دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین نسخه تیونینگ تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ با کیت بدنه گسترده عرضه شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت تیونینگ پرایر نسل جدیدی از تویوتا سوپرا رونمایی کرده که این خودرو دارای کیت بدنه گسترده ای می باشد. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید. 

رونمایی و قیمت گذاری تویوتا سوپرا اخیراً انجام شد. نسل جدید این خودرو با کیت بدنه گسترده عرضه خواهد شد. تیونینگ این خودرو بر عهده پرایر دیزاین بوده و این تیونر برای انجام اصلاحات خودروی ژاپنی تمام تلاشش را کرده است.

تصاویر گرافیکی منتشر شده این تیونر در رسانه های اجتماعی خبر از رویکرد تهاجمی برای تویوتا سوپرا می دهد. در کیت بدنه جدید این خودرو تغییرات به خصوصی دیده می شود.

در کیت بدنه این خودرو تغییراتی مانند بال عقب، کم شدن ارتفاع خودرو، سپر جلوی جدید، گلگیرهای برجسته در ۴ گوشه و رینگ های بزرگ اعمال شده است.

قدرت موتور این خودرو افزایش یافته و این موضوع نیز بخشی از تیونینگ می باشد. تویوتا سوپرا در زمینه تقویت موتور خود گامی اساسی برداشته و در مدل هایی این قدرت را به ۱۰۰۰ اسب بخار رسانده است. به همین خاطر احتمال رجوع به تولید محصولی قدرتمند مانند تویوتا سوپرا Mk4 وجود دارد.

تویوتا سوپرا ۲۰۲۰

این محصول در ایالات متحده آمریکا با موتور ۳ لیتری توربو از نوع ۶ سیلندر متعلق به شرکت بی ام و ارائه می شود. قدرت تولیدی این موتور برابر با ۳۳۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۴۹۵ نیوتن متر دارد.

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر را در ۴.۱ ثانیه تجرب می کند و بیشترین سرعتش برابر با ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. تابستان ۲۰۱۹ در ایالات متحده آمریکا با قیمت ۴۹۹۹۰ دلار عرضه می شود. نسخه پریمیوم این خودرو قیمتی برابر با ۵۳,۹۹۰ دارد. نسخه لانچ ادیشن آن قیمت ۵۵۲۵۰ هزار دلار را به خود اختصاص داده و در ۱۵۰۰ دستگاه عرضه می گردد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *