دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جاهای گردشگری و مکان های دیدنی استراسبورگ فرانسه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

کلیساهای قدیمی که متعلق به لویی پانزدهم هستند از جمله مکان های دیدنی استراسبورگ فرانسه هستند که با برخورداری از معماری بی نظیری که دارند توجه گردشگران علاقه مند را جلب می کنند.

جاذبه های قدیمی و مدرنی که در استراسبورگ وجود دارند هر یک دارای جذابیت خاص خود هستند و می توانند گردشگران زیادی را جذب خود کنند. از جمله جاذبه ها و مناطق دیدنی استراسبورگ می توان به سنگ فرش های خیابان های آن اشاره کرد که برای گردشگران لذت بخش هستند، در ادامه مطلب شما عزیزان را با مکان های دیدنی استراسبورگ آشنا خواهیم کرد، بنابراین تا پایان مطلب همراه ما باشید.

جاذبه های دیدنی استراسبورگ

آشنایی با مکان های دیدنی استراسبورگ:

بیشتر کلیساهایی که در این منطقه وجود دارند متعلق به دوران امپراطوری روم هستند. این جاذبه ها دارای ارزش فرهنگی و تاریخی بسیاری برای گردشگران می باشند که از جمله آنها می توان به موزه هنرهای دستی نیز اشاره کرد.

مکان های دیدنی استراسبورگ کدام اند

خانه کمرزل:

در حال حاضر این خانه به عنوان یکی از رستوران ها و هتل های معروف استراسبورگ است و با وجود تزیینات بسیار زیبایی که دارد مورد توجه اکثر گردشگران است. این خانه با استفاده از الوارهای چوبی بنا شده است.

مکان های دیدنی مهم استراسبورگ

کاخ روآن:

در قرن ۱۸ بنای این کاخ ساخته شد که در ابتدا اطراف آن به شکل یک محله قدیمی گسترش یافته است و این موزه در ابتدا یک موزه هنری محسوب می شده است. بخش های مختلفی که در این کاخ مشاهده می شود به عنوان کتابخانه و کلیسا است که از مکان های دیدنی استراسبورگ است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مکان های دیدنی در استراسبورگ

پارک اورانژری:

این پارک به لحاظ تاریخی نیز دارای اهمیت است و در قرن ۱۹ توسط همسر یک امپراطور ساخته شده است. فضای سبز و نمایی از آبشار این پارک آن را مورد توجه قرار داده است.

مکان های دیدنی طبیعی استراسبورگ

خانه کار نتردام:

کارگران این بنا را در سال ۱۳۴۸ ساخته اند و به دلیل قدمت بالای خود دوباره مورد بازسازی قرار گرفته است. این خانه یک کلیسا با نوعی معماری خاص و مجسمه های تاریخی است.

مکان های دیدنی معروف استراسبورگ

محله دباغ ها:

اگر به دنبال چشم اندازهای طبیعی از استراسبورگ هستید به شما گشت و گزار در این محله باصفا را پیشنهاد می کنیم. این منطقه از مناطق قدیم با جاذبه های خاص است و به عنوان آثار ملی یونسکو به ثبت رسیده است.

خانه های دیدنی استراسبورگ

کلیسای سن توماس:

در قرن ۱۶ این کلیسا مجدد مورد بازسازی قرار گرفته است این کلیسا به عنوان دختر کوچک کلیسای جامع شناخته می شود. مراسم مذهبی که در این کلیسا برگزار می شود نیز می تواند برای بازدیدکنندگان جالب باشد.

مکان های دیدنی باستانی استراسبورگ

محله کروت نو:

رستوران هایی که در این محله وجود دارند از رستوران های مدرن هستند و مراکز خرید مدرن نیز در این محله دیده می شوند. از دیگر لذت های جالب در این محله ماهی گیری است.

مکان های دیدنی خاص استراسبورگ

کاخ اروپا:

این کاخ بعد از پایان جنگ جهاین دوم به عنوان یک نماد در اروپا شناخته شده است و به دلیل برخورداری از سازه های به عنوان یکی از مکان های گردشگری استراسبورگ برای گردشگران است.

مکان های دیدنی تاریخی استراسبورگ

کلیسای جامع استراسبورگ :

این کلیسا به عنوان شگفت انگیز تزین نمونه های معماری گوتیک در جهان به شمار می رود و جزو بلندترین ساختمان بر جای مانده از دوران قرون وسطی و ششمین کلیسای بلند در جهان است این کلیسا، کلیسای جامع نوتر دام نیز نام دارد و ذر آن ترکیبی از معماری گوتیکی و رومی به کار برده شده است.

پارک اورانژری :

این پارک جزو قدیمی ترین پارک در استراسبورگ می باشد که واقع در سمت جنوب شرقی کاخ اروپا می باشد و دارای محیط مناسب برای پیک نیک، دریاچه، آبشار، باغ وحش، رستوران و سالن بولینگ می باشد.

مکان های گردشگری استراسبورگ

باغ نارنجی فرانسه :

این مکان در سال ۱۸۰۱ تاسیس شد و جزو یکی از دیدنی های استراسبورگ می باشد که مقابل ساختمان شورای اروپا در منطقه ای به نام محله اورنجری قرار دارد و فضای داخلی آن بیشتر از بیست و شش هکتار است که می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

موزه آلساسین :

از دیگر مناطق دیدنی استراسبورگ موزه آلساسین است که می توانید با رفتن در این موزه درباره آداب و رسوم، هنرهای سنتی، سبک زندگی، صنایع دستی و….اطلاعات به دست آورید همچنین، در این موزه از دیدن ماکت های جذاب و هزاران شی دیگر می توانید لذت ببرید.

مناطق دیدنی استراسبورگ

باغ گیاه شناسی :

در این باغ انواع مختلف گیاهان وجود دارد و تقریبا دارای ۶۰۰ گونه گیاه مختلف می باشد همچنین، در این مکان گلخانه های زیادی نیز دیده می شود و درختانی که در این باغ وجود دارد جزو درختانی هستند که در مکان های دیگر فرانسه به سختی دیده می شود که یکی از این درخت ها سکویای است، بنابراین، جهت شناخت انواع درختان و گیاهان می توانید از این باغ دیدن نمایید.

شهر استراسبورگ از شهرهای فرهنگی و توریستی فرانسه است و دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیبا و متنوعی است که برای گردشگران علاقه مند مناسب است، در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با مکانهای دیدنی فرانسه همچون مارسی و روکامادور می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *