دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ال جی Q9 با رم ۴ گیگابایت و نمایشگر ۶.۱ اینچ عرضه شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ دی ۱۳۹۷
  • ۰

ال جی Q9 با نمایشگر ۶.۱ اینچی فول ویژن، اندروید ۸.۱ اوریو و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی شده است. لطفاً برای اطلاع از سایر جزئیات همراه ما باشید.

قرار بود ال جی در نمایشگاه CES 2019 از محصولات جذاب خود رونمایی کند. این شرکت قبل از برگزاری این کنفرانس، گوشی میان رده LG Q9 را با نمایشگر ۶.۱ اینچی معرفی کرد.

نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۳۱۲۰*۱۴۴۰ پیکسل می باشد و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد. نمایشگر این گوشی در هر اینچ چگالی برابر با ۵۶۴ پیکسل دارد که این عدد رقم قابل توجهی می باشد. ال جی Q9

این نمایشگر فول ویژن است و در نمایشگرهای همیشه روشن قرار می گیرد. استاندارد HDR10 در این گوشی به کار رفته و ابعاد ۱۵۳.۲*۷۱.۹*۷.۹ برای آن منظور شده است.

مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و وزن ۱۵۹ گرم از مشخصات این گوشی می باشد. دارای نسخه اندروید ۸.۱ اوریو می باشد و به تراشه ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز شده است. ال جی Q9

پردازنده گرافیکی  آدرنو ۵۳۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از ویژگی های گوشی معرفی شده می باشد. در پنل پشت به یک دوربین اصلی با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 مجهز شده است.

در آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی  و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع به کار می رود. سنسور اثر انگشت در پنل پشت شیشه ای برای باز کردن قفل کاربرد دارد.

با رنگ های خاکستری، آبی متمایل به سبز و مشکی و با قیمت ۴۴۵ دلار عرضه می گردد. بلوتوث ۵ تنوع رنگی از جزئیات به کار رفته در آن می باشد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *