دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شناخت مزایای تبلیغات بنری و انواع آن

  • محسن محمدی
  • ۹ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

امروزه با توجه به گسترش رسانه های جمعی یکی از مواردی که می تواند شما را در رونق بخشیدن به کسب و کارتان کمک فراوانی بکند استفاده از انواع تبلیغات می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به مزایای تبلیغات بنری بپردازیم.

در جواب این سوال که تبلیغات بنری چیست؟ باید به شما بگوییم که اولین نوع تبلیغات در فضای مجازی به این نوع تبلیغات بر می گردد. و آن هم به این صورت است که در قالب های گرافیکی مختلف مانند تصویر، ویدئو و … در مقابل کاربران قرار می گیرد. و در صورت کلیک کردن بر روی آنها شما را به سایت هدف که همان سایت تبلیغ کننده می باشد هدایت می کند. اما آنچه در این مقاله گفته خواهد شد مزایای تبلیغات بنری می باشد. تا افرادی که قصد انجام این گونه تبلیغات را در سطح فضای مجازی برای کار و محصولات خود دارند بتوانند با آشنایی کامل نسبت به آن اقدام کنند همچنین شما می توانید با تبلیغات محیطی نیز آشنا شوید.

مزایای تبلیغات بنری و انواع آن کدام اند؟

عوامل موثر در تبلیغات بنری

برای این که شما با مزیت های تبلیغات بنری بهتر آشنا شوید ابتدا برای شما انواع آنها را شرح می دهیم تا در ادامه به مزیت های مختلفی که دارند برسیم. پس در ادامه با انواع تبلیغات بنری همراه ما باشید.

تبلیغ بنری Overlays

این نوع از تبلیغات بنری معمولا در بالای صفحات وب سایت ها ظاهر می شوند و با کلیک کردن بر روی آیکون close می توان آنها را بست.

تبلیغات Rich media ads

چگونه تبلیغات بنری انجام دهیم

این نوع از تبلیغات به این صورت است که با پخش شدن اتوماتیک ویدئوهایی تبلیغ مورد نظر به سمع و نظر بیننده می رسد که معمولا شیوه ای غیر کاربر پسندانه می باشد. و نوع کاربر پسندانه آن این گونه است که تا زمانی که کاربر با موس بر روی آن نرفته باشد تصاویر ثابت باقی می مانند.

  •  آرون گروپس

تبلیغات بنری Sponsorship

در این نوع از تبلیغات از قرار دادن یک لوگو یا برند در طراحی سایت استفاده می کنند. توجه داشته باشید که این تبلیغات با پرداخت توسط تبلیغ دهندگان اجرایی می شود.

تبلیغات نمایشی Interstitials

مزایای تبلیغات بنری

معمولا پیش از نمایش وب سایتها برخی از آگهیها به نمایش در می آیند. که این نوع از آن تبلیغات می باشند.

اکنون که شما با انواع تبلیغات بنری آشنا شدید می توانید در زیر برخی از مزایای تبلیغات بنری را مشاهده فرمایید.

جذابیت بصری دارند

این مدل از تبلیغات با توجه به جذابیت های بصری که برای کاربران ایجاد می کنند می توانند مورد استقبال آنها قرار بگیرند. یکی از مزیت های این تبلیغات وجود انواع تصاویر در آنها می باشد. با توجه به این که در تبلیغات بنری تبلیغ دهنده به راحتی و بدون محدودیت کاراکترها می تواند تبلیغ خود را انجام دهد این هم می تواند یکی دیگر از مزیت های تبلیغات بنری باشد.

آگاهی از برند را تقویت می کنند

مزایای تبلیغات بنری

کاربران مختلف با مشاهده این نوع تبلیغات بدون کلیک کردن بر روی آنها نیز می توانند با محصولات و هدف شما از تبلیغ با خبر شوند. توجه داشته باشید که برند های معتبر از این نوع تبلیغات بیشتر استفاده می کنند.

هدفمندی از دیگر مزایای تبلیغات بنری

توجه داشته باشید که تبلیغات خود را در سایت هایی قرار دهید که مخاطبان هدف شما بیشتر به آنها رجوع می کنند. تا با این کار بتوانید مخاطبان هدف خود را پیدا کرده و آنها را به سوی بازار های فروش محصولات خود بکشانید.

دوباره هدف گیری کردن از مزایای تبلیغات بنری

شما با این تبلیغات می توانید به انواع کاربران که هنوز عضو وب سایت های شما نشده اند یا از محصولات شما خریداری نکرده اند دسترسی داشته باشید. و آنها را پای بند به تبلیغات خود کنید.

امکان ارزیابی تبلیغات

مزایای تبلیغات بنری

شما می توانید در طول زمان مشخصی که خود آن را تشخیص می دهید تبلیغات خود را ارزیابی کنید. مثلا ببینید که چه تعداد کلیک بر روی تبلیغات شما انجام شده است. و با آنالیز کردن آنها سعی در جبران اشتباهات گذشته تبلیغی بنری خود برآیید.

آنچه در این مقاله گفته شد برخی از مزایای تبلیغات بنری می باشد که امیدواریم برای آن دسته از افراد که علاقه مند به انجام این گونه تبلیغات در فضای مجازی می باشند مورد استفاده قرار گرفته باشد و توانسته باشیم سهمی در آگاهی آنها از این موضوع داشته باشیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *