دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مینا وحید و عکس های جذابش

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را می خوانید. وی اخیرا در سریال بانوی عمارت در نقش جواهر خدمتکار عمارت قوانلوی قاجار ظاهر شد.

مینا وحید متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت، بازیگر جوان سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه هنر و بازیگری می باشد. وی در خانواده ای ۵ نفره متولد شده و یک خواهر به نام میترا و یک برادر به نام میلاد دارد. در این بخش بیوگرافی مینا وحید را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی مینا وحید و تصاویر جدید وی

بیوگرافی مینا وحید بازیگر ۳۱ ساله کشورمان را می خوانید. وی فعالیت بازیگری خود را در دوران دانشجویی و بازی در تئاتر آغاز کرد. اولین حضور جدی اش در تلویزیون، تله فیلم به وقت صفر به کارگردانی احمد مؤذنی بود که در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه یک سیما پخش شد.

بیوگرافی و زندگینامه مینا وحید

بازی خوب او در فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علی رضا رئیسیان به عنوان اولین تجربه سینمایی، نقش زیادی در شهرت وی در میان اهالی سینما داشت، همچنین این فیلم در جشنواره فجر همان سال کاندیدای ده سیمرغ بلورین شد. از دیگر کارهای سینمایی که مینا وحید در آنها ایفای نقش کرده، می توان به فیلم سینمایی «گیرنده»، «کفش هایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پور احمد و فیلم «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی اشاره کرد.

بیوگرافی مینا وحید

یکی از کارهای موفق دیگر که نقش زیادی در شهرت مینا وحید داشت، بازی در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی می باشد که از شبکه خانگی پخش می شد. وی در آنجا عهده دار نقش مریم همسر بابک با بازی امیرحسین رستمی بود.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی از مینا وحید

بازی در سریال بانوی عمارت نیز که به تازگی پخش آن به اتمام رسیده است، موجب دیده شدن بیشتر وی در بین مردم شد. اگر چه مینا وحید، خیلی قبل تر نیز در سریال دختران حوا و شاید برای شما اتفاق بیفتد، ایفای نقش کرده بود، اما هرگز به این اندازه دیده نشد، بنابراین وی شهرت بیشتر خود در تلویزیون را مدیون بازی در سریال بانوی عمارت می داند. در ادامه زندگینامه خواندنی مینا وحید، شما عزیزان را به تماشای تصاویر جدید و متنوع این بازیگر جوان و آینده دار دعوت می نماییم.

بیوگرافی جالب مینا وحید عکس جدید مینا وحید

بیوگرافی درباره مینا وحید مینا وحید با تیپ مشکی

بیوگرافی در مورد مینا وحید رضا کیانبان و مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید نقش آفرینی مینا وحید در سریال شهرزاد

بیوگرافی جدید مینا وحید عکس اینستاگرامی مینا وحید و برادرش

بیوگرافی مینا وحید مینا وحید در کنسرت زند وکیلی

بیوگرافی کامل مینا وحید عکس مینا وحید

بیوگرافی جذاب مینا وحید شهاب حسینی و مینا وحید در فیلم دوران عاشقی

بیوگرافی و عکس مینا وحید عکس بازیگر نقش جواهر در بانوی عمارت

بیوگرافی مینا وحید پوشش عجیب مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید+عکسعکس بازیگر سریال شهرزاد

بیوگرافی مینا وحید عکس زیبای مینا وحید

بیوگرافی و تصویر مینا وحید مدل مانتوی مینا وحید در یک مراسم

زندگی نامه مینا وحید مینا وحید بر روی فرش قرمز

زندگینامه جدید مینا وحید عکسی از ژست مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید عکس مینا وحید در یک مراسم سینمایی

زندگی نامه مینا وحید+عکس عکس اینستاگرامی از مینا وحید

سرگذشت مینا وحید

فیلم شناسی مینا وحید

تله فیلم و سریال

افرا (۱۴۰۰)، بانوی عمارت (۱۳۹۶)، دختران حوا (۱۳۹۱)، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد و در نمایش خانگی : جزیره (۱۴۰۰)، شهرزاد (۱۳۹۴)

زندگی نوشته درباره مینا وحید

فیلم های سینمایی

کرمچاله (۱۳۹۸)، بعد از تو (۱۳۹۸)، آن دیگری (۱۳۹۸)، هایلایت (۱۳۹۶)، کفش هایم کو (۱۳۹۴)، دوران عاشق (۱۳۹۴)، حنا (۱۳۹۲)، گیرنده (۱۳۹۰)، ساعت به وقت صفر (۱۳۹۰)، آتش سبز (۱۳۸۶)

زندگی نوشته متفاوت مینا وحید

تفریحات و ورزش مورد علاقه اش

مینا وحید در اوقات فراغت خود فیلم می بیند، کلاس فن بیان می رود، ضمن اینکه به ورزش اهمیت زیادی می دهد و به حواسش به رژیم غذایی اش است تا همیشه روی فرم بماند.

وی به بستکبال علاقه زیادی دارد و آن را به صورت حرفه ای دنبال می کند، همچنین مدتی در ورزش اسکواش فعالیت می کرد.

عکس و بیوگرافی مینا وحید

تجربه تئاتر

مینا وحید بازی در تئاتر را نیز با نمایش «دزدان شماره ۴۳» و «کلاغ از خوشحالی در پوست خود نمی گنجد» تجربه کرده است. وی معتقد است بازی در تئاتر سخت تر از کار کردن در سینما نیست، اما به طور کلی سینما و تئاتر دو ژانر متفاوتند که هر کدام سختی خودشان را دارند.

زندگی نوشته کامل مینا وحید

وی همچنین معتقد است بازیگر در سینما باید در یک کلوزآپ بازی زیر پوستی داشته باشد زیرا تمام اجزای صورتش در پرده سینما دیده می شود و کوچکترین عضلات چهره بازیگر نیز از نظر پنهان نمی ماند و این مساله کار کردن در سینما را سخت می کند.

جدیدترین عکس های مینا وحید

در این بخش تعداد دیگری از عکس های گلچین شده مینا وحید بازیگر کشورمان که در سایت های مختلف و اینستاگرامش منتشر شده است را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه هوادارانش واقع شود.

تصاویر متنوع مینا وحید شرح حال زندگی مینا وحید سرگذشت مینا وحید عکس های جدید مینا وحید زندگی نوشته خواندنی مینا وحید زندگی نوشته جذاب مینا وحید جددیترین بیوگرافی مینا وحید زندگی نوشته جدید مینا وحید زندگی نوشته د رمورد مینا وحید زندگی نوشته از مینا وحید بیوگرافی مینا وحید +تصاویر جدید

در این بخش بیوگرافی مینا وحید را مطالعه کردید. برای مشاهده جدیدترین اخبار و حواشی پیرامون بازیگران داخلی و خارجی می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *