دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایده های ساخت لوستر با وسایل دور ریختنی و بی استفاده

  • زهرا خانزاده
  • ۲ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب قصد داریم، برای علاقمندان به هنر کاردستی نحوه ساخت لوستر با وسایل دور ریختنی و غیر قابل استفاده در مدل های متنوع را به شکل ساده ارائه نمایم که مطمئنا از جمله های آموزش های کاربردی و جذاب برای شما عزیزان می تواند باشد.

لزوما برای زیبای فضای منزل با استفاده از لوسترهای زیبا و متنوع، نیازی به خریداری لوسترهای گران قیمت نیست، بلکه با فکر نو  و کمی خلاقیت می توانید با استفاده از وسایل دوریختنی و غیر قابل مصرف لوسترهای زیبا در طرح های مختلف بسازید. چرا که این کار نه تنها سبب زیبای منزل می شود، بلکه تحسین دیگران را نیز نسبت به هنر دست شخص سازنده لوستر بر می انگیزد. از این رو در این مطلب با ایده های ساختن لوستر با وسایل دور ریختنی و بی استفاده آشنا خواهید شد.

ساخت لوستر با وسایلی نظیر بطریساخت لوستر با بطری شیشه ای

ساخت لوستر با وسایل دور ریختنی

خرید و استفاده از انواع مدل لوستر در دیزاین فضاهای منزل یکی از دغدغه های مهم بسیاری از خانم های خانه دار می باشد، یک راه جالب و به صرفه برای حل این مشکل می تواند، ایده ساخت لوستر با وسایل دور ریختنی باشد، با این روش می توانید اقدام به ساختن کاردستی خلاقانه با وسایل دور ریختنی و ارزان بپردازید و از این طریق منزل خود را تزیین نمایید. در ادامه این بخش می توانید انواع لوستر های زیبا در طرح های جالب و فانتزی با وسایل غیر قابل استفاده و دور  ریختنی را مشاهده نمایید.

برای ساخت لوستر زیبا و ساده می توان از ساده ترین وسایل مانند قاشق یک بار مصرف، بطری پلاستیکی، چسب حرارتی و قیچی استفاده کرد، که مراحل ساخت این لوستر را می توانید در تصاویر زیر ببینید.

آموزش مرحله به مرحله ساخت لوستر

مراحل ساخت لوستر ساده

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آموزش لوستر با وسایل دور ریختنی

ساخت لوستر ساده و زیبا با وسایل دور ریختنی

نحوه آموزش لوستر با وسایل دور ریختنی و بی استفادهمراحل ساخت لوستر با قاشق یکبار مصرف

برای ساخت مدل لوستر اتاق خواب پنج ضلعی نیز می توان مانند تصاویر زیر عمل کرد و با استفاده از یک جعبه کارتونی، چسب حرارتی ،کارتر، مداد و خط کش و اسپری رنگ برای رنگ آمیزی، برای اتاق خود و یا هر اتاق دیگر در منزل خود یک لوستر زیبا و شیک ساخت.

نحوه ساخت لوستر زیباطرز ساخت لوستر به شکل پنج ضلعی

استفاده از طلق و کاغذ رنگی، لیوان یک بار مصرف، بطری شیشه ای، گیره لباس و حتی وسایل آشپزی مثل کفگیر و آب کش فلزی می تواند ایده جذاب و خلاقانه برای ساخت لوستر با وسایل بی استفاده باشد، که مدل های این نوع لوستر را در تصاویر زیر مشاهده می نمایید.

ساخت لوستر با طلقساخت لوستر با طلق رنگی

ساخت لوستر با وسایل ساده

ساخت لوستر با وسایل دور ریختنی

ساخت لوستر با استفاده از مقوا ساخت انواع لوستر کاغذی

استفاده از وسایل دور ریختنی برای ساخت لوستر

آموزش لوستر با ظروف یک بار مصرفنحوه ساخت لوستر با لیوان یکبار مصرف

نحوه ساخت لوستر با وسایل ارزان

ساخت لوستر با انواع بطریساخت لوستر با انواع بطری های شیشه ای

ساخت لوستر با وسایل نظیر گیره لباسساخت لوستر با گیره لباس

ساخت لوستر با وسایل آسپزیساخت لوستر با کفگیر

ساخت لوستر با آب کش فلزیمراحل ساخت لوستر با آب کش فلزی

امیدواریم از ارائه ساختن لوستر با وسایل دور ریختنی لذت برده باشید. شما می توانید با توجه به سلیقه خود و کمی چاشنی خلاقیت وسایل دیگری را جایگزین این قبیل وسایل کنید و صاحب زیباترین لوسترها شوید و از ساختن آن نهایت لذت را ببرید. همچنین شما با مراجعه به بخش هنر در خانه مجله آرگا می توانید از سایر کاردستی های متنوع و زیبا دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *