دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های مالدیو و شناخت زیباترین تفریحات و مناطق گردشگری این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

مالدیو یکی از کوچک ترین مناطق در قاره آسیا است با سفر به این منطقه و مشاهده دیدنی های مالدیو می توانید جذابیت های دیدنی زیادی را مشاهده کنید. که در اینجا با مهم ترین آن ها آشنا می شوید.

شهر دیدنی و زیبای ماله که پایتخت رسمی مالدیو است خود به تنهایی یکی از جذابیت های مهم آن به شمار می رود این منطقه با جزایر خود شناخته شده است و به ۱۲ جزیره نیز شهرت دارد. دیدنی های مالدیو به قدری دارای تنوع و زیبایی است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است جزایر، هتل های لاکچری و لوکس، تفرجگاه های جدید و رستوران ها از جمله جذابیت های دیدنی و توریستی در این منطقه گردشگری اشاره کرد که مهم ترین مکان های دیدنی مالدیو هستند.

جاذبه های مالدیو

دیدنی های مالدیو و جاذبه های توریستی این کشور زیبا

با ورود به مناطق مالدیو می توانید چشم اندازهایی از سواحل مرجانی و شنی آن را مشاهده کنید در آب های این منطقه ماهی های رنگی، دلفین ها، نخل های کوتاه و بسیاری از جذابیت های دیگر وجود دارند که نظاره گر آن خواهید بود.

در اطراف هر یک از این جزایر مناطقی بسیار زیبا وجود دارد که برای استراحتگاه ها و اقامت گردشگران تدارک دیده شده است و از فراز آن می توانید چشم اندازهای بسیار دیدنی اطراف را مشاهده کنید. آرامش بسیار زیادی که در این جزیره خواهید داشت یک عامل جذب کننده دیگر است که شما را برای مدتی سفر به مالدیو جذب می کند.

رستوران سابسیکس:

یکی از دیدنیهای مالدیو که می توان به آن اشاره کرد رستوران های معروف در این منطقه است یکی از جذابیت هایی که با ورود به این رستوران می توانید از آن لذت برید موتورسواری در راهروهای آن برای رسیدن به تالار اصلی رستوران است.

دیدنی های مدرن مالدیو

جزیره مافوشی:

این جزیره یکی از بزرگترین جزیره هایی است که در این منطقه وجود دارد و یک ساعت و نیم تا پایتخت مالدیو فاصله دارد در اطراف این جزیره نیز اقامتگاه ها و رستوران های مجللی برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

دیدنی های متنوع مالدیو

جزیره باآتول:

بهشتی کوچک از کره زمین که آب های آن بسیار زلال و شفاف هستند صخره های مرجانی و سواحلی که می توانید در این جزیره مشاهده کنید دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی هستند. شاید جالب است بدانید که امکانات طراحی شده برای این جزیره بیش از ۱۰۰ تکنولوژی تفریحی است.

دیدنی های مالدیو

صخره های بنانا:

غواصی در این صخره یکی دیگر از جذابیت ها و دیدنیهای مالدیو است زیرا این منطقه محافظت شده دارای موجودات دریایی و آبی زیادی است که ممکن است تا کنون بسیاری از این آبزیان را ندیده باشید بافت های مرجانی نیز می تواند یکی دیگر از دیدنی ها باشد.

  •  آرون گروپس

تفریحات آبی مالدیو

کاخ مولی آگه:

این کاخ یکی از مکان های زیبای فرهنگی و تاریخی مالدیو است که در سال ۱۹۰۶ بنا شده است و متعلق به جنگ جهانی اول است. ساختمان این بنا ارزشمند دارای جذابیت ها و چشم اندازهای زیادی است معماری این بنا نیز می تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد.

دیدنی های تاریخی مالدیو

خانه وال مالدیو:

اگر از علاقه مندان به آب های اقیانوس و زندگی های زیر دریایی هستید می توانید با استفاده از وال آبی چشم اندازهای درون آب اقیانوس را مشاهده کنید. این تفریح مهیج شما را با آبزیان متعددی آشنا می کند و می توانید از نزدیک زندگی موجودات دریایی را مشاهده کنید. موجودات این آب ها شامل مرجان ها، شیرماهی، لاک پشت، ماهی های رنگارنگ، کوسه سفید و … است.

مکان های دیدنی مالدیو

ماله:

یکی دیگر از دیدنیهای مالدیو شهر تماشایی ماله است که پایتخت آن محسوب می شود بیشتر توریست ها این شهر و بازارهای آن را به هند نزدیک می دانند و عموما به دلیل شلوغی و پر رفت و آمد بودن آن جای مناسبی برای توریست ها نیست.

دیدنی های جذاب مالدیو

اوتمو:

در شمالی ترین مناطق مالدیو واقع شده است که در گذشته های دور خانه سلطان محمد تانکوروفانو بوده است و این بنای ارزشمند متعلق به قرن شانزدهم است که یکی از جاذبه های تاریخی در این منطقه به شمار می رود و برای توریست هایی است که به بناهای تاریخی علاقه زیادی نشان می دهند.

دیدنی های شناخته شده مالدیو

جزیره ولیگاندو:

غروب زیبای این منطقه آن را به یکی از دیدنیهای مالدیو تبدیل کرده است که چشم انداز زیبایی را می توانید در آن مشاهده کنید. از جذابیت های این جزیره می توان به آب های زلال و شفاف، قایق های لوکس و با امکانات، مناظر رویایی، ویلاهای ساحلی و … اشاره کرد.

دیدنی های طبیعی مالدیو

فوواه مولاح:

این جزیره نیز یکی دیگر از دیدنیهای مالدیو است که دارای جزیره های مرجانی است این منطقه دارای دریاچه است و نمای آن بسیار تماشایی و جذاب است. آب و هوای مطبوعی که در این جزیره وجود دارد موجب شده است تا گردشگران زیادی به این منطقه جذب شوند.

جزیره زیبای مالدیو

هیتادلو:

یکی از بزرگترین جزایری که در مالدیو واقع شده است این منطقه پرجمعیت یک مجموعه توریستی است که اطراف آن دارای کافه ها و رستوران های مختلف است.

دیدنی مالدیو

ساحل مصنوعی ماله :

ساحل ماله ساخته دست انسان است یکی از مکا های جذاب گردشگری در این شهر می باشد، از امکانات تفریحی این منطقه می توان به انواع تفریحات آبی همچون موج سواری، شنا، غواصی، قایق سواری و … اشاره کرد، همچنین می توانید به هنگام حضور در این منطقه تفریحی زیبا در کافه ها و رستوران های آنجا چیزی سفارش دهید و نیز در جشن های محلی، کنسرت ها و کارناوال های آنجا حضور پیدا کنید.

جاهای دیدنی مالدیو

موزه ملی مالدیو :

مالدیو پایتخت ماله بوده  و موزه زیبای این شهر در یکی از پارک های عمومی این منطقه به نام «پارک سلطان» واقع گردیده است، این موزه از بقایای قصر سلطان می باشد بعد از تخریب این بنا در سال ۱۹۶۸ از آن به جا مانده است.

این موزه در سه طبقه بنا شده که شامل اشیاء قدیمی، آثار تاریخی، زیورآلات، تاج پادشاهی، طروف کنده کاری شده، اسلحه و لباس می باشد.

مکانهای دیدنی مالدیو

ساحل جزیره وادهو :

این ساحل درخشان همچون قطعه ای از بهشت از جمله پدیده های طبیعی شگفت انگیز می باشد، شما می توانید زیبایی خیره کننده  ساحل این جزیره را در شب و زمانی که آب ساحل در تلالو نور مهتاب می درخشد، مشاهده نمایید. به گونه ای که تصور می شود، میلیون ها ستاره کوچک در اعماق دریا می درخشند.، جالب است بدانید که علت آن وجود فیتوپلانکتون ها یا میکروب های دریایی شب تاب در آب دریا می باشند.

تصاویر دیدنی های مالدیو

جزیره جیراوارو :

این جزیره گردشگری زیبا به جزیره چهار فصل مالدیو شهرت دارد و این منطقه به دلیل ساخت اقامتگاه چهار فصل در سال ۲۰۰۴ به یک جزیره مناسب برای سکونت در مالدیو تبدیل شده است، در این جزیره می توانید شاهد گونه های گیاهی مختلف و نیز حیوانات زیادی همچون خرچنگ، قناری پرسرخ، پروانه ها و مارمولک های اژدها باشید.

دیدنیهای مالدیو

دیدنی های مالدیو شامل جاذبه های متنوع تر و گسترده تری است که با سفر به این منطقه دیدنی از این جذابیت ها لذت ببرید همچنین علاقه مندان می توانند برای لذت از چشم اندازهای بیشتر در این منطقه به شهرهای اطراف آن سفر کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *