دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تفاوت ساتنا و پایا چیست؟ با کدام روش پول مان را انتقال دهیم؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

خدمات بانکداری الکترونیک خدماتی بسیار وسیع و رو به گسترش است که از جمله آن ها می توان به ساتنا و پایا اشاره کرد. تفاوت ساتنا و پایا که یکی از دو خدمات بانکداری است در موراد مختلفی و نوع ارائه خدمات است که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

در سال های اخیر خدمات بانکداری رو به گسترش بوده است و کاربران زیادی از این خدمات استفاده کرده اند اما با این حال برخی از افراد هنوز تفاوات ساتنا و پایا را به خوبی نمی دانند و این موجب شده است تا این دو سیستم الکترونیکی کمتر مورد استفاده باشند. شیوه های انتقال پول در حساب های کاربری می تواند متفاوت باشد و از شیوه های گوناگونی می توان در این زمینه استفاده کرد ساتنا و پایا یکی از انواع این روش ها هستند که در بسیاری از سامانه های بانکداری اینترنتی از آن استفاده می شود.

 ویژگی های ساتنا و پایا

تفاوت ساتنا و پایا:

ساتنا و پایا دو سیستم پر سرعتی هستند که در سامانه خدمات بانکداری الکترونیکی مورد توجه است و دارای کاربردهای فراوانی است و یکی از مزایایی که استفاده از این سامانه های خدماتی برای متقاضیان دارد افزایش سرعت رسیدگی به امور بانکداری آنان است. با استفاده از این روش ها می توانید انتقال پولی خود را به درستی انجام دهید و همچنین سرعت انجام این کار را بالا ببرید. اما با وجود شباهت ها این دو روش دارای تفاوت هایی هستند که بهتر است از آن ها مطلع شوید.

تفاوت ساتنا و پایا

  • سامانه پایا نقل و انتقال پول بانکی خرد، سامانه ساتنا نقل و انتقال پول بانکی کلان
  • سرعت زمان انجام فرایند انتقال در ساتنا نیم ساعت و در پایا یک یا دو ساعت است.
  • تفاوت در میزان مبالغ واریزی
  • اولویت کاری سیستم ساتنا
  • ریز نقل و انتقال در سیستم ساتنا از بانک مبدا به مقصد

مزایای ساتنا و پایا

توجه داشته باشید که استفاده هر یک از روش های نقل و انتفال در این سیستم بانکداری به شکل رایگان است و تنها به دلیل صرفه جویی وقت و رضایت مشتریان این خدمات برای آن ها ارائه می شود. استفاده از این روش ها موجب می شود تا شما به جای انتقال وجه نقدی به طور الکتریکی این کار را انجام دهید و از رضایت بیشتری برخوردر باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *