دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی هانیه غلامی و تصاویر جدید با همسرش

  • زهرا خانزاده
  • ۴ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این نوشتار از آرگا تصمیم داریم بیوگرافی هانیه غلامی بازیگر تازه شناخته شده تلویزیون و سینما را برای علاقمندان وی ارائه نماییم. امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیرد.

هانیه غلامی از آن دست بازیگرانی می باشد که علاوه بر رشته بازیگری، ورزشکار نیز می باشد و در این زمینه مقام های نیز کسب کرده است، البته او قبل از ورود به عرصه بازیگری به طور حرفه ای در رشته کاراته فعالیت داشته است و مقام سومی تهران را در دوران کودکی در رشته کاراته بدست آورده است. در ادامه بیشتر با بیوگرافی هانیه غلامی آشنا خواهید شد.

عکس های جالب و خاص هانیه غلامی

بیوگرافی هانیه غلامی

هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۷۳ در تهران می باشد.

وی مدرک رشته روانشناسی بالینی را از دانشگاه تهران-مرکز اخذ کرده است و بسیار به این رشته علاقمند می باشد. همچنین مسلط به ۲ زبان انگلیسی و هندی است.

لادن سلیمانی مادر هانیه غلامی می باشد، که بازیگر است و در مجموعه های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است، همچنین او نیز ورزشکار است و در رشته کارته توانسته است ۲ بار مقام اولی استان تهران را کسب کند. تفاوت سنی لادن سلیمانی با دخترش بسیار کم است و ۱۶ ساله بوده که هانیه را به دنیا آورده است.

هانیه غلامی از زمان کودکی به حرفه بازیگری علاقمند بوده، ولی مادرش با این تصمیم وی مخالفت بوده است، اما با این حال بعدها تست بازیگری می دهد و بدون کمک مادرش قبول می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکسی از دوران کودکی هانیه غلامیعکس کودکی هانیه غلامی

گالری عکس های هانیه غلامیلادن سلیمانی و هانیه غلامی

عکس های جالب هانیه غلامیهانیه غلامی و پدرش

عکس های جدید و جذاب هانیه غلامی

او برای بازی در اولین فیلمش، با توجه به کاراکتر فیلم در عرض یک ماه، ده کیلو از وزن خود را کم کرد تا مشکلی برای ایفای نقش نداشته باشد. در این فیلم یعنی «یکی می خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی، با بازیگرانی همچون شهاب حسینی، یکتا ناصر، آناهیتا نعمتی هم بازی شد، که نوع بازی او در این فیلم مورد توجه قرار گرفت.

هانیه غلامی صداپیشگی و نمایش نامه خوانی را نیز تجربه کرده است. صداپیشگی وی در ۲ فیلم تحت عنوان درخت زندگی(فیلم کوتاه) و جواد و فرشته می باشد، که این دو فیلم را لادن سلیمانی و محسن افشانی کارگردانی کرده اند. همچنین وی به عنوان راوی در نمایش «رقص کاغذ پاره» به کارگردانی محمد یعقوبی حضور داشته است.

بیوگرافی و عکس های شخصی هانیه غلامیعکس هنری هانیه غلامی

لباس زیبای هانیه غلامیعکس هانیه غلامی با لباس ساری

بیوگرافی هانیه غلامیژست خاص هانیه غلامی

بیوگرافی و عکس های هانیه غلامیسبد گل زیبای هانیه غلامی

بیوگرافی جذاب از هانیه غلامیعکس تولد هانیه غلامی در ۲۱ سالگی

تصاویر باحال هانیه غلامیعکس شیک هانیه غلامی

جدیدترین عکس های هانیه غلامی سلفی هانیه غلامی با علی اسیوند

تصاویر شخصی هانیه غلامیهانیه غلامی بازیگر همه چیز آنجاست

بیوگرافی و عکس سلفی هانیه غلامیسلفی زیبای هانیه غلامی

بیوگرافی هانیه غلامیعکس جالب هانیه غلامی

انواع عکس های هانیه غلامی

سریال های هانیه غلامی:

روبیک/ مهیار عبدالملکی
زخم/ مسعود آب پرور
همه چیز آنجاست/ شهرام شاه حسینی

فیلم های سینمایی هانیه غلامی:

یکی می خواد باهات حرف بزنه/ ۱۳۹۰
اصلا جور در نمیاد/ ۱۳۹۱
درخت زندگی
جواد و فرشته/ ۱۳۹۳

ازدواج هانیه غلامی و نحوه آشنایی با همسر

هانیه غلامی متاهل است، وی در ۲۲ اردیبهشت سال ۹۶ ازدواج کرد و عکس های مراسم ازدواج خود را در اینستاگرام منتشر کرد. در ادامه بیوگرافی هانیه غلامی می توانید کارنامه کاری و همچنین تصاویر ازدواج وی را مشاهده کنید.

عکس های ازدواج هانیه غلامی

وی در رابطه با چگونگی آشنایی با همسرش، با انتشار پستی در اینستاگرامش در سالگرد ازدواج خود اینگونه توضیح داده است :

تو کلاس زبان با یک پسر خجالتی و آروم آشنا شدم
هیچ وقت فکرشم نمیکردم که این پسر روزی همه ی زندگی من بشه…
هر چند…حس خاصی نسبت بهش داشتم و نمیدونستم اون هم همین حس رو نسبت به من داره …
مردِ تودارِ جذابِ من. سومین سالگرد آشناییمون مبارک باشه، سه سال گذشت… یک عمر مانده همسرم

تصاویر مراسم عقد هانیه غلامیعکس مراسم عقد هانیه غلامی

بیوگرافی جدید هانیه غلامیعکس هانیه غلامی با لباس عروس

عکس های زیبای هانیه غلامی     عکس مراسم ازدواج هانیه غلامی

مجموعه عکس های هانیه غلامی عکس هانیه غلامی و همسرش در مراسم ازدواجش

عکس هانیه غلامی و بیوگرافی

علاقه به فیلم ها و بازیگران هندی

وی به بازیگران هندی علاقه زیادی دارد و بازی های شاهرخ خان، سلمان خان و امیر خان را بسیار می پسندد، ضمن اینکه فیلم هری پاتر را نیز بسیار دوست دارد به طوری که در اینستاگرامش اینگونه نوشته است :

به جز جذابیتی که داستان های هری داره…
من در طول دوران کودکی و نوجوانیم چیز هایی از کتاب ها (نا گفته نماند که من به خاطر کتاب های هری پاتر کلا کتابخوان شدم) و فیلم های هری یاد گرفتم که به هیچ عنوان توی هیچ کدوم از کتاب های درسی که در طول ۱۲ سال تحصیل به ما آموزش دادند پیدا نکردم…
ارزش هایی مثل وفاداری، شجاعت، درستکاری، از خود گذشتگی ، عشق و این که این انتخاب های ما هستند که نشون میدن ما چه کسی هستیم، نه توانایی های ما و مهم تر این که ما در درونمون هم خوبی داریم و هم بدی، ففط بستگی داره با کدوم بخوایم حرکت کنیم.

گالری عکسهای هانیه غلامی

علاقه به ورزش و موسیقی

کاراته از جمله ورزش های مورد علاقه هانیه غلامی است. وی از کودکی در این ورزش فعالیت داشته و حتی به مقام سوم مسابقات استانی کاراته تهران نیز دست پیدا کرده است.

این بازیگر جوان تلویزیون و سینما، علاقمند به موسیقی نیز می باشد، وی در طول روز همواره به موسیقی های مختلف به خصوص آثار گروه لیکن پارک، تیلور سوییف و کیتی بری گوش می دهد.

زندگی نوشته در مورد هانیه غلامی

فعالیت های دیگر هانیه غلامی

وی همچون بسیاری از بازیگران دیگر ایرانی، در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند، ضمن اینکه به طراحی لباس نیز علاقه دارد و جزو فعالیت های دیگرش می باشد. او چندین مرتبه مدل برندی بوده است، اما اخیراً می گوید؛ تنها در صورت داشتن پیشنهاد خوب, آن را می پذیرد.

بیوگرافی هانیه غلامی بازیگر ایرانی

در ادامه بیوگرافی هانیه غلامی؛ مجموعه جدید و متنوع تری از عکسهای وی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه دوستداران و طرفداران این بازیگر ایرانی قرار گیرد.

سرگذشت هانیه غلامیزندگی نامه درباره هانیه غلامیتصاویر جدید هانیه غلامیشرح حال زندگی هانیه غلامیزندگی نوشته و عکس هانیه غلامیزندگی نوشته متفاوت هانیه غلامیزندگی نوشته خواندنی هانیه غلامیزندگی نوشته جالب هانیه غلامیزندگی نوشته هانیه غلامیبیوگرافی هانیه غلامی بازیگر جوان

همانطور که در این بخش بیوگرافی هانیه غلامی و تصاویر وی را مشاهده کردید، برای آشنایی با بیوگرافی سایر هنرپیشه های ایرانی و مشاهده تصاویر جدید آن ها می توانید از قسمت عکس بازیگران مجله آرگا دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *