دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی تیلور سویفت و عکس های این خواننده محبوب

  • زهره امامی
  • ۸ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

تیلور سویفت خواننده و تررانه سرای آمریکایی چشمانی رنگی و موهایی بلوند دارد. وی از ۱۵ سالگی تا کنون در عرصه خوانندگی فعالیت دارد و در سن ۱۷ سالگی توانست اولین آلبوم خود را منتشر کند.

در قسمت بیوگرافی تیلور سویفت برای شما عزیزان برخی از جدیدترین عکس های وی را فراهم آورده ایم. تیلور سویفت متولد سال ۱۹۸۹ است و در سن ۱۴ سالگی پا به دنیای هنر گذاشت.

بیوگرافی تیلور سویفت و عکس های این خواننده محبوب

در بیوگرافی تیلور سویفت به معرفی وی و کارهایش خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. تیلور سویفت خواننده و ترانه سرای ۳۰ ساله آمریکایی است. وی جز معدود زنانی است که از سن خیلی کم وارد دنیای خوانندگی شده اند. تیلور سویفت سال ۲۰۰۶ زمانی که ۱۷ سال بیش تر نداشت اولین آلبوم خود را روانه بازار کرد. خانم تیلور سویفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید اعلام شد. تیلور سویفت در برخی از آهنگ ها به بیان تجربیات دوران نوجوانی و جوانی‌ اش پرداخته است. وی علاوه بر خوانندگی و ترانه سرایی در چندید فیلم نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است. اسامی فیلم های تیلور سویفت به قرار زیر می باشند:

  • سریال جنایی سی‌ اس‌ آی (۲۰۰۹)
  • فیلم کمدی روز والنتین (۲۰۱۰)
  • انیمیشن لوراکس (۲۰۱۲)
  • فیلم علمی تخیلی بخشنده (۲۰۱۴)

تیلور سویفت نواختن گیتار را در سن خیلی پایین نزد فردی که تعمیرکار کامپیوتر بود آموخت. اولین شعری که او سرود خوشبختی تو نام داشت. خانم سویفت زمانی که ۱۲ سال بیش تر نداشت کل تابستانش را به نوشتن یک رمان ۳۵۰ صفحه ای پرداخت اما آن رمان تا کنون چاپ نشده است. با ادامه بیوگرافی تیلور سویفت در خدمت شما هستیم.

بیوگرافی تیلور سویفتتیلور سویفت تیلور سویفت با لباس آبیتیلور سویفت با لباس آبی تیلور سویفت با لباسی خاصتیلور سویفت و تیپ جدیدش تیلور سویفت با موهای تراشیدهتیلور سویفت با موهای کچل تیلور سویفت با دامنی زیباتیلور سویفت با دامنی گل دار عکس آتلیه ای تیلور سویفتعکس آتلیه ای تیلور سویفتبیوگرافی تیلور سویفتچهره تیلور سویفت از روبرو تیلور سویفت در حال آبمیوه خوردنتیلور سویفت در حال خوردن نوشیدنی بیوگرافی تیلور سویفتتیلور سویفت با ژستی جدید تیلور سویفت در کنسرتتیلور سویفت با مدل موی عجیب تیلور سویفت در حال اجرا در کنسرتعکس تمام قد تیلور سویفتتیلور سویفت در حال گیتار زدنتیلور سویفت با گیتارش

 

بیوگرافی تیلور سویفت

خانم تیلو سویفت در سبک پاپ فعالیت می کند. از جمله سازهایی که وی می نوازد گیتار، بانجو، بوکللی و پیانو می باشد. در ادامه دیگر تصاویر تیلو سویفت را مشاهده خواهید کرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تیلور سویفت در حال خوانندگیتیلور سویفت در حال خوانندگی تیلور سویفت خواننده 29 سالهتیلور سویفت در کنسرتش تیلور سویفت جایزه به دست

تیپ مشکی تیلور سویفت تیلور سویفت در کنسرتشتیلور سویفت با موهای کوتاه تیلور سویفت با قیافه ای خشنچهره متعجب تیلور سویفتتیلور سویفت در نمایی جدیدعکس جدید تیلور سویفتبیوگرافی تیلور سویفتتیلور سویفت با جایزه در دستانش بیوگرافی تیلور سویفتمدل موی زیبای تیلور سویفت

تیلور سویفت با چهره ای خشن

تیلور سویفت با چهره ای عصبانیتیپ لاکچری تیلور سویفتتیپ لاکچری تیلور سویفتتیلور سویفت با موهای فرفریتیلور سویفت با مدل موی جدید عکسی جالب از تیلور سویفتعکس جدید تیلور سویفت

امیدواریم از مطالعه بیوگرافی این خواننده جوان و محبوب لذت برده باشید. برای آشنایی بیشتر با زندگینامه خوانندگان و بازیگران به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *