دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چگونه هزینه های زندگی مان را کاهش دهیم؟

  • یلدا محمدی
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

لوازم برقی منزل خراب شده و نیاز به تعمیر دارد؟ یخچال و لباسشویی سروصدای اضافه تولید می‌کنند و آرامش را از شما گرفته اند؟ لوازم برقی منزل نو هستند اما ناگهان از کار افتاده‌اند؟ حتما به یک تعمیرکار حرفه‌ای لوازم منزل نیاز دارید.

لوازم‌برقی منزل خراب شده و نیاز به تعمیر دارد؟ یخچال و لباسشویی سروصدای اضافه تولید می‌کنند و آرامش را از شما گرفته اند؟ لوازم برقی منزل نو هستند اما ناگهان از کار افتاده‌اند؟ حتما به یک تعمیرکار حرفه‌ای لوازم منزل نیاز دارید.

روش‌های ساده برای کاهش هزینه زندگی

مطمئنا خرید لوازم جدید و لوکس برای منزل یکی از شیرین‌ترین اتفاق‌هایی است که برای هر خانم خانه داری رخ می‌دهد. زیرا همه ما دوست داریم هرچندوقت یک‌بار لوازم منزل خود را تعویض کنیم و از وسایل نو استفاده کنیم. ولی گاهی شرایط بد اقتصادی و یا قیمت بالای لوازم منزل این فرصت را از ما می‌گیرد. برخی اوقات نیز وسایل آنقدر نو هستید که بهترین کار این است تا همان را دوباره تعمیر و استفاده کنیم. اما پیدا کردن یک تعمیرکار لوازم منزل که مطمئن باشد و بتواند نیازهای ما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند کار آسانی نیست.

به‌هرحال در این شرایط نامناسب اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، تعمیر و نگهداری لوازم خانه بهترین گزینه پیش روی خانواده‌هاست تا بتوانند هزینه‌های خود را مدیریت کنند. خیلی از ما برای تعمیر لوازم خانه از متخصص‌های محلی استفاده می‌کنیم. خیلی دیگر نیز با رفتن به مراکز شهر و یا نمایندگی‌ها معتبر سعی می‌کنند لوازم خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند . اما در سال‌های اخیر راه بسیار ساده‌تر و آسانتری به وجود آمده که می‌تواند هم در وقت شما صرفه‌جویی کند و هم کیفیت بالایی داشته باشد.

کاهش هزینه زندگی

تعمیر به جای تعویض لوازم خانگی

اپلیکیشن استادکار، بهترین اپلیکیشن سفارش آنلاین خدمات برای تعمیر لوازم برقی و لوازم خراب منزل است که می‌تواند در این زمینه کمک حال شما باشد و بار فراوانی از مشکلات زندگی را از دوش شما بردارد. شما با استفاده از وبسایت و اپلیکیشن استادکار می‌توانید تعمیر یخچال، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی و همچنین لوازم برقی آشپزخانه مانند چرخ گوشت، همزن برقی، آبمیوه گیری، قهوه ساز، جاروبرقی و باقی وسایل زندگی را سفارش دهید و خیالتان از همه جهت راحت باشد.

هزینه دریافت خدمات از استادکار چگونه است؟

شاید در نگاه اول استفاده از خدمات استادکار به صرفه و اقتصادی به نظر نرسد. اما این را به خاطر داشته باشید که استادکار هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند. زیرا ثبت سفارش در این سایت کاملا رایگان است. در واقع استادکار پلی است میان افرادی که نیاز به خدمات دارند با افراد متخصص و فنی. باید بدانید که قیمت‌های تعیین شده برای خدمات از طرف متخصصان دریافت می‌شود که البته برای محاسبه آن نیز موارد بسیاری در نظر گرفته شده که قیمت اتحادیه یکی از آنهاست. پس لازم نیست نگران قیمت ها باشید چون همه هزینه ها شفاف خواهند بود.

تعمیرات کدام لوازم را به استادکار بسپارم؟

برای تعمیر هر نوع وسیله‌ای می‌توانید از استادکار کمک بگیرید. این وسایل می‌توانند وسیله‌های مورد استفاده در آشپزخانه مانند چرخ گوشت، آبمیوه گیری، همزن برقی، قهوه ساز و… باشند و یا لوازم بزرگ منزل مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و از این قبیل لوازم باشند.

کاهش هزینه زندگی

تعمیر یخچال

یخچال و فریزر یکی از ضروری‌ترین لوازم منزل هستند که اگر یک روز از کار بیفتند زندگی ما را با اختلال مواجه می‌کنند. به همین دلیل برای تعمیر یخچال باید یک تصمیم اورژانسی گرفت. اما از آنجایی که یخچال جز وسایل سنگین خانه به‌حساب می‌آید و جابجایی آن کار آسانی نیست، برای تعمیر یخچال باید از تعمیرکار در منزل کمک بگیریم.

اینجاست که می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن استادکار سفارش آنلاین خدمات تعمیر یخچال بدهید تا بهترین تعمیرکارهای یخچال را در خانه خود داشته باشید.

تعمیر لباسشویی

لباسشویی نیز یکی از لوازمی است که اگر بخواهید برای تعمیر آن را به خارج از خانه ببرید حتما با مشکل مواجه می‌شوید. زیرا این وسیله بسیار سنگین است و حمل‌ونقل و بردن آن به تعمیرگاه کار ساده‌ای نیست. برای تعمیر این وسیله نیز می‌توانید از تعمیرکار در محل استفاده کنید و سفارش تعمیر لباسشویی خود را در استادکار ثبت کنید.

لوازم صوتی و تصویری و تلویزیون

تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری نیز به دلایل مختلفی با مشکل مواجه می‌شوند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. شما می‌توانید به سادگی و فقط با دانستن مدل تلویزیون خود، سفارش تعمیر تلویزیون در محل مورد نظر خود را در اپلیکیشن و وبسایت استادکار ثبت کنید و به سادگی تلویزیون و سایر لوازم صوتی و تصویری خود را تعمیر کنید.

کاهش هزینه زندگی

چرا تعمیر لوازم برقی در استادکار؟

اپلیکیشن و وبسایت استادکار از متخصصان و تعمیرکاران حرفه‌ای و کاربلد در زمینه خدمات تعمیر لوازم منزل کمک می‌گیرد. این افراد همگی جز بهترین‌ها در حرفه خود هستند که با دقت و ظرافت بسیار از بین هزاران تعمیرکار  و متخصص انتخاب شده‌اند. کمک گرفتن از این متخصصین به شما این اطمینان را می‌دهد که نیازهایتان به خوبی برآورده شود و به جای خریدن لواز برقی نو، لوازم برقی خود را تعمیر کنید و از آنها بهترین استفاده را ببرید.

مسئولیت اجتماعی را جدی بگیرید و درباره‌ی آلودگی‌هایی که ممکن است وسیله‌های برقی مستعمل برای محیط زیست ایجاد کند، تحقیق کنید. با تعمیر لوازم برقی، به طور حتم به کاهش آلودگی‌های زیست محیطی کمک خواهید کرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *