دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای دریافت ویزای کار عمان و مدارک مورد نیاز

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

کار در عمان یکی از شرایط ویژه ای است که می تواند موقعیت شغلی شما را در این کشور و حتی در دنیا تثبیت کند برای داشتن موقعیت شغلی در این کشور باید ویزای کار عمان را دریافت کنید که دارای شرایط و مدارکی است که در این بخش می توانید بیشتر مطالعه کنید.

یکی از شرایطی که می توانید از طریق آن اطلاعات کافی را برای دریافت ویزای کار عمان به دست آورید مراجعه به سایت های مربوطه در این زمینه و یا دفاتر حقوقی می تواند بسیار کمک کننده باشد. همانطور که می دانید عمان یکی از کشورهایی است که به لحاظ اقتصادی از موقعیت و وضعیتی مطلوب برخوردار است و این موجب شده است تا سالانه افراد زیادی قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشند. اما از شرایط ابتدایی و لازمه برای اخذ ویزای کار در کشور عمان داشتن دعوتنامه کاری از سوی کارفرمای عمانی است که مجوز کاری شما برای استخدام در وزارت کار این کشور را مهیا می کند.

کار در عمان

چگونه می توانیم ویزای کار عمان را دریافت کنیم؟

مهاجرت به کشور عمان می تواند به پیشرفت زندگی و موقعیت شما بسیار کمک کند اما با ا۱ین وجود بسیاری از افراد برای مهاجرت به این کشور با مشکل رو به رو هستند و دلیل این امر مشکلات مربوط به مهاجرت است که شرایطی خاص را می طلبد. افرادی متقاضی مهاجرت به کشور عمان هستند می توانند با مطالعه مطالب زیر اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنند.

یکی از شرایط پایه و اساسی که برای مهاجرت به عمان باید فرد واجد آن باشد داشتن محدوده سنی ۲۱-۶۰ سال است که این شرط به ویژه برای متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به عمان را دارند مورد تاکید است. از سوی دیگر برای دریافت ویزای کاری عمان لازم است تا فرد شرایط مربوطه و لازمه ای که در دعوتنامه کاری ارائه شده است را داشته باشد.

ویزای کاری عمان

مدارک لازم:

تمامی مدارک زیر که باید فرد متقاضی به سفارتخانه ارائه دهد باید به زبان عربی و انگلیسی ترجمه شده باشند و در صورتی که فرد بعد از ارائه مدارک دارای شرایط لازم باشد و مدارک او پذیرفته شود می توانید ویزای کاری خود را برای مهاجرت دریافت نماید.

  • عکس پرسنلی
  • مدارک نخصصی و کاری لازم
  • کپی و اصل پاسپورت با اعتبار ۶ ماهه
  • گواهی پزشکی
  • مجوز کار و دعوت به کار

ویزای کار عمان

در کشور عمان سیاست های متعددی برای پذیرش نیروهای کار خارجی در نظر گرفنه می شود و شاهد این هستیم که برخی از این قوانین و سیاست ها محدودیت هایی را برای افراد ایجاد کرده است. برای دریافت ویزای کار عمان افرادی که دارای مهارت های تخصصی ویژه ای هستند باید مدارک مورد نیاز حود را در این زمینه ها ارائه دهند تا از این طریق امتیازات لازم را کسب کنند.

ویزای عمان

به طور کلی برای مهاجرت به این کشور از طریق کار می تواند به دو شکل ویزای استخدام و ویزای قرارداری اقدام کنید و مهم ترین گزینه برای دریافت این نوع از ویزاها مجوز دعوت به همکاری کارفرمتی عمانی است.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *