دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آیا باتری گلکسی نوت ۹ ایمن است؟

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اشتباه بزرگ کره ای ها در زمینه باتری گلکسی نوت ۷ منجر به بدبینی کاربران به باتری های این برند شده است. از این رو شرکت سامسونگ به تازگی درباره ایمن بودن نسل جدید گوشی های خود صحبت کرده است.

بعد از رسوایی بزرگ در باتری های سامسونگ، کره ای ها برای جلوگیری از رخداد مجدد این قضیه، تمام تلاش خود را به کار بستند. خوشبختانه در این زمینه موفق شدند و از تکرار مجدد آن در گلکسی نوت ۸ جلوگیری کردند.

بعد از انفجار باتری گلکسی نوت ۷ سامسونگ با جدیت تمام علت آن را جست و جو کرد و متوجه مشکل شد. همین مسئله سبب شد از تکرار این اتفاق در نمونه های بعدی جلوگیری کند.

باتری گلکسی نوت 9

در حال حاضر مدیر سامسونگ درباره ایمن بودن باتری گلکسی نوت ۹ صحبت کرده و اعلام کرده که ۹۶ درصد از گوشی های گلکسی نوت ۹ جمع آوری شدند. ضمن اینکه کره ای ها، امکان شارژ باتری گلکسی نوت ۷ را غیر فعال کردند. 

باتری گلکسی نوت 9دلیل انفجار باتری گلکسی نوت ۷ به دلیل ایراد در ساختار باتری و ابعاد آن بود. گلکسی نوت ۹ دارای ظرفیت زیادی از نظر باتری می باشد و با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی شده است.  ضمن اینکه ایمنی این باتری توسط مانورهای مختلف ارزیابی و محک زده شده است. با وجود این اقدامات، دی جی کو مدیر سامسونگ با اطمینان از ایمنی بودن گلکسی نوت ۹ سخن گفته است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *