دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رنگ موی دودی خاکستری و آشنایی با فرمول ترکیبی این رنگ موی محبوب

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی دودی خاکستری به همراه مدل هایی از این رنگ موی زیبا و شیک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرند.

رنگ مو دودی خاکستری از انواع رنگ موهای خاص و متفاوت است و اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید و علاوه بر این رنگ مویی متفاوت و به روز داشته باشید بهتر است از این رنگ زیبا استفاده نمایید توجه داشته باشید که قبل از انتخاب این مدل رنگ بهتر است از مطابقت و همخوانی آن با رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان مطمئن شوید تا بعد از اتمام کار رنگ کردن موهایتان به نتیجه دلخواه برسید.

فرمول ترکیبی و مدل های رنگ موی دودی خاکستری

رنگ مو خاکستری دودی مابین رنگ سفید و خاکستری می باشد و این مدل رنگ مو در انواع طیف های روشن و تیره موجود است و شما می توانید از بین این طیف های مختلف رنگ مویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه فرمول ترکیبی رنگ موی دودی خاکستری به همراه مدل هایی از این رنگ مو زیبا را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

رنگ مو دودی خاکستری

فرمول ترکیبی رنگ مو دودی خاکستری

  • رنگ موی روشن بلوند دودی شماره ۱۰.۱ : به اندازه ۳۰ میل
  • رنگ موی بلوند خاکستری شماره A10 : به اندازه ۴۰ میل
  • رنگ موی نقره ای شماره ۹۰.۱ : به اندازه ۴۰ میل
  • رنگ موی ۰۰۰ : به اندازه ۱۵ میل
  • واریاسیون خاکستری : به اندازه ۱۰ میل
  • واریاسیون نقره ای : به اندازه ۱۵ میل
  • واریاسیون آبی : به اندازه ۵ میل
  • اکسیدان شماره دو : به اندازه ۲ برابر رنگ مو
  • پایه دکلره : ۱۰

رنگ مو دودی خاکستری

روش رنگ کردن موها

۱. ابتدا بهتر است نوک موهایتان را کوتاه کنید زیرا ممکن است نوک موها موخوره داشته باشند که در این صورت به خوبی رنگ نمی گیرند.

کوتاه کردن مو
۲. دستکش یکبار مصرف بپوشید و رنگ های ذکر شده را درون ظرفی غیر فلزی با یکدیگر ترکیب نمایید و اکسیدان را به مخلوط رنگ موها بیفزایید و با کمک قلم مخصوص رنگ آن ها را با یکدیگر مخلوط نمایید تا یکدست شوند.

ترکیب کردن رنگ مو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳. موهایتان را از قسمت فرق به سه قسمت مساوی (موی پشت سر و موی فرق سر به سمت راست و موی فرق سر به سمت چپ) تقسیم نمایید سپس موها را به صورت طولی رنگ بزنید زیرا موهای قسمت پشت سر دیرتر رنگ می گیرند.
۴. اگر موهای شما معمولی است از ساقه موها شروع به رنگ کردن موهایتان کنید و در مرحله پایانی نیز ریشه موهایتان را رنگ بزنید تا از سوختن ریشه موها جلوگیری شود.
۵. توجه داشته باشید که اگر بار اول است که موهایتان را رنگ می زنید بهتر است از حدود سه سانتی متر پایین تر از ریشه موها آن ها را رنگ بزنید.

رنگ کردن مو
۶. بعد از رنگ کردن موها با کمک شانه یا ماساژ رنگ مو را به همه قسمت های مو آغشته کنید و بعد از رنگ کردن همه قسمت موها مکث کنید تا موهایتان به خوبی رنگ بگیرند. اگر موهای نازکی دارید ۳۰ دقیقه مکث برای رنگ گرفتن موها کافی است و اگر موهای شما ضخیم است ۴۰ دقیقه باید مکث کنید تا موهایتان به خوبی رنگ بگیرند.

رنگ موی دودی خاکستری

مدل های رنگ مو دودی خاکستری

با توجه به اینکه موها به صورت نزدیک هستند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ مو حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید و از رنگ مویی مناسب برای رنگ کردن موهایتان استفاده نمایید. اگر رنگ موی دودی انتخابی تان با رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری شما مطابقت و همخوانی نداشته باشد ممکن است صورت شما رنگ پریده و پیر به نظر برسد بنابراین اگر تمایل دارید ظاهری ایده آل و جوان داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب رنگ موی خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

رنگ موی روشن دودی خاکستری
در ادامه تصاویری از انواع مدل رنگ موی دودی خاکستری را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

رنگ موی دخترانه دودی خاکستری

رنگ مو خاکستری دودی

رنگ مو دودی خاکستری روشن

رنگ مو دودی خاکستری روشن

فرمول ترکیبی رنگ موی دودی

رنگ مو دودی خاکستری زنانه

رنگ مو دودی خاکستری روشن

مدل رنگ مو دودی خاکستری

رنگ موی خاکستری دودی تیره

رنگ مو تیره دودی خاکستری

رنگ مو خاکستری دودی روشن

رنگ مو روشن دودی خاکستری

رنگ موی تیره

رنگ مو زیبا و شیک دودی خاکستری

رنگ مو روشن دودی خاکستری

رنگ مو روشن دودی خاکستری

رنگ مو روشن دودی خاکستری

رنگ مو زیبا و شیک زنانه

رنگ مو تیره دودی خاکستری

فرمول ترکیبی رنگ مو دودی خاکستری

رنگ مو روشن

رنگ مو دودی خاکستری روشن

رنگ مو دودی خاکستری تیره

رنگ مو خاکستری دودی روشن

رنگ مو زیبا زنانه

رنگ مو زیبا و جذاب دودی خاکستری

رنگ مو تیره با هایلایت

فرمول ترکیبی رنگ مو دودی خاکستری زنانه

رنگ مو خاکستری دودی

رنگ مو دودی خاکستری روشن زنانه

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی دودی خاکستری و مدل هایی از این رنگ مو را برای شما عزیزان گردآوری کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *