دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی حسام نواب صفوی و عکس های متفاوتش

  • فاطمه میرزایی
  • ۳ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

این مطلب از آرگا را به بیوگرافی حسام نواب صفوی هنرپیشه سینما و تلویزیون و عکس های متنوع و جدید وی اختصاص داده ایم، امیدواریم مطالعه بیوگرافی این بازیگر برای شما جذاب باشد.

سید حسام نواب صفوی در ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران و در یک خانواده مرفه به دنیا آمده است. وی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینمای ایران است که به وکالت علاقه زیادی دارد و مدتی است که در این حرفه مشغول می باشد. در ادامه بیوگرافی حسام نواب صفوی را می خوانید.

آشنایی بابیوگرافی حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی در تهران و در محله میر داماد متولد شده است، پدر وی قاضی دادگستری بوده که بعد از بازنشستگی اش به کار ترجمه و وکالت می پرداخت تا اینکه در سال ۱۳۸۸ از دنیا رفت. اسماعیل نواب صفوی ترانه سرای معروف عموی حسام می باشد.

بیوگرافی جذاب حسام نواب صفوی

او سه برادر به نام های حسن، حسین و هومن دارد که همگی آنها در خارج از کشور اقامت دارند ولی خود به دلیل علاقه اش به کشور ایران و نیز تنهایی پدر و مادرش، زندگی در اینجا را انتخاب کرد، با این حال زیاد به آمریکا و اروپا سفر می کند، همچنین دادگاه های اروپایی را نیز رصد می کند، زیرا یکی از آرزوهای بزرگ وی دفاع از حقوق ملت ایران در دادگاه بین المللی لاهه به عنوان وکیل حرفه ای و کاربلد می باشد.

بیوگرافی حسام نواب صفوی

وی فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است و در رشته حقوق نیز تحصیل کرده است. از دیگر علایق او می توان به نوازندگی پیانو اشاره کرد که از کودکی نواختن آن را فراگرفته است. نواب صفوی مانند بسیاری از بازیگران ایرانی، دوران بازیگری خود را در کلاس های بازیگری حمید سمندریان گذراند و اولین فعالیت وی در این زمینه در سریال «بازگشت به خانه» به کارگردانی مسعود نوابی می باشد، اما بازی او در سریال تاریخی کیف انگلیسی موجب دیده شدن وی در میان مردم شد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی و زندگینامه حسام نواب صفوی

شباهت فامیلی وی به شهید مجتبی نواب صفوی موجب شد، تا اخیرا در سریال تاریخی معمای شاه در نقش این شهید بزرگوار ظاهر شود؛ شهید مجتبی میر لوحی معروف به نواب صفوی طلبه، بنیانگذار و رهبر فدائیان اسلام و نیز از جمله پیشتازان مبارزات مسلحانه اسلامی بود.

بیوگرافی دیدنی حسام نواب صفوی

در مورد ازدواج و زندگی شخصی نواب صفوی اطلاعات چندانی وجود ندارد، ولی گویا وی مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است. حال بعد از خواندن بیوگرافی حسام نواب صفوی می توانید عکس های متنوع و گلچین شده این هنرپیشه در ژست ها و استایل های مختلف را مشاهده نمایید.

بیوگرافی حسام نواب صفویعکس جدید حسام نواب صفوی

بیوگرافی حسام نواب صفویبیوگرافی حسام نواب صفوی به همراه تصاویر

بیوگرافی از حسام نواب صفویحسام نواب صفوی و امیر جعفری

بیوگرافی حسام نواب صفویحسام نواب صفوی در کنار الناز شاکردوست

بیوگرافی جالب حسام نواب صفویسلفی حسام نواب صفوی و سحر قریشی

بیوگرافی حسام نواب صفویژست جالب  حسام نواب صفوی

بیوگرافی جدید حسام نواب صفویعکس قدیمی حسام نواب صفوی در کنار بازیگران مشهور

بیوگرافی حسام نواب صفوی   عکس و بیوگرافی حسام نواب صفوی

بیوگرافی متفاوت حسام نواب صفویحسام نواب صفوی و رضا کیانیان

بیوگرافی حسام نواب صفویحسام نواب صفوی و بهنام صفوی

بیوگرافی درباره حسام نواب صفویحسام نواب صفوی در کنار دندان پزشک معروف  بیوگرافی و عکس حسام نواب صفویحسام نواب صفوی و مهناز افشار  زندگینامه حسام نواب صفویعکس قدیمی از  حسام نواب صفوی

بیوگرافی حسام نواب صفوی+عکسعکس حسام نواب صفوی بازیگر ایرانی

بیوگرافی و تصاویر حسام نواب صفویعکس از حسام نواب صفوی  سرگذشت حسام نواب صفویپسر شیلا خداد در آغوش حسام نواب صفوی

زندگینامه جدید حسام نواب صفویحسام نواب صفوی در مشهد مقدس

بیوگرافی حسام نواب صفویعکس آتلیه ای حسام نواب صفوی

زندگی نامه و عکس حسام نواب صفوی

فیلم شناسی حسام نواب صفوی

مجموعه های تلویزیونی

قطعه شو (۱۳۹۷)، معمای شاه (۱۳۹۴)، تبریز در مه (۱۳۸۹)، سال های مشروطه (۱۳۸۸)، کلاه پهلوی (۱۳۹۲)، کیف انگلیسی (۱۳۷۷)، بازگشت به خانه (۱۳۷۵)، برابر با اصل (۱۳۹۳)، روشن تر از خاموشی (۱۳۸۲)

بیوگرافی حسام نواب صفوی

فیلم های سینمایی

زیر سقف دودی (۱۳۹۵)، آس و پاس (۱۳۹۵)، نهنگ عنبر ۲ (۱۳۹۵)، منشی مخصوص من (۱۳۹۳)، عملیات مهد کودک (۱۳۹۲)، اخراجی های ۳ (۱۳۸۹)، عروسک (۱۳۸۸)، تهران ۱۵۰۰ (۱۳۸۷)، وقتی همه خوابیم (۱۳۸۷)، اخراجی های ۲ (۱۳۸۷)، کلاغ پر (۱۳۸۶)، مهمان (۱۳۸۵)، سوغات فرنگ (۱۳۸۵)، ابراهیم خلیل الله (۱۳۸۴)، عروس فراری (۱۳۸۳)، سرود تولد (۱۳۸۳)،ازدواج یه سبک ایرانی (۱۳۸۳)، سیزده گربه روی شیروانی (۱۳۸۲)، شمعی در باد (۱۳۸۲)، عروس خوش قدم (۱۳۸۱)، اتانازی (۱۳۸۰)، نان عشق موتور ۱۰۰۰ (۱۳۸۰)، اعتراض (۱۳۷۸)

بیوگرافی حسام نواب صفوی

فعالیت حسام نواب صفوی در حوزه موسیقی

حسام نواب صفوی علاوه بر اینکه در عرصه بازیگری فعالیت زیادی دارد زمانی که تنها چهار سال سن داشت نواختن پیانو را آغاز کرده و دارای مدرک افتخاری نوازندگی پیانو است و به مدت چهار سال در آمریکا اقامت داشته است و دوره های بازیگری و موسیقی را سپری کرده است همچنین، برای مدتی نیز به تدریس پیانو پرداخته است.

حسام نواب صفوی  زمانی که در کنسرت فرزاد فرزین در برج میلاد حضور پیدا کرده بود برای نخستین بار در مقابل مخاطبان زیادی به منظور نواختن پیانو بر روی صحنه رفت و با نوازندگی حرفه ای که بر روی صحنه اجرا کرد طرفداران زیادی را به خود جذب کرد.

تصویر جدید حسام نواب صفوی

پوشش خاص و شیک حسام نواب صفوی

این هنرمند از جمله هنرمندانی است که اهمیت زیادی به ظاهر خود می دهد و جزو بازیگران با سلیقه ای می باشد که از سبک خاصی لباس در پوشش خود استفاده می کند همچنین، علاقه زیادی به رنگ های مشکی و سفید دارد از این رو، اکثر لباس هایش را به رنگ سفید و یا مشکی انتخاب می کند، این هنرمند خوش پوش تصاویر جدید و جذابی را از خود منتشر کرده است که در ادامه مطلب تصاویر زیبا و شیک از ایشان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

ژست خاص حسام نواب صفویژست منحصر به فرد حسام نواب صفویزندگینامه حسام نواب صفویسرگذشت حسام نواب صفویزندگینامه بازیگر ایرانی حسام نواب صفویعکس های حسام نواب صفویژست جالب و زیبای حسام نواب صفویبیوگرافی حسام نواب صفوی به همراه تصاویرآشنایی با بیوگرافی حسام نواب صفویبیوگرافی حسام نواب صفوی همراه با عکس های جالبعکس جالب از حسام نواب صفویعکس زیبا حسام نواب صفویعکس جالب حسام نواب صفوی

امیدواریم این بخش از بیوگرافی بازیگران برای شما جذاب بوده باشد. شما همواره می توانید با رجوع به بخش عکس بازیگران از مطالب و تصاویر جدید و دیدنی پیرامون بازیگران داخلی و خارجی مورد علاقه خود دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *