دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی حیدرآباد هند و معرفی جاذبه های گردشگری و تفریحی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

حیدرآباد یکی از شهرهای ساحلی هندوستان است که پایتخت ایالت آندرا پرادش است این منطقه یکی از جاذبه های دیدنی هندوستان است و یکی از مکان های دیدنی حیدرآباد چهارمنا است که از جمله جاذبه های تاریخی این منطقه است.

هندوستان یکی از مناطق پرجاذبه در دنیا است در این کشور می توانید چشم اندازهای مختلفی را مشاهده کنید یکی از این مناطق دیدن در هندوستان شهر پرجمعیت و پرجاذبه حیدرآباد است. این شهر بزرگ هند دارای مناطق دیدنی بسیاری است و مکان های دیدنی حیدرآباد شامل جاذبه های تاریخی و دیدنی بسیاری هستند. یکی از جاذبه های دیدنی که می توان در این شهر به آن اشاره کرد عبادتگاه های تاریخی این شهر است که از آن با نام چهار مقبره یاد می شود.

   دیدنی های حیدرآباد

مکان های دیدنی حیدرآباد:

شهر حیدرآباد در جنوب هند و رودخانه میوسی واقع شده است این شهر در کنار شهر سکندرآباد قرار دارد و به عنوان کلان شهرهای هندوستان شناخته می شوند. این شهر یک شهر تاریخی است و دارای پیشینه ای بسیار غنی است در حال بیشتر جاذبه های این منطقه جاذبه های تاریخی هستند. جالب است بدانید که شهر حیدرآباد به لحاظ پیشرفت با شهرهای بزرگی همچون بانگالور رقابت می کند و در زمینه فناوری اطلاعات پیشرفت های گسترده ای داشته است.

مکان های دیدنی حیدرآباد

مکان های دیدنی حیدرآباد در حال حاضر دارای طرفداران بسیاری است و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند اگر شما نیز از علاقه مندان به سفر به هند و مشاهده مکان های دیدنی هندوستان و مخصوصا شهر حیدرآباد هستید می توانید اطلاعات بیشتری برای آشنایی با مناطق این شهر کسب کنید.

در گذشته این شهر از پیشنه تاریخی بالایی برخوردار بوده است اما متاسفانه با پیشرفت های متعددی که در زمینه تکنولوژی صورت گرفته است این شهر تاریخی به یک کلان شهر مدرن و جذاب تبدیل شده است. ساختمان های بزرگی که در سراسر این شهر مشاهده خواهید کرد هر یک می توانید یکی از چم اندازهای این شهر محسوب شود.

شهر پرجاذبه حیدرآباد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 

علاقه مندان به جاذبه های تاریخی با وجود کمرنگ شدن این چشم اندازها می توانند بناهای تاریخی متعدد دیگری نیز در این شهر پیدا کنند. هر یک از این جاذبه های تاریخی در کنار ساختمان های بلند و شیشه ای می توانید جذابیت شهر را برای گردشگران دو چندان کند.

بازسازی های مختلفی که در این شهر صورت گرفته است بافت شهر را به کلی تغییر داده و آن را به یک شهر مدرن تبدیل کرده است. از سوی دیگر چشم اندازهای طبیعی در این شهر نیز می تواند جذابیت های توریستی خاص خود را داشته باشد.

بناهای تاریخی حیدرآباد

 

جاذبه های حیدرآباد:

چهار مقبره از جمله جاذبه های تاریخی است که می توان آن را به عنوان یکی از مکان های دیدنی حیدرآباد به شمار آورد. کالج هنر عثمانی، بقعه قطب شاه، مولا علی درگاه، کاخ فالاکنوماو موزه های باستان شناسی از دیگر مناطق دیدنی در این شهر هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *