دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چطور با پوم پوم عروسک های بانمک درست کنیم؟

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۷ دی ۱۳۹۷
  • ۰

ساخت عروسک با پوم پوم یک نوع کاردستی زیبا و در عین حال ساده می باشد که با استفاده از نخ کاموا و برخی وسایل ساده می توان در کمترین زمان آن را در منزل تهیه کرد و لذت برد.

در این بخش از مجله آرگا قصد داریم به معرفی کاردستی ساده و در عین حال زیبای ساختن عروسک با پوم پوم که می تواند بسیار مورد علاقه کودکان قرار گیرد را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم.

آموزش ساخت عروسک با پوم پوم

در این مطلب روش ساختن عروسک با پوم پوم را به شما ارائه می دهیم. ساختن این نوع عروسک بسیار ساده و راحت بوده و نیاز به ابزار و وسایل خاصی ندارد، بلکه با استفاده از مقداری کاموا و برخی وسایل ساده می توان انواع مختلفی از عروسک های زیبا و با نمک که مورد علاقه بسیاری از کودکان، به خصوص دختر بچه ها می باشد را تهیه نمود و لذت برد. ضمن اینکه ساختن این قبیل عروسک ها پیشنهاد مناسبی برای سرگرم کردن کودکان و افزایش خلاقیت آنها می باشد. در ادامه نمونه ای از عروسک سازی با استفاده از پوم پوم را به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

ساخت عروسک با پوم پوم

آموزش ساخت عروسک هیولا

روش ساخت این نوع عروسک ساده است و به راحتی و در کمترین زمان می توان آن را درست کرد. ابتدا کمی نخ کاموا در رنگ های دلخواه تهیه کرده و سپس به ساخت پوم های رنگی به روش زیر مشغول شوید.

ساخت عروسک پوم پوم

آموزش جالب عروسک با پوم پومحال در این مرحله بعد از اینکه پوم های رنگی را تهیه کردید، می توانید با استفاده از نی های نوشابه که قبلا آماده کرده اید و با استفاده از چسب در وسط پوم ها بچسبانید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ساخت عروسک با استفاده از پوم پوم

ساخت عروسک با پوم پوم

سپس با استفاده از چشم های عروسکی و یا با به کار بردن توپ پینگ پونگ و چسباندن آن ها بر روی پوم پوم می توانید عروسک مورد نظر خود را تکمیل نمایید. در مرحله آخر برای تزیین دهان عروسک می توانید از چند تکه کاغذ به شکل مثلث و یک تکه نخ به صورتی که در شکل مشاهده می نمایید، استفاده کنید.

طراحی زیبای عروسک با پوم پوم

در این قسمت می توانید با مشاهده تصاویر زیر با روش ساخت جوجه کاموایی که به شیوه ای کاملا ساده و آسان ساخته شده است آشنا شوید و به راحتی آن را به همراه کودک خود در خانه درست کنید و در عین حال که از انجام آن لذت می برید، سرگرم شوید.

ساخت پرنده با پوم پوم

کاردستی عروسک با پوم پوم

حال که با آموزش ساختن دو نوع عروسک ساده آشنا شدید، می توانید در ادامه انواع متنوعی از عروسک های ساخته شده با استفاده از پوم پوم در مدل های زیبا و جذاب را مشاهده نمایید و با دقت در این تصاویر، ایده مناسب برای ساختن عروسک مورد نظر و دلخواه خود را کسب نمایید.

 ساخت زیبای عروسک با پوم پومعروسک فانتزی با نخ کاموا

آموزش عروسک با پوم پومکاردستی خرگوش کاموایی

     ساخت دیدنی عروسک با پوم پومآدم برفی عروسکی

ساخت انواع عروسک با پوم پوم

ساخت خلاقانه عروسک با پوم پومساخت جوجه با پوم پوم  ساخت عروسکهای با پوم پومساختن عروسک با پوم پوم

ساخت عروسک با پوم پومکاردستی ماهی کاموایی

امیدواریم مطالعه این بخش برای شما جالب بوده باشد، ضمن اینکه می توانید این عروسک فانتزی و ساده را در منزل تهیه کنید و از ساخت آن لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *