دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی  اپلیکیشن استادکار؛ سفارش آنلاین خدمات

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پیشرفت تکنولوژی، توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی است که شیوه زندگی امروزی را با تغییرات جالب توجهی مواجه کرده‌است. به شکلی که این روزها کمتر کسی برای خرید کالای مورد نیاز خود، زحمت و مشقت طی کردن مسیرهای طولانی و پرترافیک و خرید از فروشگاه‌های سطح شهر را به جان می‌خرد. در عصر شکوفایی کسب‌وکارهای اینترنتی، این تفکر برای دریافت انواع خدمات نیز وجود دارد.

اگر تجربه درخواست خدماتی مانند تعمیر و نگهداری تاسیسات را داشته باشید حتما می‌دانید پیدا کردن یک متخصص کاربلد که در کار خود حرفه‌ای باشد، از انجام آن کار سخت‌تر است. زیرا گاهی خود فرد هم روی مشکلی که برایش پیش آمده تسلط و آگاهی کافی ندارد و حتی نمی‌داند برای کدام خدمات به کدام متخصص مراجعه کند.

برای انتخاب متخصص خدمات در ابتدای کار باید در مورد مشکل آگاهی نسبی داشته باشید. بدانید برای کدام کار به کدام متخصص مراجعه کنید. از تجربه‌ها و توانایی‌های متخصص مورد نظر اطلاعات به دست بیاورید. قیمت‌های عرضه خدمات را بدانید و از همه مهمتر اینکه به کجا و به چه کسی مراجعه کنید.

نرم افزار استاد کار

استادکار راهگشای بازار خدمات

تقریبا می‌توان گفت دوره درخواست خدمات به‌صورت حضوری در حال به سر آمدن است زیرا می‌توان با استفاده از اپلیکیشن‌های سفارش خدمات و تنها با چند کلیک ساده، متخصصان را در کمترین زمان ممکن در اختیار داشت. پلتفرم استادکار بهترین اپلیکیشن سفارش آنلاین خدمات در ایران است که می‌تواند یک دستیار تمام عیار برای انجام امور خدماتی شما باشد. کار کردن با برنامه استادکار بسیار آسان است زیرا به راحتی و با چند کلیک ساده می‌توانید به‌شکل آنلاین درخواست خدمات کنید. در این اپلیکیشن با دسته‌بندی مناسبی که در زمینه تمامی خدمات صورت گرفته، به راحتی خدمات مورد نیاز خود را از میان بیش از ۲۷۰ خدمت استادکار جستجو خواهید کرد.

استادکار کدام خدمات را پوشش می دهد؟

در استادکار تمام خدمات منزل شامل خدمات اسباب‌کشی، حمل و نقل، شستشو و نظافت، تعمیر و نگهداری، تاسیسات، دکوراسیون و همچنین خدمات خودرو شامل تعمیر و نگهداری خودرو، نظافت خودرو و کارواش در محل و بسیاری از خدمات دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد. سرعت انجام کار، کیفیت بالای خدمات و شفافیت مالی چیزیست که باعث تمایز استادکار با دیگر اپلیکیشن‌های سفارش خدمات شده‌است.

استادکار تهران و استادکار کرج در حال حاضر دو شهری هستند که اپلیکیشن استادکار در آنها فعال است. اگر علاقه‌مند به استفاده از خدمات استادکار هستید می‌توانید با مراجعه به سایت استادکار و یا دانلود اپلیکیشن استادکار سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

در آینده خبرهای بیشتر از استادکار خواهید شنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *