دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای سفر به روستای اولسبلنگاه و زیبایی های آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

یکی از خیال انگیزترین مناطقی که می توان در گیلان و منطقه ماسل مشاهده کرد روستای اولسبلنگاه با طبیعتی بکر و تماشایی است. مناظر این روستا بسیار تماشایی و جذاب هستند و می توانسد در این منطقه چشم اندازهایی رویایی را برای اولین بار مشاهده کنید.

مناطق شمالی ایران همیشه دارای چشم اندازهای بکر و بی نظیر هستند در این نواحی جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. روستای اولسبلنگاه، نیز یکی از مهم ترین و معروف ترین جاذبه هایی است که در این مناطق وجود دارد و دارای جذابیت های بکر و تماشایی است. مناظر رویایی و طبیعی که در این روستا مشاهده خواهید کرد کمی ممکن است شما را از دنیای واقعی اطراف دور کند و همین موجب می شود تا این چشم اندازها بکر و رویایی باشند. یکی از جذابیت های این روستا ییلاق این منطقه است که به دلیل سرسبز بودن و برخورداری از مراتع سرسبز منطقه ای ییلاقی است.

روستای اولسبلنگاه

آشنایی با روستای اولسبلنگاه:

سنت و آداب و رسومی که در بین مردم این منطقه وجود دارد از جذابیت های دیدنی دیگر است مردمان این منطقه سنت های قدیمی و سبک زندگی قدیمی خود را حفظ کرده اند که این موضوع موجب ارزش  و اهمیت ابن منطقه شده است. یکی از مناظر زیبایی که می توان در این روستا مشاهده کرد چرای اسب های اهلی و وحشی در اینجا است که منظره ای دیدنی را پیش رو قرار می دهد.

روستای پر جاذبه اولسبلنگاه

جاده و مسیری که به روستای اولسبلنگاه ختم می شود خود دارای جذابیت های خاص دیگری است جاده های پر پیچ و خم با درختان سرسبز و انبوه که شما را غرق در رویا و زیبایی خواهد کرد. این روستا به قدری دارای زیبایی است که طبیعت آن را طبیعتی وحشی می دانند. وصف مناظر و دیدنی های این روستا کاری بسیار دوار است زیرا طبیعتی که در این روستا وجود دارد وصف ناپذیر است و گوشه و کنار آن به قدری دارای زیبایی است که بهتر با سفر به این روستا خودتان تجربه لذت بخش را بدست آورید.

حیوانات، پرندگان و طبیعت مه گرفته این روستا برای هر فردی می تواند جالب ترین مناظر باشد دیدن خانه های آلاچیقی و چوبی نیز بر جذابیت های این مناظر افزوده است. یکی از تجربه های دوست داشتنی در این سفر امتحان غذاهای محلی و نان های محلی است که بی شک عطر و بویی دگر دارد و در خاطره ها می ماند.

روستای زیبای اولسبلنگاه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

صبحگاه با دیدن مناظر مه گرفته از پنجره خانه می توانید تمام خستگی های خود را دور بریزید و روزی جدید و پر انرژی را به خصوص در کنار عزیزان خود تجربه کنید. شاید دور از ذهن نباشد که بگوییم مناظر این روستا همانند فیلم ها و تصاویر است بنابراین بهتر است با سفر به این روستا تجربه جدید را به دست آورید.

روستای دیدنی اولسبلنگاه

شاید جالب است بدانید که این روستا دارای اسب های زیادی است و در هر خانه می تواند چند اسب با رنگ های مختلف قهوه ای، سفید و مشکی را ببینید. با دیدن این اسب ها و طبیعت وحشی این منطقه اسب سواری تفریحی بسیار وسوسه کننده است که باید آن را تجربه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *