دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بررسی گوشی شیائومی mi 9 و مشخصات آن

  • محسن محمدی
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

گوشی شیائومی mi 9 یکی دیگر از پرچمداران جدید سال ۲۰۱۹ می باشد که با آمدن به بازار توانسته است جایگاه مناسبی را در بین هواداران این نوع از گوشی ها پیدا کند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی شیائومی mi 9 بپردازیم.

گوشی شیائومی mi 9 به عنوان یکی از پرچم داران سال ۲۰۱۹ معرفی شده است. یکی از عواملی که موجب محبوبیت در گوشی های شیائومی در سال های اخیر شده است کیفیت این مدل از گوشیها به همراه قیمت مناسبی است که برای آنها لحاظ شده است که گاها به نصف قیمت گوشی های رقیب خود نیز می رسند. در این مقاله به بررسی گوشی شیائومی mi 9 پرداخته می شود تا انواع نکات مثبت و منفی که از چشمها به دور مانده است را برای طرفداران و علاقه مندان به این گوشی شرح دهیم همچنین شما می توانید از لینک روبرو مشخصات گوشی شیائومی می ۸ را مشاهده فرمایید. پس از شما دعوت می شود که در ادامه مطلب همراه ما باشید.

گوشی شیائومی mi 9 نکات مثبت و منفی آن

گوشی شیائومی mi 9

شما در زیر این مطلب به برخی از ویژگی های ظاهری و کارکردی این مدل از گوشی دسترسی خواهید داشت.

طراحی ظاهری

گوشی شیائومی mi 9 دارای بدنه پشتی از جنس شیشه و فریم فلزی می باشد که در رنگ های مختلفی نظیر آبی، مشکی و … تولید شده است. در فضای پشتی این گوشی یک دوربین سه گانه کار گذاشته شده است که دارای برآمدگی نسبتا زیادی می باشد. و در صورتی که بر روی یک سطح صاف قرار بگیرد به خوبی این برآمدی قابل نمایش است. توجه داشته باشید که دوربین های این مدل از گوشی شیائومی از یک لایه محافظ یاقوت یا کرندوم برخوردار است که در برابر خش پذیری بسیار مقاوم می باشند.

برترین گوشی های ارزان قیمت شیائومی

دوربین این گوشی یک سنسور ۴۸ مگا پیکسل دارد که در اطراف آن حلقه ای موجود می باشد که با برخورد نور خورشید به آن رنگ های رنگین کمانی پیدا می کند که از جذابیت های این مدل از گوشی می باشد. در صفحه جلویی این گوشی در قیمت بالای آن ناچ بسیار کوچکی قرار داده شده است. و همچنین دارای حاشیه های بسیار کمی می باشد. این گوشی دارای یک دوربین سلفی ۲۰ مگا پیکسل نیز در بدنه جلویی خود می باشد. و اسپیکر مکالمه آن در بالای ناچ گوشی شیائومی mi 9 به صورت بسیار ظریف قرار داده شده است. و برای باخبر سازی اعلانها یک چراغ ای ای دی تک رنگ نیز زیر این اسپیکر جای گذاری شده است که جز زمان روشن بودن نمی توان آن را دید.

  •  آرون گروپس

صفحه نمایش گوشی شیائومیmi 9

گوشی شیائومی mi 9

این مدل از گوشی از یک صفحه نمایش AMOLED که سازنده آن سامسونگ است بهره می برد. همچنین رزولوشن این گوشی ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد که بزرگی آن ۶.۳۹ اینچ است. در این گوشی از نسل ششم Gorilla Glass استفاده شده است که از صفحه نمایش گوشی محافظت می کند. این صفحه نمایش برای نشان دادن رنگ های مختلف و همچنین داشتن نور کافی بسیار دقیق عمل می کند. توجه داشته باشید که صفحه نمایش این مدل از گوشی به گونه ای است که کمتر می توان از آن ایراد گرفت.

باتری

با توجه به باریکی بسیاری که این مدل از گوشی دارد یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در آن به کار رفته است که وظیفه تامین انرژی برای آن را بر عهده دارد. با وجود این، گوشی قادر است به مدت ۱۹ ساعت مدام به پخش فیل بپردازد. باتری این گوشی موفق شده است در تست های مختلف نمره خوبی را کسب نماید.

دوربین

مشخصات گوشی شیائمی ام ای 9

اولین گوشی شائومی با دوربین سه گانه به گونه ای است که دوربین اصلی آن با کیفیت ۴۸ مگا پیکسل وظیفه ثبت وقایع را بر عهده دارد. از سنسور دوم این گوشی که ۱۲ مگا پیکسل است برای ثبت تصاویر پرتره استفاده می شود. سنسور سوم این گوشی نیز ۱۶ مگا پیکسل می باشد که می تواند در عکس اندازی و ثبت وقایع مختلف به دیگر سنسور ها کمک کند. گوشی شیائومی mi 9 از لحاظ دوربین یکی از بهترین گوشی هایی است که با این قیمت به بازار عرضه شده است.

محتویات جعبه

گوشی شیائومی mi 9

در جعبه این مدل از گوشی علاوه بر خود گوشی یک شارژر ۱۸ واتی موجود می باشد. از دیگر محتویات موجود می توان به دفترچه گوشی و سوزن شیار سیمکارت همچنین تبدیل Type-C به جک هدفون و یک عدد قاب اشاره نمود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *