دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بالاخره آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل به شکل رسمی رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۹ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

بالاخره آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل با ویژگی ها و طراحی متفاوت عرضه شد. در ادامه شما را با سایر جزئیات و مشخصات این نسخه های آیپد ۲۰۱۸ اپل آشنا می کنیم. 

ابعاد نمایشگر کاهش یافته و نسخه ۱۰.۵ اینچی جای خود را به نمایشگر ۱۱ اینچی داده است. نسخه ۱۲.۹ اینچی نسبت به نمونه قبلی حجم کمتری دارد مساحتی برابر ۸.۵*۱۱ اینچی دارد. با حذف کلید هوم و حاشیه های نمایشگر کاربران برای استفاده از دستگاه به ژست های حرکتی روی می آورند.

آیپد پرو 2018 اپل

آیپد پرو 2018 اپل

ضخامت تبلت ها برابر با ۵.۹ میلی متر و نسبت به نمونه های قبلی ۱۵ درصد باریک شده اند. تاچ آیدی در آن ها حذف شده و به Face ID مجهز شده اند. ایموجی و میموجی نیز در این تبلت ها به کار گرفته شده است.

آیپد پرو 2018 اپل

  •  آرون گروپس

در این آیپد، پردازنده هفت نانومتری و توانمندی چون A12X Bionic  استفاده شده و این پردازنده در خود ۱۰ میلیارد ترانزیستور دارد.

آیپد پرو 2018 اپل

CPU آن ها شامل ۴ هسته کم مصرف و ۴ هسته قدرتمند است و در پردازش های تک هسته ای و چند هسته ای برابر با ۳۵ و ۹۰ درصد  ارتقاء یافته است.

آیپد پرو 2018 اپل

باتری های آیپد پرو ۲۰۱۸ در هر بار شارژ ۱۰ ساعت جوابگوی نیاز کاربر خواهند بود. حافظه ذخیره سازی یک ترابایت برای آن در نظر گرفته شده است. از USB-C به جای پورت لایتنینگ استفاده می کند. آیپد پرو 2018 اپل

در این مراسم رونمایی، نسل دوم اپل پنسل نیز عرضه شد. این محصول به طور اتومات با تبلت جفت می گردد و مانند قبل لازم نیست به آیپد متصل گردد. قلم استایلوس با ۱۰۲ قطعه مغناطیسی در سرتاسر داخل آیپد به بدنه آیپد می چسبد و به شکل بی سیم شارژ می شود.

این آیپدها از بلوتوث نسخه ۵.۰ با قابلیت Smart HDR در دوربین Face ID و اتصال Gigabite LTE استفاده می کنند. در این تبلت ها جک ۳.۵ میلی متری هدفون وجود ندارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *