دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط مهاجرت به دبی چگونه است؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

افراد بنا به دلایل مختلفی به کشور دبی مهاجرت می کنند برخی از مهاجران برای داشتن زندگی مرفه و لاکچری در دبی و برخی دیگر برای پیشرفت کاری و سرمایه گذاری قصد مهاجرت به دبی را دارند.

برای مهاجرت کردن به هر کشوری به ویژه کشور دبی بیش از هر چیز کسب و کار و نوع تخصص شما است که دارای اهمیت است و کیفیت زندگی شما را در کشوری دیگر مشخص می کند علاوه بر این کسب و کار خود نوعی روش برای پذیرش اقامت و مهاجرت شما به کشورهای دیگر است. برای مهاجرت به دبی باید از روش های مختلف و متناسب با شرایط خود استفاده کنید که در ادامه این شرایط و نحوه مهاجرت به این کشور را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 راه مهاجرت کردن به دبی

مراحل و شرایط مهاجرت به دبی

کشور دبی صنعت و درآمد خود را بر پایه نفت منطقه بنا کرده است وجود ذخایر نفتی بسیار در این کشور موجب شده است تا سرمایه گذاران محلی در این منطقه دارای ثروتی دست نیافتنی و بسیار باشند. از شرایطی که برای مهاجرت کردن به دبی در نظر گرفته می شود انطباق فرد با شرایط فرهنگی این منطقه است که عاملی مهم در مدت دوام او برای مهاجرت به دبی است.

آداب و رسوم مردمان انی مناطق بسیار متفاوت است و به لحاظ آب و هوایی نیز دارای آب و هوایی گرم است که فرد مهاجر باید این شرایط را برای مهاجرت خود در نظر داشته باشد.

با توجه به اینکه دبی از مراکز گردشگری و تجاری مهم در دنیا است در این کشور فعالیت های مالی، سرمایه گذاری، خرید و فروش املاک و … بسیار رونق دارد و منبع بسیار مناسبی برای کسب درآمد در این کشور است که فعالیت در این حوزه برای کسب درآمد مهاجران این کشور مناسب است.

شرایط مهاجرت به دبی

  •  آرون گروپس

برای دریافت ویزای اقامت در دبی و مهاجرت به دبی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • دریافت فرم سلامت
  • تایید پذیرش کار در دبی به روش های سرمایه گذاری، درخواست کارفرمای دبی و تخصص
  • داشتن ویزا
  • داشتن مدارک تحصیلی مورد نیاز در این کشور
  • گذر نامه با اعتبار حداقل ۶ ماه

مهاجرت از طریق کار و کارآفرینی:

در دبی شما می توانید با استفاده از پروژه های توسعه ای عظیم و مهم کسب و کاری گسترده در دبی راه اندازی کنید و از طریق آن ویزای اقامت خود را در این کشور دریافت نمایید سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و سرمایه های طبیعی در این منطقه بسیار سود آور است. در حالی که امکان مهاجرت کردن به دبی برای عموم آزاد است اما دریافت اقامت و حق شهروندی آن دارای مراحل خاص خود است.

مهاجرت و اقامت در دبی

افراد کارگر با ملیت خارجی با مهاجرت به دبی دارای دستمزد و حقوق مناسبی هستند و دولت در قبال آنها احساس مسئولیت دارد و آنها را در جایگاه های شغلی مختلف مورد استفاده قرار می دهد همچنین از افراد و نیروهای تحصیل کرده و تازه وارد نیز استقبال می کند.

به دلیل گسترش مسیرهای شغلی و توسعه اقتصادی در دبی مشاغل مختلفی برای کارکنان و افراد متقاضی کار در این کشور وجود دارد که از طریق آن می توانند کسب درآمد کنند.

اگر فرد مهاجر با گذرنامه ۳ ماهه در دبی اقامت داشته باشد و مشغول به کار باشد می تواند از طریق شغل خود ویزای اقامت این کشور را دریافت کند. از مشاغل مناسب برای دریافت ویزا برای افراد بدون کار و تخصص مشغول بودن به کارهای پاره وقت در این کشور است که دارای ۹ ساعت کار در طول روز است.

مهاجرت از طریق ازدواج:

یکی دیگر از روش های مهاجرت به دبی مهاجرت کردن از طریق ازدواج با فرد دارای تابعیت دبی است که ملاک اصلی آن مذهب در ازدواج است و مسلمانان باید ازدواج خود را در دادگاه شریعت علنی کنند. فرد از این طریق و با ارائه مدارک لازم و اثبات ازدواج با فرد تابع کشور دبی می تواند ویزای اقامت خود را در این کشور به راحتی و بعد از گذر زمان دریافت نماید.

 

مهاجرت از طریق تحصیل:

اگر قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارید می توانید از طریق تاییده دریافتی از یک موسسه آموزشی و آموزش عالی در دبی ویزای خود را برای اقامت و ادامه زندگی در دبی دریافت نمایید.

چگونه به دبی مهاجرت کنیم

با این نوع مهاجرت شما می توانید در کشور دبی از طریق تحصیل به راحتی ویزای کشورهای دیگر را نیز دریافت کنید و در کشورهایی مانند کانادا، آمریکا و انگلیس ادامه تحصیل بدهید و فقط کافی است تا زبان رسمی عربی را فرا بگیرید و با فراگیر زبان انگلیسی به کشورهای دیگر مهاجرت کنید.

مهاجرت از طریق تولد:

شما می توانید با تولد فرزند خود در دبی راهی برای مهاجرت به دبی داشته باشید و از طریق دریافت تابعیت کودک خود می توانید تحت تابعیت او به این کشور مهاجرت کنید. د راین نوع مهاجرت فقط کافی است مدارک مورد نیاز برای احراز هویت خود، فرزند و همسرتان را ارائه دهید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک:

شما می توانید با خرید ملک و سرمایه گذاری در بخش های مختلف خرید و فروش ملک در دبی ویزای خود را دریافت نمایید شهر دبی ابوظبی شهرهای مناسبی برای برای سرمایه گذاری بر روی ملک هستند که برای اینگونه سرمایه گذاران دو نوع ویزا با مدت زمان ۶ ماهه و ۲ ساله صادر می شود و اسناد لازم برای اثبات ملک خریداری شده با ارزش مالی بالا باید ارائه شود.

زنان نیز برای مهاجرت به دبی دارای شرایط مخصوصی هستند و با کارآفرینی می توانند به طور مستقل دریافت ویزا داشته باشند این سرمایه گذاری و کارآفرینی شامل بخش های خصوصی است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *