دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی باندل های تقلیدی شیائومی از آیفون های ۲۰۱۸

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت چینی شیائومی به تازگی از مدل های آیفون ۲۰۱۸ تقلید کرد و باندل هایی با نام های ۱۰ آر، ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس را برای فروش گذاشت. 

آیفون ها به ویژه در ایران گوشی هایی مقرون به صرفه نیستند و البته این موضوع درباره آیفون ۱۰ آر، ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس نیز صدق می کند. به عنوان مثال در چین، جدیدترین گوشی های هوشمند اپل به ترتیب ۹۴۶، ۱۲۶۶ و ۱۳۹۷ دلار قیمت گذاری می شود.
با ساختار تقلیدی شیائومی امکان استفاده از طرح هایی با نام گذاری شبه اپل نیز وجود دارد. این شرکت چینی به تازگی با تقلید از نام گذاری آیفون ها، محصولاتی را با نام های XR، XS و Xs Max ارائه کرده است. Xiaomi علاوه بر کپی اسامی آیفون ها، باندل های خود را نیز به قیمت آیفون های ۲۰۱۸ به فروش می رساند.

باندل شیائومی ۱۰ آر: ارزان ترین قیمت پکیج شیائومی و هم نام آیفون میان رده امسال می باشد. این پکیج شامل گوشی هوشمند می ۸ اس ای(با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی)، لپ تاپ می نوت بوک ایر ۱۲.۵ اینچ(با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی)، دستبند هوشمند می بند ۳ و هندزفری بلوتوث است. باندل های تقلیدی شیائومی

باندل شیائومی ۱۰ اس: شیائومی در پکیج ۱۰ اس، می ۸ اس ای را با می میکس ۲ اس(با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی) جایگزین کرده است. این باندل همچنین شامل لپ تاپ بزرگ تر ۱۳.۳ اینچی می نوت بوک ایر و همان می بند ۳ و هندزفری بلوتوث است.

باندل شیائومی ۱۰ اس مکس: به جای خرید آیفون ۱۰ اس مکس با حافظه ذخیره سازی پایه، می توان این پکیج شیائومی را خریداری کرد که شامل گوشی هوشمند می ۸(با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی)، می نوت بوک پرو(احتمالاً مدل مقرون به صرف با پردازنده گرافیکی MX150)، می بند ۳ و یک جفت ایرباد گردنبندی بلوتوث است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *