دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو

  • فاطمه میرزایی
  • ۲ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون ایران، به همراه عکس های متنوع و جدید وی را می توانید در این بخش از مجله آرگا مشاهده نمایید و با این بازیگر محبوب و دوست داشتنی بیشتر آشنا شوید.

در بیوگرافی نسرین مقانلو می خوانیم وی متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران است. نسرین مقانلو فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با ایفای نقش در فیلم همسر مورد توجه قرار گرفت. وی بعد از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور زندگی کرد و سپس به ایران بازگشت و به فعالیت خود در سینما و تلویزیون ادامه داد.

معرفی بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو هنرپیشه زن ایرانی و همسر کمال خلیلیان، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه های گمرک اهواز، پاس و تاج می باشد. نسرین مقانلو در رابطه با ازدواجش با کمال خلیلیان می گوید؛ زمانی که در گیر و دار فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بودم، آقای خلیلیان برای خواستگاری به منزل ما آمدند و بعد از ۵، ۶ سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم. البته سالی یکبار به ایران می آمدم و به صورت نا پیوسته کارهایی انجام می دادم. جالب است بدانید که بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو ایران نیز برادر خانوم مقانلو می باشد.

بیوگرافی جدید نسرین مقانلو

نسرین مقانلو، این بازیگر مطرح ایرانی، دو پسر به نام های ارشیا و آرین دارد که هر دو در آمریکا متولد و هم آنجا بزرگ شده اند. در ادامه عکس های متنوع وی در کنار همسر و فرزندانش را ملاحظه نمایید و سپس بیشتر با بیوگرافی نسرین مقانلو آشنا شوید.

بیوگرافی دیده نشده نسرین مقانلو

زندگینامه جالب نسرین مقانلو

زندگینامه نسرین مقانلو+ عکس

بیوگرافی رو نشده نسرین مقانلو

مقانلو فعالیت بازیگری خود از دوران کودکی و نوجوانی و با تئاتر و نمایش آغاز کرد. وی به واسطه فعالیت پدرش در رشته موسیقی و مادرش در تئاتر با این فضاها آشنایی کامل داشت، اما فعالیت حرفه ای اش در سینما با بازی در فیلم سینمایی «دو نیمه سیب» به کارگردانی کیانوش عیاری شروع شد.

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو با بازی در فیلم «مهمان مامان» داریوش مهرجویی در سال ۱۳۸۳ توانست خود را به عنوان یک بازیگر توانا به جامعه هنری معرفی کند. در این فیلم بازیگران مطرحی مانند گلاب آدینه، امین حیایی، پارسا پیروزفر، ژاله علو، فریده سپاه منصور، حسن پورشیرازی و… هنرنمایی می کردند.

بیوگرافی و عکس نسرین مقانلو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مقانلو با بازی در سریال مسافری از هند به اوج شهرت رسید، او در این سریال با بازیگرانی چون مجید مشیری، حمید گودرزی، بهنوش طباطبایی، سروش گودرزی، شیلا خداداد و… همبازی بود.

بیوگرافی جالب نسرین مقانلو

فیلم شناسی نسرین مقانلو

مجموعه های تلویزیونی : سریال دادزن (۱۳۹۹)، دل (۱۳۹۸)، افسانه هزارپایان (۱۳۹۷)، آخرین سند (۱۳۷۱)، لبخند زندگی (۱۳۷۲)، مسافری از هند (۱۳۸۱)، مختار نامه (۱۳۸۳)، حس سوم (۱۳۸۴)، ساعت شنی (۱۳۸۷)، تله فیلم آبی، گاهی آسمان (۱۳۸۷)، دیدار (۱۳۸۷)، آخرین قاب خالی (۱۳۸۸)، قلب یخی (۱۳۹۰-۱۳۸۹)، تنهایی لیلا (۱۳۹۴)، آرام می گیریم (۱۳۹۵)، مسابقه ستاره بیست (۱۳۹۵، به عنوان داور)، سفر در خانه

بیوگرافی نسرین مقانلو+عکس

فیلم های سینمایی : زن ها فرشته اند ۲ (۱۳۹۹)، خون شد (۱۳۹۸)، نیوکاسل (۱۳۹۷)، چهار اصفهانی در بغداد (۱۳۹۵)، پلکان مرگ (۱۳۹۴)، پی ۲۲ (۱۳۹۳، حسین قاسمی حامی)، روزگاری عشق و خیانت (داوود بیدل، ۱۳۹۲)، گناهکاران (فرامرز قریبیان، ۱۳۹۱)،بدون اجازه (مرتضی هرندی،۱۳۹۰)، راه بهشت (مهدی صباغ زاده، ۱۳۹۰)، نفوذی (احمد کاوری و مهدی فیوضی،۱۳۸۷)، سوپراستار (تهمینه میلانی، ۱۳۸۷)، ماه وش (محمد درمنش، ۱۳۸۶)، مهمان مامان (داریوش مهرجویی، ۱۳۸۲)، دختری در قفس (قدرت الله صلح میرزایی، ۱۳۸۱)، بن بست (اصغر نعیمی، ۱۳۷۸)، نابخشوده (ایرج قادری، ۱۳۷۵)، همسر (مهدی فخیم زاده، ۱۳۷۲)، همه دختران من (اسماعیل سلطانیان، ۱۳۷۲)، بازیچه(تورج منصوری، ۱۳۷۲)، امید(حبیب کاوش، ۱۳۷۱)، قربانی (رسول صدرعاملی، ۱۳۷۰)، دو نیمه سیب (کیانوش عیاری، ۱۳۷۰)

بیوگرافی جامع نسرین مقانلو

زیباترین عکس های نسرین مقانلو

با بیوگرافی نسرین مقانلو آشنا شدید، حال از شما عزیزان دعوت می نماییم مجموعه ایی بی نظیری از عکس های این بازیگر دوست داشتنی را نیز تماشا نموده و از این طریق بیشتر با وی آشنا شوید.

بیوگرافی نسرین مقانلو  نسرین مقانلو در جشن حافظبیوگرافی جذاب نسرین مقانلو ژست زیبای نسرین مقانلو

بیوگرافی کامل نسرین مقانلوعکس نسرین مقانلو در جمع هنرمندان معروف

بیوگرافی کمتر دیده شده نسرین مقانلونسرین مقانلو در کنار تندیسی از خودش 

بیوگرافی مختصر نسرین مقانلونسرین مقانلو در جشنواره فجر

بیوگرافی متفاوت نسرین مقانلوعکس نسرین مقانلو در مشهد مقدس

بیوگرافی خاص نسرین مقانلونسرین مقانلو در کنار پدرش

بیوگرافی جدید و متفاوت نسرین مقانلو عکس نسرین مقانلو و نگار فروزنده

بیوگرافی و زندگینامه نسرین مقانلوعکس جالب نسرین مقانلو

زندگینامه و بیوگرافی جدید نسرین مقانلوعکس زیبای نسرین مقانلو

بیوگرافی نسرین مقانلونسرین مقانلو و مهدی فخیم زاده

زندگینامه و عکس نسرین مقانلونسرین مقانلو در کنار پدر و مادرش

   زندگینامه کامل نسرین مقانلوعکس آتلیه ای نسرین مقانلو

بیوگرافی دیدنی نسرین مقانلوعکس زیبای نسرین مقانلو در ساحل خلیج فارس

زندگینامه و عکس های دیدنی نسرین مقانلوعکس دیدنی نسرین مقانلو

بیوگرافی در مورد نسرین مقانلوعکس دیدنی نسرین مقانلو

عکس و بیوگرافی نسرین مقانلوعکسی زیبا از نسرین مقانلو

بیوگرافی بازیگر زن سریال مختارنسرین مقانلو و فریبا کوثری

زندگینامه جامع نسرین مقانلوعکس جالب نسرین مقانلو

عکس و زندگینامه نسرین مقانلو

مهارت و تبحر در آشپزی

خانوم مقانلو به آشپزی علاقه زیادی دارد و به گفته خودش وقتی پای گاز می ایستد و غذا می پزد لذت می برد. وی از آشپزی آرامش می گیرد، بنابراین به هنگام کلافگی و خستگی به آشپزخانه پناه می برد به طوری که بعد از یک یا دو ساعت کار متوجه می شود که ۳ یا ۴ نوع غذا پخته است.

او از کودکی به آشپزی علاقه داشت و آشپزی کردن را از طریق سرک کشیدن به آشپزخانه و از مادر و مادربزرگش یاد گرفته است. وی تقریبا با پخت اغلب غذا های فرنگی و ایرانی و نیز تهیه انواع سالاد ها و چاشنی ها آشنایی کامل دارد و قورمه سبزی اش معروف می باشد. ضمن اینکه یک کتاب آشپزی به نام آشپزی نسرین منتشر کرده است.

جدیدترین عکس های نسرین مقانلو

در ادامه زندگینامه نسرین مقانلو، مجموعه جدیدتری از عکس های جدید و متنوع این هنرپیشه مشهور کشورمان که از اینستاگرام وی و یا سایت های مختلف جمع آوری شده است را ملاحظه می کنید.

تصاویر نسرین مقانلو شرح حال زندگی نسرین مقانلو زندگی نامه درباره نسرین مقانلو گالری عکسهای نسرین مقانلو سرگذشت نسرین مقانلو زندگی نوشته از نسرین مقانلو جدیدترین بیوگرافی نسرین مقانلو زندگی نوشته کامل نسرین مقانلو زندگی نوشته در مورد نسرین مقانلو عکس و بیوگرافی نسرین مقانلو زندگی نوشته درباره نسرین مقانلو زندگی نوشته خواندنی نسرین مقانلو زندگی نوشته جذاب نسرین مقانلو زندگی نوشته جدید نسرین مقانلو تصاویر و بیوگرافی نسرین مقانلو

امیدوارم از مشاهده بیوگرافی نسرین مقانلو این بازیگر توانای سینما و تلویزیون و تماشای عکس های وی لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر با هنرمندان مورد علاقه خود بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید و از زندگینامه و عکس های جدید هر یک دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *