دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر در آیفون های ۲۰۱۹ به کار خواهد رفت

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ دی ۱۳۹۷
  • ۰

اپل در این روزها به کاهش فروش خود اقرار کرده و دلایلی نیز برای این کاهش بیان کرده است. لطفاً برای جزئیات این گزارش ما را دنبال بفرمایید. 

تیم کوک در طی نامه ای به سرمایه گذاران اپل خبر کاهش فروش آیفون در سه ماه گذشته را داده است. موسسه Atherton Research برای این کاهش فروش دو دلیل عدم نوآوری و قیمت بالا را ذکر می کند.

این موسسه در این رابطه صحبت هایی نیز ارائه کرده و گفته است که در آیفون های سری X، فناوری های قدیمی با قیمت زیاد ارائه می شوند. این عرضه مصداق این عبارت است که :
«آیفون‌های سری X اپل، فناوری‌های دیروز را با قیمت فردا ارا‌ئه می‌دهند.»

به همین خاطر کاربران اپل به سمت خرید گوشی هایی رفته اند که قیمت های معقول تری دارند و همان نرم افزارها و فناوری ها را نیز ارائه می دهند مانند هواوی و وان پلاس.

نمایشگر در آیفون های 2019

در سال ۲۰۱۹ تقریباً تمام شرکت ها از جمله هواوی، سامسونگ و وان پلاس به فناوری ۵G مجهز می شوند. این در حالی است که محصولات اپل به این فناوری مجهز نخواهند شد.

اپل در سال ۲۰۱۹ مدل باز طراحی آیفون ایکس را با حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، درگاه USB-C و بریدگی کوچک تر عرضه می کند. ضمن اینکه به پشتیبانی از کارت حافظه اس دی و توانایی شارژ سریع به وسیله درگاه لایتنینگ مجهز نمی گردد و باتری قدرتمندی نیز نخواهد داشت.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *