دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خودروی آلمانی کروک بنتلی کنتیننتال GT باواریا ادیشن تولید شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

گرامی داشت و تکریم محدوده باواریای آلمان سبب تولید خودروی جدیدی با نام کنتیننتال GT باواریا ادیشن شده است. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید. 

شرکت بنتلی این خودروی متفاوت را برای گرامی داشت منطقه باواریای آلمان رونمایی کرده است. باواریا منطقه ای است که کارخانه‌های اصلی بی‌ام‌و و آئودی در آن وجود دارند.

اشتفان زیلَف مدیر بخش طراحی شرکت بنتلی طراحی این کانورتیبل جدید را برعهده گرفته و پرچم منطقه باواریا نیز بر روی بدنه خودروی تولیدی دیده می شود.  این پرچم در رنگ سفید و آبی تعریف شده است.

خودروی آلمانی کروک بنتلی

بنتلی گزارش داده که این دستگاه را در یک نمونه تولید کرده و ساخت آن را به شرکت مولینر در انگلستان محول نموده است. این خودرو به شکل رسمی در نمایشگاه بنتلی در شهر مونیخ آلمان معرفی می گردد.

خودروی آلمانی کروک بنتلی

سقف خودرو آبی و بدنه آن در رنگ سفید طراحی شده که بازهم یادآور پرچم منطقه باواریا می باشد. به رینگ های ۲۲ اینچی با پنج پره دو گانه مجهز شده و در قسمت درها و سپر جلو از کروم بهره مند شده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

خودروی آلمانی کروک بنتلی

کابین منحصر به فردی دارد. داشبورد آن با رنگ سفید و جذاب دیده می شود. این خودرو برای عامه مردم قابل دسترسی نیست. تا پایان سال ۲۰۱۹ به شکل حراجی به فروش می رسد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *