دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل روباز و سقفی مینی جان کوپر ورکس با فیلتر جدید اتو معرفی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۷ دی ۱۳۹۷
  • ۰

فیلتر جدید اتو قرار است در دو نوع سقف دار و روباز مینی جان کوپر ورکس ۲۰۱۹ استفاده شود. این خودرو با رعایت استانداردهای آلایندگی یورو ۶ و WLTP تولید خواهد شد.

خودروی تولیدی با موتور ۲ لیتری از نوع بنزینی معرفی می شود و قدرتی برابر با ۲۲۷ اسب بخار دارد. گشتاوری این خودرو معادل با ۳۲۰ نیوتن متر می باشد. با کاربرد فناوری کاهش آلاینده های اگزوز، هیچ تغییری در سوخت و میزان دی اکسید کربن ایجاد نمی شود.

مدل روباز و سقفی مینی جان کوپر ورکس

سرعت صفر تا ۱۰۰ را تا ۶.۳ ثانیه تجربه می کند. جعبه دنده ۶ سرعته در آن به کار رفته و در مدل روباز سرعت صفر تا ۱۰۰ در ۶.۶ ثانیه اتفاق می افتد. نوع جعبه دنده اسپرت استپ ترونیک ۸ سرعته به شکل سفارشی قابل استفاده می باشد.

مدل روباز و سقفی مینی جان کوپر ورکس

رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی، جلوپنجره مشبک، افکنش آرم مینی در جهت راننده، گوشی همراه با شارژ بی‌سیم، تزیین فضای داخلی با تریم سیاه پیانو و … از تجهیزات به کار رفته برای خودرو می باشد.

مدل روباز و سقفی مینی جان کوپر ورکس

  •  آرون گروپس

هنوز مشخص نیست که خودروی تولیدی به چه شکلی به کشور استرالیا وارد می شود. یعنی برای این ورود از خودروهای قبلی یا نمونه های در نظر گرفته شده با استانداردهای آلودگی استفاده می شود.

مدل روباز و سقفی مینی جان کوپر ورکس

در طی بیانیه ای اعلام شده است که :

هم‌اکنون نمی‌توان برنامه‌ی مشخصی برای زمان‌بندی استفاده از پیشرانه‌های جدید در محصولات بازار استرالیا ارائه داد. اما می‌توان پیش‌بینی کرد که این محصولات در سطح بالایی از کیفیت و فناوری خواهند بود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *