دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نام نخستین کراس اور فراری فاش شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

در جریان برنامه پنج ساله فراری، اعلام شد که شاسی بلند این شرکت پوروسنگو نام گذاری شده است. در ادامه سایر جزئیات درباره این خودرو را به اختصار توضیح خواهیم داد. 

فراری در برنامه پنج ساله خود اطلاعاتی درباره جزئیات استراتژی مدل های آینده ارائه کرده است. خودروساز مارانلو قصد دارد پروژه های خود را در زمینه خودروی برقی و پلاگین هیبرید ادامه دهد. در این میان اولین شاسی بلند هیبرید این خودروسازی معرفی و نام گذاری شد.

فراری مدل های تولیدی خود را بر مبنای دو معماری ساخته است. یکی با طراحی مدل پیشرانه وسط و دیگری با سیستم محرک جلو می باشد. معماری دوم از راه سیستم انتقال قدرت به محور عقب، نیروی موتور را به چرخ ها منتقل می کند.

نخستین کراس اور فراری

طرح پیشرانه وسط برای خودروهای اسپرت کاربرد دارد. فراری ۴۸۸ از نمونه محصولات با این طراحی است که روی حداکثر تمرکز هیجان برای رانندگی متمرکز می گردد. احتمالاً خودروی اسپرت آینده فراری با سیستم محرکه هیبریدی، رابط کاربری کابین و خودروهای فرمول یک معرفی می شود.

نخستین کراس اور فراری

شایعات خودروی شاسی بلند فراری محقق شد و مسئولان فراری، ارائه اولین کراس اور را تا سال ۲۰۲۰ اعلام نمودند. کراس اور فراری، پوروسنگو نام دارد که این نام در زبان ایتالیایی به معنای اصیل می باشد. از نظر طراحی مدل پیشرانه وسط می باشد و جعبه دنده دوکلاچه در عقب قرار گرفته است.

نخستین کراس اور فراریاز این پلت فرم برای توزیع وزن متناسب بین محورهای عقب و جلو شاسی بلند استفاده می شود. از حالت تمام چرخ محرک استفاده می کند و سیستم محرکه هیبریدی نیروی خود را به چرخ های عقب می فرستد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نخستین کراس اور فراری

قرار است پیشرانه ۱۲ سیلندر با پیشرفت های مداوم در این خودروها به کار گرفته شود. مدیر عامل جدید فراری، درآمد خالص فراری را تا سال ۲۰۲۲، بین ۲.۹ دلار تا ۳.۲ میلیارد دلار تخمین زده است. این خودروسازی قصد دارد تیراژ سالانه را به بیش از ۱۰ هزار دستگاه برساند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *