دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی هوندا S660 نئوکلاسیک + عکس

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی هوندا از خودرویی متفاوت با کیت بدنه اسپرت رونمایی کرده که از قطعات کروم و فایبرگلاس استفاده می کند. لطفاً تا پایان مطلب همراه ما باشید. 

 هوندا S660 یک اسپرت کامپکت مخصوص بازار ژاپن است. این در حالی است که شایعاتی درباره ورود این خودرو به بازار آمریکا وجود دارد. البته ژاپنی ها درصدد پایان دادن به این احتمالات می باشند.

این کیت بدنه، S660 نئوکلاسیک نام گذاری شده و در واقع بر اساس خودرویی مفهومی برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو توکیو نمایش داده شده است.

معرفی هوندا S660 نئوکلاسیک

طراحی این مدل بسیار شبیه به هاچ بک کلاس N-One Kei است. این شباهت ها بیشتر به چراغ های گرد، جلوپنجره مشبک پلاستیکی سیاه و ظاهری با تقلید از مدل های گذشته بر می گردد.

معرفی هوندا S660 نئوکلاسیک

این کیت بدنه ساده و جامع است و با ویژگی هایی چون گلگیر، کاپوت، سپر، چراغ های جدید و جلوپنجره عرضه می گردد. این قطعات از فایبرگلاس ساخته شده و بسیاری از ادوات بدنه بدون رنگ می باشند.

معرفی هوندا S660 نئوکلاسیک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نسخه پایه این خودرو با قیمت ۱۸۰۰۰ برای خریداران ژاپنی در دسترس قرار می گیرد. هزینه اولیه این کیت در نرخ ارز فعلی، حدود ۱۱۵۰۰ دلار است. این درحالی است که مشتریان علاقه مند مایل هستند برای چنین محصول منحصر به فردی پول خرج کنند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *