دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب آتش سوزی, آتش گرفتن مکان ها و وسایل مختلف در خواب چه تعبیری دارد؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب آتش سوزی از دیدگاه ۷ تعبیرگر مشهور و برجسته را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت لذت را ببرید.

دیدن خواب آتش سوزی از انواع رویاهای رایج و معمول است که ممکن است هر فردی در طول عمر خود آن را مشاهده کند. تعبیر خواب آتش سوزی از دیدگاه تعبیرگران سنتی و غربی متفاوت است و تعبیرگران با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده می شود این خواب را تفسیر کرده اند.

تعبیر خواب آتش سوزی از دیدگاه ۷ تعبیرگر برجسته

آتش در خواب نمادی از احساساتی نظیر شور زندگی و سرخوردگی و آزردگی می باشد و دیدن شعله های آتش نیز در خواب دارای تعابیری مختلف می باشد. در مطالب قبلی تعبیر خواب آتش و تعبیر خواب تصادف و تعبیر خواب سیل را مطالعه کردید در ادامه تعبیر دیدن آتش سوزی را پیش رو خواهید داشت.

تعبیر خواب آتش سوزی

دیدن آتش سوزی در عالم رویا دارای چه تعبیری می باشد ؟

  • آنلی بیتون 

اگر فردی در خواب ببیند که مکانی آتش گرفته ولی کسی نسوخته بیانگر شادمانی و خوشحالی برای خواب بیننده می باشد.
اگر فردی در خواب ببیند که خانه اش در آتش می سوزد بیانگر این می باشد که همسر و فرزندانی خوب و مهربان نصیب خواب بیننده می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که آتش سوزی شده ولی کسی جان خود را در آتش از دست نداد بیانگر این می باشد که با وقوع حادثه ای نشاط خاطر و شادمانی خواب بیننده فراهم می شود.

تعبیر آتش سوزی در مکان های مختلف

  • دانیال نبی 

اگر فردی در خواب ببیند که آتش در خانه او افتاد و همه اندام های وی سوخت و آتش شعله ور شد ولی ترسی در دل خواب بیننده نیامد بیانگر این است که مصیبتی به بیننده خواب می رسد که باعث ضعف و بیماری وی می شود.

  • ابراهیم کرمانی 

اگر فردی در خواب ببیند که آتش در خانه فرد دیگری افتاده بیانگر این است که آن فرد به فتنه و جنگ و جور سلطان دچار می شود.
اگر بازرگانی در خواب ببیند که آتش در دکان وی افتاد بیانگر این است که آن بازرگان کالایی را که دارد به باد می دهد.
اگر فردی در خواب ببیند که شعله های آتش مردم را در برگرفته بیانگر این می باشد که در میان مردم دشمنی و عداوت می افتد.
اگر فردی در خواب ببیند که محلی یا شهری آتش گرفت و همه چیز در آن مکان سوخت و آتش نیز زبانه می زد بیانگر این است که در آن شهر یا محل جنگ می شود یا بیماری سختی بروز می کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تعبیر سوختن شهر در آتش
اگر فردی در خواب ببیند که مغازه اش در آتش سوخت و آتش برخی از چیزها را سوزاند و برخی دیگر را هم نسوزاند بیانگر خونریزی و جنگ برای خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب ببیند که آتش سوزی بزرگی در مکانی اتفاق افتاد اما آسیبی به آن مکان نرساند بیانگر این می باشد که در میان اهالی آنجا خصومتی بروز خواهد کرد.
اگر فردی در خواب ببیند که آتش سوزی از جایی به جای دیگر انتقال پیدا کرد و آن آتش هیچ آسیبی به آنجا نرساند بیانگر این است که کار خواب بیننده منفعت پیدا می کند و اگر وی فقیر باشد توانگر می شود.

  • یوسف نبی 

اگر فردی در خواب ببیند که خانه اش در آتش سوخت یا خودش در آتش افکنده شد بیانگر این است که از طرف سلطان به خواب بیننده اندک زحمتی می رسد.

  • سرزمین رویاها 

تعبیر خواب آتش سوزی در خانه افراد دیگر بیانگر این است که امتیاز و احترام خواب بیننده بالاتر می رود.
آتش سوزی در خانه خواب بیننده با شعله های واضح و روشن بیانگر این است که بیننده خواب شغل خوبی را بدست می آورد.
اگر فردی در خواب ببیند که در خانه اش آتش سوزی با شعله های تیره اتفاق افتاده است بیانگر ورشکستی مالی برای خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب ببیند که در خانه اش آتش سوزی با شعله های کوچک اتفاق افتاده است بیانگر این می باشد که وی پول زیادی را بدست می آورد.

تعبیر دیدن آتش سوزی در عالم رویا
اگر فردی در خواب ببیند که توجهی به آتش سوزی ندارد بیانگر این می باشد که اطرافیان، خواب بیننده را بسیار زیاد دوست دارند.
تعبیر خواب آتش سوزی در زمین بیانگر یک تغییر خوشایند برای خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب ببیند که در دریا آتش سوزی اتفاق افتاده است بیانگر ماجراهایی است که به موفقیت خواهند رسید.
اگر فردی در خواب ببیند که خانه اش آتش گرفته است بیانگر این می باشد که پول زیادی را بدست می آورد.
اگر فردی در خواب ببیند که بستگانش درون آتش افتاده اند و می سوزند بیانگر این می باشد که بزودی خواب بیننده تب شدیدی می کند.

  • امام  جعفر صادق 

تعبیر خواب آتش سوزی در بازار بیانگر بی دینی اهل بازار است و علاوه بر این دیدن این خواب می تواند نشانه این می باشد که اهل بازار در تجارت انصافی ندارند و در خرید نیز به دروغ متوسل می شوند.
اگر فردی در خواب ببیند که آتشی وی را سوزاند ولی آتش نور نداشت خواب بیننده به بیماری سردرد دچار می شود.

  • کارل گوستا یونگ 

اگر فردی در خواب ببیند که خانه اش در آتش می سوزد نشانه این می باشد که خواب بیننده نیاز به کمی تغییر و تحول دارد همچنین دیدن این خواب بیانگر شور و شوق و عشق خواب بیننده به یک نفر است.

تعبیر آتش سوزی در عالم رویا

در این مطلب با تعبیر خواب آتش سوزی از دیدگاه معبران اسلامی و غربی در خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا بودیم که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر نمایید. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع مطالب مربوط به تعبیر خواب کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *