دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین پفیلا برای شب یلدا با ایده های خلاقانه و جالب

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب مدل هایی از تزیین پفیلا برای شب یلدا با انواع ایده های خلاقانه و فانتزی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل تزیینات مورد توجه تان قرار بگیرند.

شب یلدا یکی از کهن ترین جشن های ایرانی است که مراسم های بزرگی در این شب برگزار می شود و برای برگزاری جشن یلدا سفره های باشکوهی چیده می شوند که هر کدام از اجزای سفره شب یلدا بهتر است به صورت فانتزی و جالب تزئین شوند. پفیلا یا همان پاپ کورن از انواع تنقلات پرطرفدار و محبوب مخصوص شب یلدا است و شما می توانید برای تزیین پفیلا از انواع روش های فانتزی و خلاقانه و ساده استفاده نمایید.

تزیین پفیلا با انواع ایده های خلاقانه

در سر سفره شب یلدا علاوه بر میوه، تنقلاتی مانند آجیل و پفیلا و تخمه و خشکبار قرار داده می شود که بهتر است هر یک از این تنقلات را به زیبایی دیزایین کنید تا سفره شب یلدای شما باشکوه و جذاب تر به نظر برسد. برای زیبا سازی پفیلا و سایر تنقلات ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با به خرج دادن کمی خلاقیت هر یک از این تنقلات را به زیباترین شکل ممکن دیزایین نمایید. در مطالب قبلی تزئین هندوانه شب یلدا و تزئین انار شب یلدا و تزئین کدو حلوایی را مشاهده کردید در ادامه روش های جالب برای دیزایین پاپ کورن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
تزیین پفیلا به شکل آدم برفی

تزیین پف فیل مخصوص شب یلدا

یکی از اصلی ترین تنقلات برای سفره شب یلدای ایرانیان پف فیل است و شما می توانید آن را به زیبایی دیزایین کنید و شبی به یاد ماندنی را برای اعضای خانواده و مهمان هایتان فراهم آورید.
برای تزئین کردن پفیلا روش های ساده و خلاقانه ای وجود دارد که انتخاب هر یک از این روش ها به میزان مهارت شما بستگی دارد. دیزایین پف فیل به شکل آدم برفی یکی از انواع ایده های خلاقانه و جالب است و اگر شما تمایل دارید پف فیل تزیینی متفاوت داشته باشید بهتر است این خوراکی خوشمزه را به شکل آدم برفی های زیبا و فانتزی  دربیاورید
تزیین پاپ کورن برای شب یلدا
تزیین پف فیل
تزیین پفیلا
تزیین زیبا و خلاقانه پف فیل
تزیین پف فیل برای شب یلدا
تزیین پفیلا به شکل آدم برفی
تزیین ساده پف فیل
تزیین پف فیل به شکل ساده
تزیین پف فیل به شکل گل
تزیین کردن پف فیل به شکل دسته گل
تزیین پفیلا برای شب یلدا
تزیین زیبا و خلاقانه پفیلا به شکل آدم برفی
تزیین پفیلا به شکل دست
دیزایین پفیلا به شکل فانتزی
تزیین زیبا و خلاقانه پاپ کورن
تزیین جالب پف فیل به شکل جالب و فانتزی
برای تزیین  پف فیل به شکل آدم برفی ابتدا گوشه پایینی پلاستیک را ببندید تا گرد شود سپس  پف فیل را درون پلاستیک بریزید تا بدن آدم برفی به شکل دلخواه شما در آید. برای سر آدم برفی نیز می توانید به همین صورت عمل کنید و با کمک چسب حرارتی سر آدم برفی را بچسبانید سپس کلاه و چشم و بینی و دست های آدم برفی را به بدنش بچسبانید.
همچنین می توانید پاپ کورن را درون ظرف های تک نفره یا لیوان بریزید سپس روی لیوان ها را به کمک وسایل تزیینی مختلف به زیبایی دیزایین کنید. دیزایین کردن پف فیل به شکل درخت یا دسته گل یکی دیگر از انواع روش های جالب و ساده است و شما می توانید با صرف زمان و هزینه اندک پف فیل را به کمک این روش ها دیزایین کنید.

تزیین زیبا پفیلا

تزیین شیک و جذاب پف فیل

تزیین خلاقانه پفیلا

تزیین پف فیل به شکل آدم برفی فانتزی

تزیین پاپ کورن برای شب یلدا

  •  آرون گروپس

تزیینات زیبا و شیک پفیلا مخصوص شب یلدا

تزیین کردن پفیلا به شکل آدم برفی

تزیین زیبا و جذاب پاپ کورن برای شب یلدا

تزیین زیبا و خلاقانه پف فیل

تزیین پاپ کورن مخصوص شب یلدا

تزیین کردن پفیلا برای شب یلدا

تزیین خلاقانه پف فیل به شکل دسته گل

تزیین پف فیل به شکل آدم برفی

تزیین جذاب و زیبا پف فیل به شکل آدم برفی

تزیین شیک و فانتزی پف فیلا

تزیین کردن پاپ کورن با روش های فانتزی

 تزیین پفیلا برای شب یلدا

تزیین جذاب و خلاقانه پاپ کورن

جدیدترین تزئینات پفیلا شب یلدا

همانطور که گفتیم؛ شب چله یا شب یلدا یکی از مراسم های سنتی و زیبای ایرانیان است که با رسم و رسومی خاصی همراه است و افراد سعی می کنید در منزل اقوام و بزرگتر های فامیل گرد هم آیند و تا پاسی از شب را به شادی و گفتگو سپری نمایند، سرو شام و خوردن خوراکی های مخصوص این شب یکی از سنت های زیبا می باشد که امروزه با تشریفات متنوعی انجام می گیرد و هر کسی تلاش می کند تا با زیباترین و جذاب ترین ایده ها به تزیین سفره شب یلدا بپردازد، پفیلا یکی از خوراکی های پرطرفدار و خوشمزه شب یلدا است که ایده های جذاب و متنوعی برای دیزاین آن وجود دارد، در ادامه مدلهای جدیدتری از این تزئینات را ملاحظه می کنید.

تزیینی شیک از پفیلا

ایده های خلاقانه زیادی برای تزئینات انواع خوراکی های شب چله به خصوص برای پفیلا و پاپ کورن وجود دارد که در تصاویر بالا مدلهای متنوعی از این نوع تزئینات فانتزی و جذاب را مشاهده کردید، حال در ادامه تصاویری از انواع دیزاین پفیلا به شکل دسته گل، با طرح های جذاب و به شکل گوسفند، پاندا و … گردآوری کرده ایم که با داشتن کمی ذوق و دقت کردن در ایده های موجود می توانید زیباترین مدل تزئینات را برای این نوع خوراکی های خوشمزه داشته باشید، در اینجا دعوت می نماییم از جدیدترین مدلهای دیزاین پفیلا برای شب چله دیدن کنید و الهام بگیرید.

تزیینی زیبا از پفیلا

تصاویری از تزیینات پفیلا

خلاقیت زیبا برای تزیینات پفیلا

خلاقیت جدید برای دیزاین پفیلا

انواع تزیینات پفیلا

تزیینات جالب پفیلا

تزیینات شیک پفیلا

مدل تزیین پفیلا

تزیینات زیبای پفیلا

تزیینات شیک پفیلا

تزیینات فانتزی پفیلا

تزیینات پفیلا

ایده تزیین پفیلا

تصاویر متنوع تری از تزئینات پاپ کورن

پفیلا یا پاپ کورن یک خوراکی خوشمزه و پرطرفدار است که همانطور که در تصاویر بالا نیز مشاهده کردید جزو تنقلات شب یلدا بوده و با ایده های فانتزی و جذاب و شیکی تزئین می شوند، امروزه پفیلا در طعم ها  و رنگ های مختلف را می توان به شکل آماده از بازار خریداری کرد، اما می توانید آن را به صورت بهداشتی و سالم در منزل تهیه کنید به این صورت که دانه های ذرت را به همراه کمی روغن و نمک داخل قابلمه یا ظرف دربسته بریزید و حدود چند دقیقه روی حرارت بگذارید. اکنون می توانید پفیلا های آماده شده را داخل ظرف مورد نظرتان بریزید و یا آن را در اشکال مختلف همچون تزئینات ارائه شده در این مطلب، تزئین و دیزاین کرده و برای سفره آرایی شب یلدا خود استفاده کنید و لذت ببرید.

تزیین پفیلا شیک تزئینات پفیلا مجلسی تزئینات پفیلا شیک مدلی از تزیین پفیلا تزئینات جالب پفیلا تزئینات جذاب پفیلا تزئینات شیک پفیلا تزئینات فانتزی پفیلا ایده تزیین پفیلا تزئینات خاص پفیلا تزئین زیبای پفیلا تزئین شیک پفیلا انواع تزئینات پفیلا تصاویر تزئینات پفیلا تزئینات پفیلا پفیلا

در این مطلب با روش های جالب و فانتزی برای تزیین ذرت بو داده  مخصوص شب یلدا آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این تزیینات بتوانید پف فیل را برای شب یلدا به بهترین شکل ممکن تزیین نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *