دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

در سه ماه اول سال ۲۰۱۹ منتظر ایرپاد اپل باشید!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

مینگ چی کو به تازگی سخنانی درباره پشتیبانی اپل از شارژ بی سیم منتشر کرده است. ضمن اینکه پیرامون این مطلب از عرضه احتمالی هدفون های بلوتوثی در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ سخنانی به میان آورده است.

مینگ چی کو جزء تحلیل گران معروف درباره احتمال عرضه مدل جدید ایرپاد در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ سخن به میان آورد و این ایرپاد با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم به بازار عرضه می گردد.

اپل برای عرضه این ایرپاد نقشه های فراوانی دارد. این محصول قرار است در سال ۲۰۲۰ با فراوانی زیادی روانه بازار شود. اگر این اخبار واقعی باشد، در آینده نزدیک شاهد عرضه پد شارژ بی سیم ایرپاور نیز خواهیم بود.

عرضه ایرپاد اپل

کو درباره تغییرات ایرپاد صحبت کرده و گفته است که این نمونه تغییراتی زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. ایرپاور ضمن اینکه توانایی شارژ اپل واچ و شارژ آیفون ها را دارد، می تواند ایرپادهای فعلی را هم شارژ نماید. البته برای این کار باید جعبه مخصوص آن ها را در اختیار داشته باشید.

ایرپاور در بخش سخت افزاری نیز به روزرسانی شده و دارای مدار منعطف خواهد بود. برای افزایش مقاومت این گچت در برابر حرارت، تغییراتی در بدنه داده شده است. تمام این کارها قیمت ایرپاور را به اندازه ۶۰ درصد افزایش داده است.
کو ادعا کرده که این نسخه دارای نسخه جدید بلوتوث می باشد. بلوتوث نسخه ۵ دارای ویژگی «صدای دوگانه» خواهد بود. با این قابلیت کاربر می تواند آهنگ مورد نظر را از طریق یک دستگاه بر روی دو هدفون به شکل مجزا پلی کند. قابلیت دیگر این بلوتوث سریع جفت شدن با دستگاه های دیگر می باشد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *