دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۸ مدل بلوز دخترانه مجلسی و بسیار شیک با طرح های مد سال

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل بلوز دخترانه مجلسی با طرح و رنگ های متنوع آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

بلوز از انواع لباسهای پرکاربرد برای دختران جوان است و شما می توانید از این مدل لباس در مهمانی ها و مجالس و مکان های مختلف استفاده نمایید. مدل بلوز دخترانه در انواع طرح های ساده و مجلسی موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و مکانی که قرار است بلوز را در آنجا بپوشید بستگی دارد.

مدل بلوز دخترانه با طرح های شیک و مجلسی

بلوزها و یا همان شومیز ها از انواع لباس های مجلسی است که شما می توانید از آن در دورهمی خانوادگی یا مجالس کوچک استفاده کنید همچنین اگر آن را به همراه شلوار یا دامن مناسبی بپوشیده شود تغییرات مثبتی در ظاهر دختران جوان ایجاد خواهد شد. در ادامه تصاویری از انواع مدل بلوزهای دخترانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

بلوز بنفش مجلسی

طرح بلوز مجلسی برای دختران جوان

بلوز مجلسی دخترانه، در انواع رنگ های متنوع و طرح های ساده و کار شده موجود می باشد و برای دوخت بلوزهای مجلسی از پارچه های حریر و ساتن و گیپور و … استفاده می شود که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.
اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است بلوزهای مجلسی طرح دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید. بلوزهای ساده مجلسی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید این بلوزها را با دامن و شلوار های کار شده مجلسی بپوشید و شیک پوش و خوش اندام تر به نظر برسید.
علاوه بر انتخاب طرح دامن و شلواری که تمایل دارید به همراه بلوز مجلسی آن را بپوشید بهتر است در انتخاب طرح سایر اکسسوری ها نظیر گردنبند و کفش و کیف مجلسی و … حساسیت لازم را به خرج دهید زیرا طرح و رنگ اکسسوری ها نیز می تواند روی زیبایی و جذابیت ظاهری شما تاثیر زیادی داشته باشد.

مدل بلوز مجلسی

بلوز مجلسی زیبا و شیک

بلوز زیبا و مجلسی

  •  آرون گروپس

بلوز  دامن مجلسی

بلوز زیبا و شیک دخترانه

مدل شومیز دخترانه شیک

بلوز زیبا و شیک

طرح بلوز  مجلسی

مدل بلوز مشکی مجلسی

شومیز مشکی دخترانه

مدل بلوز دخترانه

بلوز  شیک برای دختران جوان

بلوز دخترانه

مدل بلوز سفید و شیک

بلوز مجلسی شیک و زیبا

بلوز شیک و مجلسی

مدل بلوز طرح دار دخترانه

بلوز گلدار مجلسی

مدل بلوز سفید و شیک

بلوز شیک و مجلسی

بلوز مجلسی زیبا و جدید

شومیز حریر دخترانه رنگ روشن

مدل بلوز دخترانه مجلسی

بلوز طرح دار براتی مجالس

بلوز دخترانه زیبا و شیک

مدل بلوز شیک و ساده

بلوز دخترانه طرح دار

بلوز طرح دار مجلسی

بلوز مجلسی سفید

بلوز ساده و مجلسی

بلوز مجلسی سفید و شیک

علاوه بر طرح و برش بلوز مجلسی بهتر است برای داشتن انتخابی مناسب و ایده آل تر به مدل یقه بلوز مجلسی نیز توجه داشته باشید، زیرا طرح یقه تاثیر زیادی روی فرم اندام شما دارد. اگر دارای اندامی چاق و درشتی هستید بهتر است بلوز مجلسی با یقه باز نظیر یقه هفت و … را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
خانم هایی که دارای اندام لاغر یا متناسبی هستند می توانند از انواع بلوزهای مجلسی با مدل یقه های متنوع استفاده نمایند.
رنگ بلوز مجلسی نیز تاثیر زیادی روی ظاهر و فرم اندام شما دارد. بلوزهای مجلسی با رنگ تیره برای دختران جوان با فرم اندام  های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل است و اگر اندام شما لاغر یا متناسب می باشد بهتر است بلوزهای مجلسی با رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

بلوز طرح دار مجلسی

بلوز طرح دار مجلسی

بلوز مجلسی شیک

طرح شومیز دخترانه

بلوز سفید و مجلسی

بلوز ساده و سفید مجلسی

بلوز مجلسی و زیبا

بلوز سفید و مشکی

بلوز دخترانه مجلسی

بلوز مجلسی و شیک

مدل بلوز زیبا و مجلسی

طرح بلوز شیک و زیبا

مدل بلوز طرح دار مجلسی

 شومیز طرح دار دخترانه

بلوز حریر دخترانه

بلوز حریر دخترونه

مدل بلوز دخترانه حریر

بلوز مجلسی حریر

بلوز دخترانه

بلوز زیبا و شیک مجلسی

بلوز طرح دار دخترانه

بلوز کره ای راه راه

بلوز دخترانه زیبا و شیک

بلوز گلدار مجلسانه

مدل بلوز رنگ تیره

 شومیز آبی تیره دخترانه

مدل بلوز گلدار و مجلسی دخترانه

شومیز گلدار دخترانه

بلوز ساده دخترانه

بلوز سفید و شیک  برای دختران جوان

بلوز مجلسی

مدل شومیز زیبا و جذاب دخترانه

بلوز دخترانه

جدیدترین مدلهای شومیز و بلوز دخترانه

شومیز ها از جمله لباسهای زیبای بانوان هستند که هم برای مجالس و مهمانی های مختلف طراحی می شوند و هم اینکه انواع کژوال و راحتی آن مناسب برای استفاده به عنوان پوشش منزل می باشند، امروزه انواع مدل شومیز دخترانه و زنانه در طراحی های فوق العاده زیبا و شیک وجود دارد که هر کسی با توجه به سلیقه، فرم استایل و رنگ پوست خود می تواند مدل شومیز دلخواه خود را انتخاب و خریداری نماید، در ادامه مدلهای جدیدتری از شومیز و بلوز دخترانه شیک و زیبا قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع شومیز دخترانه

امروزه شومیز ها در انواع حریر، کرپ و نخی به شکل کوتاه، بلند، آستین کلوش و … طراحی شده و به عنوان یک آیتم پرکاربرد در استایل مهمانی، کژوال و رسمی محسوب می شوند، ضمن اینکه ترکیب این لباسها با دامن، شلوار و سرهمی می تواند فوق العاده زیبا و درخشان باشد، از این رو طراحان لباس، توجه بسیاری به ایجاد تنوع در مدلهای مختلف شومیزها دارند، در اینجا تصاویر دیگری از انواع مدلهای بلوز و شومیز دخترانه با طراحی شیک و زیبا قرار داده ایم که می توانید از بین آنها, بهترین مدلهای این نوع لباس را انتخاب کرده و سفارش دهید.

تصاویر شومیز دخترانه مدلی از شومیز دخترانه مدلی شیک از شومیز دخترانه جدیدترین مدل شومیز دخترانه مدل شومیز دخترانه گیپور مدل بلوز دخترانه شیک مدل شومیز دخترانه مشکی مدل شومیز دخترانه جدید زیباترین مدل بلوز دخترانه مدل جذاب شومیز دخترانه مدل شیک شومیز دخترانه مدل زیبای شومیز دخترانه مدل جدید شومیز دخترانه مدل بلوز دخترانه مجلسی

در این مطلب با انواع مدل بلوز دخترانه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح ها بتوانید بلوز مجلسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس مختلف انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *