دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی سیامک انصاری و عکس های دونفره با همسرش طناز هادیان

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰
  • ۰

سیامک انصاری بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی با بازی در سریال پاورچین مهران مدیری بسیار شناخته شد و بعد از آن نیز در پروژه های زیادی با این کارگردان موفق طنز همکاری داشت. در این مطلب بیوگرافی سیامک انصاری را مرور خواهیم کرد.

سیامک انصاری بازیگر توانای سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد. وی تجربه کارگردانی سه فیلم کوتاه را در کارنامه هنری خود دارد. در ادامه با بیوگرافی سیامک انصاری بیشتر آشنا می شوید.

زندگینامه متفاوت سیامک انصاری

بیوگرافی سیامک انصاری و تصاویر وی

سیامک انصاری در ۱۲ مرداد ۱۳۴۷ در تهران متولد شده و دارای دو خواهر و دو برادر می باشد، البته برادر کوچکتر وی در سال ۱۳۸۲ به دلیل سرطان فوت کرده است. وی فعالیت هنری خود را در دوران دانشجویی آغاز کرد و برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ با سریال دیدار وارد تلویزیون شد، بعد از آن در فیلم سفر به چزابه به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سینما حضور پیدا کرد؛ داستان این فیلم، مانند اغلب کارهای ملاقلی پور در رابطه با دفاع مقدس می باشد. انصاری در سال ۱۳۷۷ با مهران مدیری آشنا شد و همین آشنایی مسیر هنری وی را تغییر داد.

بیوگرافی سیامک انصاری+عکس

او در مورد آشنایی اش با مهران مدیری و بازی در سریال پاورچین اینگونه توضیح داده است:

«قبل از سریال پاورچین به خاطر مرگ برادرم شرایط روحی مناسبی نداشتم و تصمیم داشتم به خارج از کشور سفر کنم، اما جواد رضویان با من تماس گرفت و گفت یک کاری دارد انجام می شود، پاشو بیا، و من بعد از ساعت ها کلنجار رفتن با خودم بالاخره تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم و بعد بروم خارج، اما در اینجا ماندگار شدم».

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی جالب سیامک انصاری

بازی در سریال طنز پاورچین از جمله کارهای موفق سیامک انصاری می باشد. وی در این سریال با بازیگران طنز مطرحی مثل جواد رضویان، مهران مدیری، محمد رضا هدایتی، سحر ولدبیگی، شقایق دهقان همبازی بود.

بیوگرافی کامل سیامک انصاری

ازدواج وی

این بازیگر مشهور تلویزیون و سینما درسال ۱۳۹۱ و در سن ۴۲ سالگی با خانم طناز هادیان ازدواج کرد، آنها از دوستان خانوادگی همدیگر بودن که بعد از چند بار دیدار و آشنایی بیشتر تصمیم به ازدواج گرفتند، خانوم طناز هادیان دارای لیسانس معماری و برنامه نویس کامپیوتر می باشد.

گویا ازدواج آنها دوام چندانی نداشته و آنها در نهایت در سال ۱۳۹۷ و بدون داشتن فرزندی از هم جدا شدند.

در ادامه بیوگرافی سیامک انصاری می توانید عکس های متنوع و همچنین دو نفره این بازیگر ایرانی و همسرش را مشاهده نمایید.

بیوگرافی سیامک انصاریسیامک انصاری و مهران مدیری در کنار نویسندگان مشهور طنز

بیوگرافی متفاوت سیامک انصاریسیامک انصاری و همسرش در کنار همایون شجریان

بیوگرافی دیدنی سیامک انصاریسیامک انصاری و طناز هادیان

بیوگرافی جامع سیامک انصاریعکس جدید سیامک انصاری و همسرش

بیوگرافی کمتر دیده شده سیامک انصاریسیامک انصاری بازیگر اگه بابام زنده بود

بیوگرافی و عکس سیامک انصاریسیامک انصاری و مهران مدیری

بیوگرافی از سیامک انصاریسیامک انصاری در کنار رضا عطاران

بیوگرافی سیامک انصاریسیامک انصاری و جواد عزتی در خرگیوش

بیوگرافی به همراه عکس سیامک انصاریگریم دیدنی سیامک انصاری

بیوگرافی جدید و جذاب سیامک انصاریسیامک انصاری، جواد رضویان و مهران غفوریان

بیوگرافی و زندگینامه سیامک انصاریعکس قدیمی سیامک انصاری در کنار مهران مدیری و جواد رضویان

بیوگرافی و انواع عکس سیامک انصاریسیامک انصاری در اکران فیلم دارکوب

بیوگرافی و تصویر سیامک انصاریژست جالب سیامک انصاری

  زندگینامه سیامک انصاری به همراه تصاویر ویسیامک انصاری  و بهار کیان افشار در اکران فیلم ۵ عصر

زندگینامه و عکس سیامک انصاریبیوگرافی سیامک انصاری به همراه عکس

زندگینامه جذاب سیامک انصاریعکس دونفره سیامک انصاری و همسرش

زندگینامه جالب سیامک انصاری  سیامک انصاری در کنار بهروز شعیبی

زندگینامه جالب و دیدنی سیامک انصاریعکس جالب سیامک انصاری و برزو ارجمند

بیوگرافی سیامک انصاری

فیلم شناسی سیامک انصاری

فیلم های سینمایی :

آبی به رنگ آسمان (۱۳۹۶)، خوک (۱۳۹۶)، بمب؛ یک عاشقانه ساده (۱۳۹۶)، خرگیوش (۱۳۹۵)، ساعت ۵ عصر (۱۳۹۵)، ۵۰ کیلو آلبالو (۱۳۹۴)، دراکولا (۱۳۹۴)، خانوم (۱۳۹۲)،جرم (۱۳۸۹)، دعوت (۱۳۸۷)، بی پولی (۱۳۸۶)، قلقلک (۱۳۸۴)، بی پولی (۱۳۸۶)، قلقلک (۱۳۸۴)، سیمای زنی در دور دست (۱۳۸۲)، مربای شیرین (۱۳۷۹)، نسل سوخته(۱۳۷۸)، کمکم کن (۱۳۷۶)

بیوگرافی جدید سیامک انصاری

مجموعه های تلویزیونی :

صفر بیست و یک، دور همی، در حاشیه، مرد دو هزار چهره ۱ و ۲، هندوانه شب یلدا، باغ مظفر، شب های برره، طنز ۳ نقد ۳، جایزه بزرگ، اگه بابام زنده بود، نقطه چین، پاورچین، زنگ آخر، باغ بلور، کاراگاه شمسی و دستیارش، مادام، این زمینی ها، زائر، همسفر، ورثه آقای نیکبخت، گل های ۷۷، عید اومد بهار اومد، هتل، جمعه بازار، روزگار جوانی، ماه مهربان، از خواستگاری تا ازدواج، سفر به چزابه

زندگینامه جدید سیامک انصاری

شبکه خانگی :

جوکر (۱۴۰۰)، گلشیفته (۱۳۹۷)، عطسه (۱۳۹۴)، سیگنال موجود است (۱۳۹۴)، ابله (۱۳۹۳)، شوخی کردم (۱۳۹۲)، گنج مظفر (۱۳۹۱)، ویلای من (۱۳۹۱)، قهوه تلخ (۱۳۸۹)، فضانوردان (۱۳۸۴)

تئاتر :

هیچ کس همه داستان ها را به خاطر نمی آورد (۱۳۸۴)، نامزد ویولت (۱۳۷۲)، نمایش دیوان تئاترال (۱۳۷۹)،تجربه های کارگاهی (۴۱ نمایش در طول تحصیلات دانشگاهی و تجربه بازیگری در ۳ فیلم کوتاه تجربی)، آمدیم نبودید رفتیم (۱۳۹۱)

بیوگرافی خواندنی سیامک انصاری

تجربه کارگردانی

«سریال ۰۲۱» اولین تجربه کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان است که به صورت مشترک توسط این دو بازیگر مشهور طنز انجام گرفت و دز پاییز ۱۳۹۹ از شبکه سه سیما پخش شد.

سرگذشت سیامک انصاری

نواختن پیانو

سیامک انصاری در نواختن پیانو نیز تبحر زیادی دارد. وی از زمان کودکی نواختن این ساز را شروع کرده و در حال حاظر نیز جزو نوازندگان حرفه ای پیانو می باشد، البته وی این کار را بیشتر برای دل خودش انجام می دهد.

اجرای برنامه جوکر

سیامک انصاری برای اولین بار است که به عنوان یک مجری طنز در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است؛ جوکر مسابقه ای جذاب با حضور چهره های شاخص هنری، ورزشی، اجتماعی و … است که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شده است. پخش این مجموعه به طور اختصاصی از فیلیمو و از آذرماه آغاز شد. جالب است بدانید که یکی از کارگردان های این برنامه اینترنتی احسان علیخانی است، البته وی نقش پر رنگی در ساخت این برنامه و پشت صحنه آن دارد و گویا در ابتدا قرار بود خود اجرای برنامه را برعهده گیرد که به گفته خودش با این کار موافقت نشده است.

زندگی نوشته درباره سیامک انصاری

تصاویر جدید سیامک انصاری

حال بعد از آشنایی کامل با زندگینامه سیامک انصاری بازیگر مشهور و موفق طنز کشورمان می توانید مجموعه جدیدی از تصاویر وی را در اینجا ببینید.

زندگی نامه متفاوت سیامک انصاری تصاویر جدید سیامک انصاری شرح حال سیامک انصاری گالری عکسهای سیامک انصاری زندگی نوشته  جالب سیامک انصاری زندگی نوشته و تصاویر سیامک انصاری بیوگرافی سیامک انصاری و تصاویر وی زندگی نوشته و عکس سیامک انصاری زندگی نوشته در مورد سیامک انصاری زندگی نوشته از سیامک انصاری تصاویر و بیوگرافی سیامک انصاری

در این مطلب بیوگرافی سیامک انصاری و عکس های وی با همسرش را ملاحظه نمودید. ضمن سپاس از همراهی شما دوستان گرامی امیدواریم این بخش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *