دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مالن خودروی اسپرت برقی Qiantu K50 را رونمایی کرد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

شرکت مالن تازه ترین رونمایی خود را از خودروی اسپرت برقی کیانتو K50 در نمایشگاه نیویورک انجام داده و این خودرو برقی با ظاهری اسپرت بسیار مورد توجه قرار می گیرد. 

خودروی اسپرت برقی Qiantu K50 از محصولات رونمایی شده در نمایشگاه خودروی نیویورک می باشد. فعلاً جزئیات زیادی درباره این خودرو در دسترس نیست.

این خودرو محصول همکاری بین شرکت آمریکایی مالن و خودروسازی چینی می باشد. شرکت مالن چند نمایندگی خودرو در کالیفرنیا دارد و مالک پلتفرم کارهاب نیز می باشد.

خودروی اسپرت برقی Qiantu K50

خودروی تولیدی در قسمت بدنه مجهز به فیبر کربن ۲۹ قطعه ای و شاسی تمام آلومینیوم است. این خودرو اگر چه از نظر بعضی از آپشن ها شبیه به آکورا، از نظر دیزاین داشبورد شبیه به مک لارن و با طرح دو رنگی شبیه به سوپراسپرت بوگاتی شناخته می شود اما طراحی متفاوتی در نوع خود دارد.

خودروی اسپرت برقی Qiantu K50

دو موتور برقی برای آن در نظر گرفته شده که این دو موتور قدرتی برابر با ۴۰۲ اسب بخار دارند. نیروی آن از باتری ۷۸ کیلووات ساعتی تامین می شود و این نیرو شعاع حرکتی ۳۷۰ کیلومتر را رقم می زند.

خودروی اسپرت برقی Qiantu K50

  •  آرون گروپس

سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۴.۲ ثانیه تجربه می کند. بیشترین سرعت تجربه شده با این خودرو، حدود ۲۰۰ کیلومتر است. مالن زمان فروش این خودروها را سال ۲۰۲۰ معرفی کرده اما هنوز مکان مونتاژ آن مشخص نیست.

خودروی اسپرت برقی Qiantu K50

البته این مکان طی گزارش هایی جنوب کالیفرنیا گزارش شده اما قیمت در نظر گرفته برای این خودرو و تیراژ تولید آن معلوم نیست.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *