دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای بازدید از باغ وحش استانبول و آکواریوم های زیبای این شهر

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

همانطور که می دانید استانبول یکی از بزرگترین شهرهای تریکه است که دارای گردشگران بسیاری است این شهر دارای جاذبه های دیدنی بسیار متنوعی است که از جمله آن ها می توان به باغ وحش استانبول اشاره کرد.

همانطور که می دانید در سفر به یک شهر جاذبه های دیدنی متنوعی وجود دارد و از سوی دیگر بازدیدکنندگان با علاقه های متعدد و گوناگون وجود دارند که هر یک به جاذبه های دیدنی متعددی علاقه مند هستند. یکی از مکان های دیدنی استانبول که علاقه مندان خاص خود را دارد باغ وحش استانبول است که در حال حاضر گردشگران زیادی جذب کرده است و طرفداران زیادی دارد.

   باغ وحش کودکان استانبول

بازدید از باغ وحش استانبول:

باغ وحش بسفر یک باغ وحش بسیار دیدنی در استانبول است که محل مناسبی برای گشت و گزار گردشگران است وسعت این باغ وحش بسیار بزرگ است و دارای گونه های مختلفی از حیوانات می باشد.  در این مجموعه ۲۸۶ گونه از جانوران نگهداری می شوند همچنین ۶۰۰ گونه گیاهی نیز در این مجموعه وجود دارد و این موجب شده است تا بازدیدکنندگان علاوه بر بازدید از حیوانات از فضای سبز زیبا و دیدنی نیز بازدید کنند.

فضای استاندار باغ وحش استانبول محل نگهداری از حیواناتی همچون خرگوش، شیر، خرس، روباه، اسب، گوزن، میمون، مار، پرندگان، کروکودیل، گورخر، ماهی، شتر و … است. بسفر به عنوان یکی از بزرگترین باغ وحش ها در کشور ترکیه شناخته می شود و در اطراف یکی از کلان شهرهای ترکیه واقع شده است.

باغ وحش معروف استانبول

آکواریوم استانبول:

این آکواریوم یکی از پارک های مصنوعی است و به عنوان بزرگترین آکواریوم دنیا شناخته می شود جالب است بدانید این آکواریوم دارای دو طبقه با مخزن بزرگ و کوچک است و در آن می توانید ۱۷۰۰۰گونه از جانداران دریایی را مشاهده کنید. امکاناتی که در این آکواریوم وجود دارد بسیار جذاب است و به شکل ۱۷ منطقه طبیعی شبیه سازی شده است که در آن ها جانداران دریایی نگهداری می شوند.

باغ وحش پولونزکوی حیوانات:

علاوه بر باغ وحش بسفر که از معروف ترین باغ وحش ها در ترکیه است می توان به باغ پولونزکوی نیز اشاره کرد که یک پارک جنگلی است و حیواناتی همچون گوزن، وال آبی و قو در آن نگهداری می شوند. در این باغ حیوانات در قفس ها نگهداری نمی شوند و همین امر موجب شده است تا بازدیدکنندگان این پارک بیشتر باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

باغ وحش در استانبول

ویا سی تما پارک:

این مجموعه دارای ۳۵ بخش تفریحی است و به عنوان طولانی ترین آکواریوم شناخته می شود شهربازی و ترن هوایی از دیگر امکاناتی است که در این مجموعه وجود دارد.

جاذبه های باغ وحش استانبول

پارک دلفینارویم استانبول:

در این پارک نمایش از بازی دلفین ها ارائه می شود و مجموعه از دلفین ها در آن نگهداری می شوند تماشای بازی این حیوانات می تواند دارای جذابیت های زیادی برای بازدیدکنندگان باشد.

هر یک از آکواریوم ها و باغ وحش های واقع در استانبول دارای جذابیت های خاص خود هستند و می توانید در آن شاهد تفریحات و امکانات متنوعی باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *