دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های جذاب و بیوگرافی مهتاب اکبری

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر تلویزیون کشورمان را به همراه تصاویر جدید وی مرور می کنیم. وی با بازی در نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش به شهرت رسید.

در بیوگرافی مهتاب اکبری می خوانید او در دومین روز از اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر با گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد، در ادامه با این بازیگر جوان و کارنامه هنری وی بیشتر آشنا می شوید.

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند

مهتاب اکبری بازیگر ۲۹ ساله ایرانی است که در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و تنها یک خواهر دارد. وی به دلیل علاقه زیادش به بازیگری از سال ۸۹ وارد دانشگاه سوره شد و فعالیت خود در زمینه بازیگری را از همان دوران دانشجویی با تئاتر آغاز کرد.

بیوگرافی خواندنی مهتاب اکبری

او در سال ۱۳۹۳ و چند ماه بعد از فارغ التحصیلی اش، در کلاس های بازیگری هومن سیدی ثبت نام کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۶، از طریق یکی از دوستانش برای سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان تست داد و برای نقش نوجوانی و جوانی سوگند پذیرفته شد. در واقع بازی در این سریال اولین تجربه جدی مهتاب اکبری در زمینه بازیگری می باشد و شاید فکرش را هم نمی کرد به این زودی موقعیتی این چنین نصیبش شود.

زندگی نامه جدید مهتاب اکبری

مهتاب در سریال لحظه گرگ و میش نقش سوگند دختر پر شر و شور سروش و ندا را بر عهده داشت که مادرش در کودکی فوت کرده بود و زندگی وی در دوران جوانی با اتفاقات تلخ زیادی همراه بود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی مهتاب اکبری

سریال لحظه گرگ و میش، داستان زندگی دختری به نام یاسمن با بازی المیرا دهقانی از یک خانواده اصیل ایرانی، از دهه ۶۰ تا به امروز را به تصویر کشیده است. مهتاب اکبری در این سریال با بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، المیرا دهقانی، نیما نادری، پانیذ برزعلی، پاشا رستمی، حسام محمودی، ناصر سجادی حسینی و … همبازی بود.

بیوگرافی مهتاب اکبری+عکس

اکنون بعد از آشنایی با بیوگرافی مهتاب اکبری، می توانید عکس های جدید و متنوع وی که بسیاری از آنها متعلق به صفحه اینستاگرامش می باشد را مشاهده نمایید.

بیوگرافی مهتاب اکبریعکس مهتاب اکبری

بیوگرافی مهتاب اکبریعکس کودکی مهتاب اکبری

زندگی نامه متفاوت مهتاب اکبریمهتاب اکبری و خانواده اش

زندگی نوشته مهتاب اکبریمهتاب اکبری و خواهرش   زندگینامه مهتاب اکبری+تصاویرعکس مهتاب اکبری در کنار همایون اسعدیان

زندگینامه مهتاب اکبریعکس اینستاگرامی مهتاب اکبری

بیوگرافی و زندگینامه مهتاب اکبری سلفی از مهتاب اکبری

بیوگرافی مهتاب اکبریعکس زیبای مهتاب اکبری

بیوگرافی و تصاویر مهتاب اکبریعکس هنری مهتاب اکبری

بیوگرافی جذاب مهتاب اکبری   مهتاب اکبری و مادرش

بیوگرافی جدید مهتاب اکبریعکس جدید مهتاب اکبری

بیوگرافی متفاوت مهتاب اکبریعکسی از کودکی مهتاب اکبری در آغوش پدر بزرگش

بیوگرافی جالب مهتاب اکبریتیپ آبی مهتاب اکبری

بیوگرافی مهتاب اکبری

امیدواریم مطالعه این بخش از بیوگرافی هنرمندان برای شما جذاب بوده باشد، شما دوستان عزیز همواره می توانید با مراجعه به بخش عکس بازیگران از جدیدترین تصاویر و اخبار پیرامون هنرمندان ایرانی و خارجی مورد علاقه خود دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *