دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

میکاپ چشم گرد و چند نکته حرفه ای برای زیباتر شدن چشم های گرد

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ دی ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب با ترفندهای میکاپ چشم گرد آشنا شدید که امیدواریم با کمک این تکنیک های آرایشی بتوانید چشم هایتان را به زیباترین شکل ممکن آرایش نمایید.

برای آرایش چشم گرد بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که چشم های شما خوش فرم و کشیده شوند همچنین برای این مدل چشم ها باید آرایش هایی را انتخاب نمایید که آرایش چشم هایتان زننده به نظر نرسد زیرا آرایش های زننده باعث می شوند تا چشم های گرد فرمی نا متناسب پیدا کنند.

مدل های میکاپ چشم گرد

هر فرم چشمی آرایش مخصوص به خود را دارد و بهتر است شما برای آرایش کردن چشم های خود از مدل هایی استفاده نمایید که با فرم چشم هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشند. در مطالب قبلی آرایش چشم گود و آرایش چشم درشت را مشاهده کردید در ادامه این مطلب مدل های آرایش چشم گرد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

میکاپ چشم گرد

مدل های آرایش برای چشم گرد

برای آرایش کردن چشم های گرد بهتر است از سایه های پر رنگ و غلیظ در گوشه چشم هایتان استفاده نمایید همچنین می توانید با کشیدن خط چشم رو بالا زیبایی چشم های خود را تکمیل نمایید.
برای آرایش چشم های گرد همچنین بهتر است نیمه ابتدایی چشم هایتان را خط چشمی باریک بکشید و با پیش رفتن به قسمت انتهایی چشم ها خط چشم را پهن تر کنید همچنین برای کشیده تر به نظر رسیدن چشم ها باید سایه و خط چشم را تا بعد از قسمت خارجی چشم هایتان ادامه بدهید.
اگر چشمان شما گرد هستند و بیشتر از حد معمول از یکدیگر فاصله دارند می توانید از خط چشم های گوشه دار برای آرایش چشم هایتان استفاده نمایید.
برای آرایش چشم های گرد همچنین می توانید خط چشم خود را به صورت نازک بکشید و کشیدن خط چشم را تا گوشه داخلی چشم های خود ادامه دهید و اگر تمایل دارید مدل خط چشمی زیبا و جذاب داشته باشید بهتر است کشیدن خط چشم را تا لبه های بینی امتداد دهید تا فاصله بین چشم های شما کمتر به نظر برسند همچنین برای جذابیت بیشتر چشم های گرد در صورت تمایل می توانید پلک پایینی چشم هایتان را خط چشم بکشید.

آرایش برای چشم گرد

مدل آرایش ساده برای چشم گرد

مدل آرایش برای چشم های گرد

  •  آرون گروپس

مدل های آرایش شیک و زیبا برای چشمان درشت و گرد

مدل سایه برای چشم های گرد

مدل سایه برای چشم های گرد

مدل آرایش چشم

مدل میکاپ چشم زیبا و خاص

مدل های میکاپ چشم گرد

مدل آرایش زیبا و بی نظیر برای چشم های گرد

مدل آرایش چشم زیبا و حرفه ای

آرایش چشم زیبا و درشت

مدل میکاپ چشم

آرایش شیک برای چشم گرد

مدل سایه برای چشم های گرد

مدل های آرایش زیبا برای چشم گرد

مدل سایه چشم ساده

مدل آرایش چشم دخترانه ساده

مدل سایه برای چشم های گرد

آرایش چشم زنانه

سایه چشم

آرایش چشم زنانه ساده

سایه چشم زیبا

آرایش چشم ساده و جذاب

آرایش چشم زیبا

میکاپ چشم زنانه

میکاپ زیبا چشم

مدل آرایش جذاب برای چشم گرد

مدل های آرایش چشم

آرایش زیبا و بی نظیر برای چشم های گرد

مدل آرایش چشم شیک و جذاب

آرایش چشم شیک و خاص

میکاپ چشم گرد

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های میکاپ چشم گرد را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها آرایش چشم بی نظیر و زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *