل خلاقانه

با انواع مختلف کاردستی سنگی آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها و طرح های زیبا و متنوع بتوانید کاردستی های خلاقانه جالبی با سنگ تهیه نمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. برای مشاهده مدل های بیشتر و همچنین آموزش های مختلف به بخش کاردستی مراجعه نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *