دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تمیزی ماشین شما نشان‌دهنده‌ی شخصیت شماست!

  • یلدا محمدی
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

شاید خیلی از ما در آرزوی داشتن ماشین گران قیمت باشیم. ولی این تنها چیزی نیست که باید به آن اهمیت دهیم. اگر شما گران‌ترین ماشین جهان را هم در اختیار داشته باشید ولی ماشینتان تمیز نباشد، فکر می‌کنید نظر دیگران در مورد شما چه خواهد بود؟ خودتان هنگام رانندگی چه حسی خواهید داشت؟ بهتر است علاوه بر اهمیتی که به مدل ماشین می‌دهید، به تمیزی آن نیز توجه کنید چون “خودروی شما نشانه شخصیت شماست”

قطعا علاقه ندارید با یک خودروی کثیف پر از گرد و خاک به یک سفر عاشقانه یا دوستانه بروید و یا ماشینتان به یک سطل زباله تبدیل شود! تنها فایده مورد اول این است که دیگران می‌توانند روی خودروی شما آثار هنری خلق کنند و در حالت دوم نیازی به بیرون گذاشتن زباله‌هایتان در ساعت ۹ شب ندارید!

اهمیت به شستشوی خودرو

۱ . شست و شوی خودرو به مهمی خود خودروست!

تصور کنید به یک میهمانی اعیانی دعوت شده‌اید. لباس‌های گران و زیبای خود را می‌پوشید، عطر خوشبویی استفاده می کنید. درب خانه را باز کرده و به سمت خودروی خود می‌روید. کمی کثیف است. خب، همه می‌دانند خودروی من گران قیمت است. نیازی نیست وقتم را صرف تمیز کردن آن کنم. بعد از یک ساعت وارد حیاط خانه میزبان می‌شوید. از این لحظه به بعد، احتمالا زیر نگاه‌های سنگین سایر میهمانان خواهید بود. داشتن خودروی تمیز نشانگر مسئولیت‌پذیری و با سلیقگی شماست. خودرویی لوکس با ظاهری کثیف احساس بدی به مخاطبین شما القا می کند. شاید تنها صرف کردن ۳۰ دقیقه زمان برای تمیز کردن خودرو، شما را از این وضعیت پر استرس رها کند!

تمیزی خودرو در کارواش

 از طرفی اگر حوصله و یا فرصت تمیز کردن کاشین خود را ندارید ما به شما یک مجموعه حرفه ای معتبر در زمینه کاوراش سیار معرفی می کنیم. متخصصین متعهد و معتمد پین‌ورک برای کارهای سخت مثل نظافت کف خودرو و صندوق عقب و… آموزش حرفه‌ای دیده اند و بدون اینکه نیاز باشد شما به آن ها نکاتی را گوشزد کنید، ماشین شما را برق می‌اندازند! در ضمن، تقاضا و طلب انعام هم نمی کنند و از این بابت خیالتان راحت باشد.

نرم افزار کارواش

قیمت مقرون به صرفه‌ی پین‌وک و تضمین عملکرد نیروها توسط شرکت، یک فرصت استثنائی است! این فرصت را از دست ندهید و همین حالا در سایت یا اپلیکیشن پین‌ورک ثبت سفارش کنید.

۲ . به تمیزی داخل خودرو توجه کنید.

عصر یک روز بهاری است و شما میهمان ویژه‌ای دارید و قرار است باهم به یک سفر چند ساعته بروید. فکر می‌کنید اگر میهمانتان درب خودرو را باز کند و با صحنه‌ی زشت زباله‌های داخل خودرو مواجه شود، چه برخوردی با شما خواهد داشت؟ احتمالا از همراهی با شما پشیمان می‌شود و از راهی که آمده برمی‌گردد و یا در طول سفر حسابی شما را خجالت زده خواهد کرد. پس حتما به تمیزی داخل خودرو به اندازه بیرون آن توجه کنید. این کار باعث آرامش شما و همچنین همراهانتان هنگام رانندگی خواهد شد.

تاثیر تمیزی ماشین بر بهداشت فردی

۳ . خودروی کثیف و بیماری

مطمئنا دوست ندارید صرفا به دلیل آلوده بودن خودرو به بیماری‌های آزار دهنده دچار شوید. احتمالا اسم باکتری اشریشیا کلای (E.coli) را شنیده‌اید. این باکتری به راحتی می‌تواند باعث ایجاد مسمومیت غذایی و اسهال در انسان شود! بررسی‌های علمی در چندین دانشگاه نشان داده‌اند که خودروهای آلوده می‌توانند حاوی تعداد زیادی از حشرات و باکتری‌های بیماری‌زا باشند. سعی کنید هم‌نشین این باکتری‌ها نشوید چون پیامد‌های بدی برای شما و کودکانتان دارد!

تاثیر تمیزی ماشین بر سلامتی

۴ . به تمیزی بخش‌های مختلف خودرو توجه کنید.

آلوده بودن چراغ­های جلوی خودرو، هم به زیبایی ظاهری آن لطمه می­زند و هم ممکن است خطرناک باشد. پرداختن به جزئیات استفاده و برس های مخصوص می­تواند آلودگی‌های که در درزها و شکاف جمع شده ­اند را از آنها خارج کند. پاک کردن شیشه جلو ماشین، تمیز کردن برف پاک‌کن ها، شستن تایر ماشین، تمیز کردن آینه‌ها از مواردی است که باید به آن‌ها توجه کنید. برق انداختن بدنه خودرو ظاهری براق و خیره کننده به آن می‌دهد.

از تمیز کردن داخل خودرو، صندلی ها و کف خودرو غافل نشوید. می‌توانید از جاروبرقی، حوله و سایر وسایل برای تمیز کردن داخل خودرو استفاده کنید و از رانندگی در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

کارواش و شستشوی ماشین

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *