دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آرایش صورت کشیده و باریک برای انواع میکاپ های زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش صورت کشیده با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

اگر شما دارای صورت لاغر و کشیده ای هستید بهتر است با توجه به مدل ها و نکات ارائه شده برای آرایش صورت کشیده، میکاپ خود را انجام دهید تا عیب های موجود در صورت تان پوشیده شود و چهره ای نرمال و بی نظیر داشته باشید.

مدل های آرایش صورت کشیده زنانه و دخترانه

برای صورت ها با فرم مختلف مدل ارایش های متفاوتی وجود دارد و بهتر است شما ابتدا فرم صورت خود را تشخیص دهید سپس از مدل میکاپی مناسب استفاده کنید. در مطالب قبلی مدل های آرایش صورت گرد و آرایش صورت لاغر و آرایش صورت بیضی را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از ارایش صورت کشیده را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

آرایش صورت کشیده

میکاپ صورت کشیده با متدهای جدید

در صورت های کشیده پیشانی و فک و گونه با یکدیگر هم اندازه هستند و چانه برجسته می باشد بنابراین بهتر است خانم ها با صورت کشیده و لاغر از مدل میکاپ هایی استفاده نمایند که درازی صورت آن ها کمتر به نظر برسد.
ابروها مهم ترین اجزای صورت هستند بنابراین بهتر است قبل از هر چیز شما ابتدا ابروهایتان را مرتب کنید سپس اقدام به ارایش سایر اجزای صورت نمایید.
مدل ابروی صاف از انواع مدل های مناسب ابرو برای صورت کشیده است و شما می توانید انحنای ابروهایتان را بردارید تا صورت تان به شکل تقریبا بیضی در آید و علاوه بر این فاصله بین چشم ها نیز کم شود.
برای کوتاه تر شدن پیشانی و فک می توانید از فیکساتور رنگ تیره استفاده نمایید و برای نمایان شدن نقاط قوت صورت از فیکساتور رنگ روشن استفاده کنید.

مکیاپ صورت کشیده

کانتورینگ صورت‌های کشیده:

از طریق ارایش کردن می توانید چهره کشیده خود را کانتور کرده تا چهره تان گردتر به نظر آید، برای این منظور در ابتدا کرم پودر را برداشته و بر روی پوست تان به شکل یکدست و صاف استفاده کنید. حال به ترتیب زیر عمل کنید :

۱- مثل همیشه کرم پودر بزنید : قبل از کانتورینگ حتما باید از کرم پودر استفاده شود تا هرگونه تغییر رنگ و عیب و نقص چهره تان را بپوشاند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

یک خط در امتداد خط موهایتان بکشید : کشیدن یک خط کانتور در امتداد خط موها موجب می شود تا پیشانی شما کوچکتر به نظر رسد، سپس با استفاده از یک براش ارایش باریک، این کار را انجام دهید، با استفاده از برنزر یا کرم پودر می توان خطوط کانتور را کمی تیره تر از رنگ پوست معمولی ایجاد کرد.

روی استخوان های گونه را نیز کانتور کنید : خط کانتور را از ناحیه گوش شروع کرده و تا وسط گونه ادامه دهید، روی هر گونه خطی بکشید به طوری که دقیقا زیر استخوان گونه قرار گیرد، از این طریق برجسته کردن استخوان های گونه می توان طول چهره را کاهش داد.

کشیدن یک خط در چانه : در مرکز چانه تان خط عمودی کوچکی بکشید و سپس با مخلوط کردن خط به سمت گردن خود، چانه تان کوچکتر دیده می شود.

میکاپ صورت کشیده

هایلایت صورت های کشیده :

هایلایتر را به شکل مثلث برعکس در زیر چشم تان بکشید : به منظور روشن شدن چهره تان، کانسیلر یا هایلایتر را به شکل دو مثلث وارونه در زیر چشم خود بکشید، انجام این کار موجب درشت تر نشان دادن چشم ها و نیز رفع تیرگی زیر چشم می شود.

خطی روی استخوان گونه بکشید : کشیدن یک خط باریک روشن بر روی استخوان گونه، دقیقا روی خط کانتور می تواند استخوان گونه تان را برجسته تر نشان دهد.

هایلایت بینی : برای این منظور هایلایتر را روی پل بینی خود بکشید تا با این کار بینی شما کوچک تر و باریک تر نشان داده شود. برای آشنایی با روش های کوچک کردن بینی با آرایش می توانید در اینجا کلیک کنید.

آرایش صورت کشیده

میکاپ صورت لاغر

آرایش زیبا برای صورت کشیده

مدل میکاپ زیبا برای صورت لاغر

آرایش صورت لاغر

آرایش صورت لاغر

مدل آرایش صورت کشیده و لاغر

مدل میکاپ لایت برای صورت کشیده

مدل میکاپ صورت کشیده

میکاپ صورت لاغر و کشیده

مدل میکاپ زیبا برای صورت کشیده

مدل میکاپ برای صورت کشیده

مدل آرایش برای صورت کشیده

مدل میکاپ مجلسی برای صورت کشیده

برای یکدست شدن پوست صورت اگر پوست شما روشن است از کرم پودر یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست استفاده نمایید. برای چاق تر به نظر رسیدن صورت های گرد می توانید از میکاپ براق برای گونه ها و چشم هایتان استفاده کنید همچنین مژه مصنوعی نیز یکی از ابزارهای مناسب برای گرد به نظر رسیدن صورت است. سایه چشم با رنگ روشن و مدل هشتی و تیز که از دو طرف صورت به سمت بالا کشیده شده باشد نیز از انواع مدل سایه چشم مناسب برای میکاپ چشم ها محسوب می شود.
برای گریم گونه ها می توانید با کمک فرچه ارایشی از قسمت لاله گوش ها به سمت استخوان گونه رژگونه رنگ روشنی را بزنید. برای بازتر شدن رنگ صورت لاغر و کشیده می توانید از رنگ های روشن رژلب استفاده نمایید همچنین بهتر است رنگ رژ لب بالایی با رنگ رژ پایینی متفاوت باشد و لب پایینی به صورت پر رنگ تر باشد.

مدل میکاپ صورت کشیده

مدل میکاپ برای صورت کشیده

آرایش صورت زیبا و بی نظیر

آرایش چهره زیبا و حرفه ای

آرایش صورت مجلسی

میکاپ صورت

آرایش صورت زیبا و شیک

مدل میکاپ زنانه

مدل آرایش صورت زنانه

آرایش چهره شیک و زیبا

آرایش برای صورت لاغر

مدل میکاپ صورت

آرایش صورت زنانه و بی نظیر

آرایش چهره شیک

مدل میکاپ برای صورت کشیده

مدل میکاپ برای صورت کشیده

مدل زیبا و شیک میکاپ برای صورت کشیده

مدل میکاپ زیبا برای صورت کشیده

مدل آرایش برای صورت کشیده

آرایش صورت زنانه

مدل آرایش صورت زیبا و شیک

مدل میکاپ صورت

مدل آرایش زیبا و شیک برای صورت

آرایش چهره زیبا و شیک

مدل آرایش زنانه

مدل میکاپ صورت

در این مطلب با انواع ایده ها برای آرایش صورت کشیده آشنا شدید که امیدواریم با توجه به ترفندهای ذکر شده بتوانید میکاپ بی نظیری داشته باشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *