دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی مراکش و جاذبه های تماشایی که نباید از دست بدهید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

بیشتر گردشگران و توریست ها در دنیا مراکش را با نام شهر سرخ می شناسند این شهر که یکی از شهرهای واقع در آفریقای شمالی است یکی از جاذبه های دنیا است و بیشتر مکان های دیدنی مراکش دارای ارزش تاریخی هستند.

سفر به نقاط مختلفی از دنیا همواره با تجربه های مختلفی همراه است تجربه هایی که لذت بخشی خاص خود را دارند و شما می توانید باری دیگر با سفر به مراکش و دیدن جذابیت ها و مکان های دیدنی مراکش تجربه های جدید و بیشتری را کسب کنید. وجود معماری های تاریخی و مدرنی که در نقاط مختلف این شهر دیده می شود به همراه چشم اندازهای طبیعی و دیدنی از لذت های گردشگری در اینجا محسوب می شودند که بهتر است این تجربه سفر را داشته باشید.

فراموش نکنید سفر به مغرب می تواند یک چالش جدید برای زندگی شما باشد، سعی کنید در سفر به مراکش بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی را همراه هم تجربه کنید.

مکان های دیدنی مراکش:

مراکش شهری با جذابیت های متنوع است و به دلیل برخورداری از فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. بیشتر گردشگران در این شهر از علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ  این ملت هستند به همین مشاهده جذابیت های تاریخی برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

مسجد کتیبه:

مسجدی با بزرگترین معماری که در سال ۱۱۵۰ بنا شده است معماری این بنا به قدری از زیبایی برخوردار است که توجه همگان را به خود جلب می کند مناره ای که در این مسجد بنا شده است ۶۵ متر ارتفاع دارد این مکان یکی از جاذبه های تاریخی و مکان های دیدنی مراکش است.

چشم اندازهای دیدنی مراکش

باغ ماژورل:

یکی از باغ های گیاه شناسی دنیا که توسط یک هنرمند فرانسوی طراحی شده است آرامش دلپذیری که در این باغ وجود دارد موجب جذب گردشگران زیاده شده است در این باغ بیش از ۳۰۰ گونه کاکتوس و چندین نوع گل و گیاه نگهداری می شود.

نمای طبیعی مراکش

مدرسه علی بن یوسف:

این مدرسه یک مدرسه قرآنی در مراکش است که در قرن ۱۶ ساخته شده است این مدرسه به عنوان بزرگترین مدرسه قرانی شناخته می شود. در ساخت این مسجد سنگ مرمر گچ به کار رفته شده است همچنین برای تزئین ان از چوب حکاکی شده استفاده شده است.

جاذبه های دیدنی مراکش

باغ های مناره:

باغ هایی که در کوهپایه های اطلس واقع شده است بنای این باغ در قرن۱۹ ساخته شده است و محلی برای رشد زیتون است چشم انداز های دیدنی این باغ دارای جذابیت های گردشگری بسیاری است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

جاذبه های مراکش

بازارها:

این بازارهای محلی در مناطق قدیمی و تاریخی مراکش واقع شده اند و در غرفه های مختلف ان ادویه جات و لباس های مختلف عرضه می شود.

دیدنی های خاص مراکش

تپه های شنی و بیابان ها:

یکی دیگر از چشم انداز ها و مکان های دیدنی مراکش این تپه های شنی است که در ان می توانید تجربه شتر سواری داشته باشید این صحرا از بزرگترین صحرا هایی است که می توانید از ان دیدن کنید.

مکان های دیدنی مراکش

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *