دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از هواوی میت بوک ۱۳ با مشخصات سخت افزاری قوی

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

هواوی نوت بوک جدید خود را با نام میت بوک ۱۳ با طراحی زیبا و فوق العاده و به همراه مشخصات سخت افزاری قوی معرفی کرد. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید. 

نوت بوک های هواوی با خط تولید میت بوک X، میت بوک D، میت بوک X پرو، میت بوک E و …ارائه شده اند. اخبار داغی مبنی بر رونمایی از میت بوک ۱۳ منتشر شده است.

صفحه نمایش میت بوک ۱۳ به شکل تمام صفحه و بسیار باریک است. طراحی ظریفی دارد و برای آن از یک آلیاژ آلومینیوم فشرده شده با سرامیک استفاده شده و بدنه خمیده آن با تراش CNC تکمیل می گردد.

رونمایی از هواوی میت بوک 13

این ویژگی ها نوت بوک ارائه شده را در رده محصولات زیبا و گران قیمت قرار می دهد. رنگ های ارائه شده برای این نوت بوک شامل رنگ طلایی پودر گیلاس، نقره ای ماه و خاکستری فضایی عمیق می باشد.

رونمایی از هواوی میت بوک 13

وزن میت بوک برابر با ۱.۲۸ کیلوگرم است و ضخامتی برابر با ۱۴.۹ میلی متر دارد. هواوی محصولات خود را با اپل مقایسه می کند. این نوت بوک در مقایسه با مک بوک ایر ۰.۷ میلی متر باریک تر و ۳۰ گرم وزن بیشتر دارد. میت بوک ۱۳ از مک بوک حدوداً ۶ درصد کوچکتر است.

  •  آرون گروپس

رونمایی از هواوی میت بوک 13

میت بوک ۱۳ دارای صفحه نمایش ۱۳ اینچی با وضوح تصویر ۲۱۶۰*۱۴۴۰ است. نسبت تصویر آن ۳:۲ بوده و از رنگ های طیف sRGB به شکل ۱۰۰ درصد پشتیبانی می کند.

رونمایی از هواوی میت بوک 13

شدت روشنایی آن ۳۰۰ نیت و با نسل هشتم پردازنده ها ارائه می شود. اولین نوت بوکی است که از فناوری Huawei Share 3.0 بهره می برد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *