دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی امیرحسین صدیق و چند عکس متفاوت از وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

امیر حسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون و ایفاگر نقش آقای پدر در مجموعه تلویزیونی تابه تا می باشد. در این مطلب بیوگرافی امیر حسین صدیق و عکس های متنوع و جدید وی را مرور خواهیم کرد.

این بخش از مجله آرگا  را به بیوگرافی امیرحسین صدیق بازیگر ایرانی و تصاویر دیدنی وی اختصاص داده ایم، امیدواریم مطالعه این بخش برای شما لذت بخش باشد،در ادامه مطلب شما عزیزان را با این بازیگر بیشتر آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با بیوگرافی امیرحسین صدیق

امیر حسین صدیق در ۸ آبان ۱۳۵۱ در شهر نیشابور به دنیا آمد. زمانی که ۷ سال داشت پدرش فوت کرد و هم اکنون با مادرش زندگی می کند. این بازیگر تئاتر و تلویزیون، فعالیت خود را از اوایل دهه هفتاد شروع کرد و تاکنون در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است.

زندگینامه کامل امیرحسین صدیقامیر حسین صدیق و مادرش

امیر حسین رابطه صمیمانه و خوبی با مرضیه برومند دارد و تاکنون در مجموعه های زیادی از قبیل قصه های تا به تا، خودروی تهران ۱۱، هتل و مربای شیرین، کتاب فروشی هد هد، همه بچه های من و … که کارگردانی آن را خانم برومند برعهده داشته به عنوان بازیگر حضور پیدا کرده و در اغلب این آثار تلویزیونی نیز خوش درخشیده است. از جمله نقش های ماندگار وی بازی در نقش آقای پدر در مجموعه تابه تا معروف به زی زی گولو است که بازی او در این سریال در کنار لیلی رشیدی تاثیر زیادی در شهرت وی داشت.

بیوگرافی امیرحسین صدیقنمایی از مجموعه قصه های تا به تا

امیر حسین صدیق مجرد است و مدتی است که در روستایی به نام کمرد سکونت دارد. حال بعد از مطالعه بیوگرافی امیرحسین صدیق می توانید تصاویر جدید و متنوع این بازیگر ایرانی را مشاهده کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی جدید امیرحسین صدیقامیر حسین صدیق در برنامه خندوانه

بیوگرافی امیرحسین صدیقامیر حسین صدیق و امیر حسین رستمی

بیوگرافی متفاوت امیرحسین صدیقامیر حسین صدیق، مرضیه برومند و مریم سعادت

زندگی نامه و تصاویر امیرحسین صدیق امیر حسین صدیق و سحر قریشی

بیوگرافی جذاب امیرحسین صدیقسلفی مه لقا باقری در کنار امیر حسین صدیق

بیوگرافی خاص امیرحسین صدیقعکس جدید امیر حسین صدیق

بیوگرافی کمتر دیده شده امیرحسین صدیقامیر حسین صدیق و میلاد کی مرام

بیوگرافی جالب امیرحسین صدیقعکسی از امیر حسین صدیق و سپند امیر سلیمانی

بیوگرافی درباره امیرحسین صدیقامیر حسین صدیق و سیامک انصاری

بیوگرافی از امیرحسین صدیقعکس خانوادگی امیر حسین صدیق

بیوگرافی در مورد امیرحسین صدیقبیوگرافی امیرحسین صدیق

بیوگرافی و عکس امیرحسین صدیقسلفی امیر حسین صدیق در هنگام کوهنوردی

بیوگرافی امیرحسین صدیق+عکستصویر اینستاگرامی امیر حسین صدیق  بیوگرافی و زندگینامه امیرحسین صدیقگریم متفاوت امیر حسین صدیق در نقش یک روحانی

زندگی نامه امیرحسین صدیقاجرای امیر حسین صدیق در برنامه کتاب باز

زندگینامه متفاوت امیر حسین صدیقامیر حسین صدیق و کوروش تهامی

زندگی نامه جدید امیرحسین صدیقبهنوش بختیاری در کنار امیر حسین صدیق

بیوگرافی امیرحسین صدیقامیر حسین صدیق و لیلی رشیدی

فیلم شناسی امیر حسین صدیق

فیلم های سینمایی

خالتور (۱۳۹۶)، بیست و یک روز بعد (۱۳۹۵)، بیداری (۱۳۸۷)، میم مثل مادر (۱۳۸۵)، تله (۱۳۸۵)، نوک برج (۱۳۸۴)، در به در ها (۱۳۸۳)، شبانه (۱۳۸۳)، مربای شیرین (۱۳۸۰)، دختری به نام تندر (۱۳۷۹)، نسل سوخته (۱۳۷۷)، شب روباه (۱۳۷۵)، در سرزمینی دیگر (۱۳۷۵)، قافله (۱۳۷۱)

بیوگرافی کامل امیرحسین صدیق

مجموعه های تلویزیونی

معمای شاه (۱۳۹۵)، دردسرهای عظیم ۳ (۱۳۹۴)، تله فیلم گوشی قرمز (۱۳۹۲)، عصر پاییزی (۱۳۹۲)، تله فیلم جزر و مد (۱۳۹۱)، آب پریا (۱۳۹۱)، تله فیلم برگشت ناپذیر (۱۳۹۱)، تله فیلم لبخند در مراسم ترحیم (۱۳۹۱)، تله فیلم بهترین همسایه دنیا (۱۳۹۱)، مهمانان ویژه (۱۳۹۰)، تله فیلم خدا تو را دوست دارد؟ (۱۳۹۰)، تله فیلم قصه سیمین (۱۳۹۰)، تله فیلم غلط انداز (۱۳۸۹)، تله فیلم آخرین چک برگشتی (۱۳۸۸)،، تله فیلم مژدگانی برای ایلیا (۱۳۸۸)، ماه عسل (۱۳۸۸)، همه بچه های من (۱۳۸۸)، نشانی (۱۳۸۷)، تله فیلم کسوف (۱۳۸۷)، تله فیلم دهخدا (۱۳۸۶)، کتاب فروشی هد هد (۱۳۸۵)، رقص پرواز (۱۳۸۴)، در به در ها (۱۳۸۳)، روزگار قریب (۱۳۸۲)، تله فیلم آسفالت (۱۳۸۲)، باغ انگور (۱۳۸۲)، در کنار هم (۱۳۸۱)، باران عشق (۱۳۸۱)، بدون شرح (۱۳۸۱)، هزاران چشم (۱۳۸۱)،کاراگاه شمسی و دستیارش مادام (۱۳۸۰)، داستان های نوروز (۱۳۷۹)، شب روباه (۱۳۷۸)، ورثه آقای نیکبخت (۱۳۷۸)، تله فیلم دیروز امروز فردا (۱۳۷۸)، کاشانه (۱۳۷۸)، داستان یک شهر (۱۳۷۸)، هتل (۱۳۷۸)، این زمینی ها (۱۳۷۶)،تهران ۱۱-۵۹۵ ج ۴۸ (۱۳۷۶)، برگی از زندگی (۱۳۷۵)،کودکی غلامحسین خان (۱۳۷۵)، ماجراهای من و آقای اصل تهرانی (۱۳۷۵)، قصه های تا به تا (۱۳۷۴)

بیوگرافی امیرحسین صدیق

تئاتر

پیروزی در شیکاگو (۱۳۷۰، داوود رشیدی)، چای خانه باغ پریان (۱۳۷۲، هرمز هدایت)، ریچارد سوم (۱۳۷۸، داود رشیدی)

بیوگرافی دیدنی امیرحسین صدیق

ازدواج امیرحسین صدیق

این بازیگر پر استعداد و توانمند پس از سال های زیادی زندگی با مادرش، در بهمن ماه ۱۳۹۷ زمانی که ۴۶ سال سن داشت با باران خوش اندام تصنیف سرا و شاعر ازدواج کرد و ایشان گفتند که :

در سن ۳۰ سالگی تصمیم گرفتم که وقتی ۴۰ ساله شدم دیگر تهران زندگی نکنم و خوشبختانه موفق شدم قبل از ۴۰ سالگی به این رویایم جامه عمل بپوشانم و با همه سختی‌ هایی که داشت عاقبت در روستای کمرد ساکن شدم حدود ۷ سال پیش یک باغ قدیمی در کمرد خریدم و شروع به ساخت خانه‌ ام در باغ کردم البته از وقتی اولین اتاق ساخته شد من به اینجا نقل‌ مکان کردم. روستای کمرود واقع در بخش جاجرود از توابع شهرستان پردیس استان تهران است.

تصاویر جذاب امیرحسین صدیق

فعالیت امیرحسبن صدیق

ایشان در سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در عرضه بازیگری با تئاتر شروع کرد و زمانی که ۱۹ سال سن داشت بر روی صحنه رفت، امیرحسین صدیق در سال ۱۳۷۱ با در فیلم سینمایی قافله برای نخستین بار مقابل دوربین قرار گرفت و بعد از آن در سریال قصه های تا به تا در سال ۱۳۷۳ به ایفای نقش پرداخت، در ادامه مطلب جدیدترین عکس های امیرحسین رستمی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

شرحال زندگی امیرحسین صدیق

عکس جدید امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق و میلاد کی مرام

سرگذشت امیرحسین صدیق

تصاویر جدید امیرحسین صدیق همراه با همسرش

عکس های جدید امیرحسین صدیق

شرح حال زندگی امیرحسین صدیق

مروری بر زندگینامه امیرحسین صدیق

زندگینامه امیرحسین صدیق

عکس و بیوگرافی امیرحسین صدیق آشنایی با بیوگرافی امیرحسین صدیق

بیوگرافی امیرحسین صدیق به همراه تصاویر

شرح حال زندگی امیرحسین صدیق

زندگینامه امیرحسین صدیق

در این بخش برای علاقمندان به حوزه سینما و تلویزیون، زندگینامه امیرحسین صدیق بازیگر خراسانی و تصاویر متنوع وی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد، جهت مشاهده عکس بازیگران می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *