دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اپلیکیشن استادکار برای پاییز شما برنامه دارد

  • یلدا محمدی
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

اگر تجربه درخواست خدماتی همچون خدمات تاسیسات ساختمان را داشته باشید حتما می‌دانید پیدا کردن متخصصی که در کار خود حرفه‌ای باشد، از انجام آن کار سخت‌تر است.

اگر تجربه درخواست خدماتی همچون خدمات تاسیسات ساختمان را داشته باشید حتما می‌دانید پیدا کردن متخصصی که در کار خود حرفه‌ای باشد، از انجام آن کار سخت‌تر است. زیرا فرد گاهی روی مشکل پیش آمده آگاهی ندارد و حتی نمی‌داند برای کدام خدمات به کدام متخصص مراجعه کند. به همین دلیل یا باید در این کار خبره باشید و یا از راهنمایی و مشاوره یک متخصص خبره استفاده کنید.

اما انتخاب متخصص کار آسانی نیست. زیرا در ابتدا باید بدانید به چه کسی و به کجا مراجعه کنید. سپس از تجربه‌ها و توانایی‌های متخصص مورد نظر اطلاعات به دست بیاورید. همچنین قیمت‌های عرضه خدمات را بدانید و در آخر متخصص را انتخاب کنید.

برای دریافت خدمات از چه کسی کمک بگیریم؟

برای انتخاب متخصص باید دقیقا بدانید برای کدام مشکل به کدام متخصص مراجعه کنید. در این مواقع گاهی لازم است به بیرون از خانه بروید و با پرس‌وجو کردن فراوان متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید. خوشبختانه توسعه روزافزون استفاده از اینترنت و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا به راحتی از طریق اینترنت و با کمک چند کلیک ساده، تمامی خدمات را در دسترس خود داشته باشیم

وبسایت و اپلیکیشن استادکار نیز به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن سفارش آنلاین خدمات سعی کرده مسیر دسترسی به متخصص‌ها را کوتاه و آسان کند و شما را در کمترین زمان ممکن به خواسته‌تان برساند. به همین دلیل با استفاده از اپلیکیشن و وبسایت استادکار می‌توانید بسیار آسان، خدمات مورد نظر خود را پیدا کرده و از متخصص‌ها برای انجام آن کمک بگیرید.

قیمت خدمات در استادکار چطور محاسبه می‌شود؟

قیمت‌های پیشنهادی در بسیاری از خدمات استادکار واضح، شفاف و کارشناسی شده‌است و شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها و آگاهی کامل از هزینه‌ای که قرار است انجام دهید، خدمات دریافت کنید. در بعضی از خدمات نیز مانند لوله‌کشی ساختمان و ساخت کابینت قیمت‌ها به صورت توافقی انجام می‌شود و اگر از قیمت راضی نبودید به راحتی می‌توانید سفارش خود را لغو کنید. در ادامه کار و بعد از نهایی شدن سفارش، متخصص‌ها اعلام آمادگی می‌کنند و شما می‌توانید از بین متخصص‌های مختلف، مجرب‌ترین و یا اقتصادی‌ترین آنها را انتخاب کنید

کدام خدمات را از استادکار سفارش دهیم؟

اگر برای فصل پاییز به دنبال یک خانه‌تکانی اساسی هستید و یا اگر دوست دارید دستی به سر و روی خانه بکشید می‌توانید از استادکار استفاده کنید. البته خدمات این اپلیکیشن به همینجا ختم نمی شود بلکه استادکار بیش از ۲۷۰ نوع خدمات ارائه می‌کند که برای هر کدام از آنها از متخصصین ماهر و معتبر بهره می‌گیرد. اما خدمات مربوط به فصل پاییز که بیشترین استفاده را در اپلیکیشن استادکار دارند خدمات زیر هستند.

نظافت منزل

نظافت منزل هر چند یک امر ضروری در تمامی ایام سال است اما با پایان فصل تابستان باید بیشتر به فکر آن باشیم. زیرا در انتهای تابستان معمولا پنجره‌ها بسته می‌شوند و گرد و خاک کمتری به داخل خانه وارد می‌شود اما به هر حال مجبوریم گردو‌خاک‌هایی که در فصل تابستان به خانه وارد شده را تمیز کنیم. برای استفاده از خدمات نظافت و شستشوی منزل می‌توانید از استادکار استفاده کنید.

نظافت منزل با استاد کار

کارواش سبز

امسال به دلیل کمبود بارندگی‌ها و کاهش ذخایر آب باید بیشتر قدر این مایع حیاتبخش را بدانیم و ارزش‌های آن را مورد توجه قرار دهیم. کارواش سبز استادکار یکی از روش‌های مدرن برای شستشوی خودرو است که در آن مصرف آب بسیار پایین است. در حالی که در کارواش‌های سنتی چیزی حدود ۲۰۰ تا ۲۴۰ لیتر آب هدر می‌رود، آب مورد نیاز برای کارواش سبز چیزی فقط ۶ لیتر است. استادکار به عنوان یکی از پیشروها برای صرفه‌جویی در مصرف آب توانسته با ارائه این خدمات، کاهش بسیار چشم‌گیری در هدر رفت آب ایجاد کند.

اپلکیشین استاد کار

ایزوگام

ایزوگام و قیرگونی کردن سقف مخصوصا در فصل‌های سرد سال که با افزایش بارندگی روبرو هستیم یکی از تصمیم‌هایی است که باید خیلی زود آن را اجرایی کنیم. زیرا باران خبر نمی‌کند و هر لحظه احتمال باریدن وجود دارد. در اپلیکیشن استادکار می‌توانید به راحتی سفارش خدمات ایزوگام خود را مطرح کنید و قبل از باریدن باران یک سقف سالم و بدون چکه داشته باشید.

ایزوگام سقف با استاد کار

نصب پنجره 

پنجره های دوجداره سد مناسبی برای جلوگیری از ورود آلودگی صوتی، آلودگی هوا و همچنین حفظ گرما و سرمای ساختمان است. با نصب پنجره دوجداره نه تنها در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید بلکه آرامش و آسایش در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای نصب پنجره دوجداره نیز می‌توانید از خدمات استادکار استفاده کنید.

تدریس

اول مهر دوباره مدرسه‌ها باز می‌شوند و شور و علاقه برای درس خواندن افزایش پیدا می‌کند. خیلی از پدر و مادرها نیز برای اینکه فرزندشان از قافله درس خواندن عقب نماند از تدریس خصوصی توسط معلم‌های خصوصی استفاده می‌کنند تا علاقه فرزندشان به تحصیل را افزایش دهند. استادکار نیز به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع‌تر بتوانید معلم‌ها و استادهای مورد نظر خود را پیدا کنید.

استادکار در کدام شهرها فعال است؟

استادکار در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج و شیراز فعال است و سعی دارد با یک دید باز به آینده، خدمات خود را به شهرهای دیگر نیز منتقل کند.

استادکار بهترین اپلیکیشن سفارش آنلاین خدمات است که شما عزیزان می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید و یا با ورود به وبسایت استادکار، سفارش خدمات مورد نیاز خود را ثبت کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *