دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

استادکار در هر لحظه و هر جا کنار شماست

  • یلدا محمدی
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

دسترسی به خدمات در شهرهای بزرگ همواره با دشواری‌هایی روبرو است؛ مشغله‌ی زیاد افراد، مسافت طولانی بین مسیرها و ترافیک وحشتناک از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که دسترسی ما به خدمات مختلف را سخت می‌کنند.

علاوه بر این ممکن است گاهی مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای در لحظه برایمان ایجاد شود که برای حل آن‌ها نیاز به کمک دیگران داشته باشیم. معمولاً در چنین مواقعی افراد نمی‌دانند که دقیقاً باید چه کار کنند. در این مطلب ما روشی را به شما معرفی خواهیم کرد که در هر لحظه از شبانه‌روز و در هر مکانی بتوانید به خدمات موردنظر خود دسترسی پیدا کنید.

فرصت کافی برای انجام کارهایتان ندارید؟!

فرض کنید که امروز یک ضیافت میهمانی را در منزل خود ترتیب داده‌اید و چند ساعتی تا آمدن میهمانان باقی نمانده است که ناگهان کولر گازی شما خراب می شود! تصور چنین اتفاقی آن هم درست در زمانی که فکرتان درگیر چندین مسئله‌ی دیگر مرتبط با میهمانی است، واقعاً آزاردهنده است. اگر بخواهید نسبت به این مشکل بی‌اعتنا باشید، باید شاهد عرق ریختن میهمانانتان باشید! پس به ناچار باید فکری برای تعمیر کولر گازی در این مدت کم بکنید؛ اما تا بخواهید یک تعمیرکار حرفه‌ای را پیدا کنید، احتمالاً همان چند ساعت را از دست داده‌اید. یا مثلاً فرض کنید که ماه‌ها است تصمیم دارید ماشین خود را به کارواش ببرید، اما به دلیل مشغله‌های زیادی که دارید، هنوز فرصتی پیش نیامده است و شما مدام امروز و فردا می‌کنید و مجبورید هر روز را با همان ماشین کثیف که احتمالاً داخل آن بوی بدی هم می‌دهد، بگذرانید. در چنین مواقعی چگونه باید این مشکلات را حل کرد؟ آیا می‌توان کاری کرد که حل این دست از مشکلات زندگی برایمان ساده‌تر شود؟ پاسخ این سؤال مثبت است و باید بگوییم که «استادکار» این مشکل را حل کرده است.

تعمیر کولر گازی استاد کار

پلتفرم استادکار افرادی را به شما معرفی می‌کند که خدمات مورد نیاز شما را در محل مورد نظرتان و در هر لحظه از شبانه‌روز برایتان انجام دهند. با این اوصاف هم تعمیر کولر گازی شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد، هم می‌توانید به جای رفتن به کارواش، خدمات‌دهندگان کارواش را به محل خود دعوت کنید و همه‌ی کارهایتان را موازی با هم پیش ببرید؛ به این ترتیب هم در زمانتان صرفه‌جویی خواهد شد و هم آسایش خاطر بیشتری را خواهید داشت.

استادکار دقیقاً چه کار می‌کند؟

استادکار فراتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید! احتمالاً نام استادکار تا به حال کم و بیش به گوشتان خورده باشد؛ پلتفرم استادکار در حقیقت یک سایت تخصصی در زمینه‌ی ارائه خدمات مختلف است که می‌تواند بخش قابل‌توجهی از نیازهای روزمره شما را برطرف کند. در سایت استادکار لیستی از افراد متخصص بر حسب نوع کاری که انجام می‌دهند وجود دارد که می‌توانید برای هر حوزه‌ی خدماتی، تعرفه‌های مربوط به آن حوزه را هم مشاهده کنید. در واقع یک مزیت مهم استادکار شفافیت قیمت‌ها است؛ افراد ارائه‌دهنده‌ی خدمات ممکن است هر قیمتی را به شما پیشنهاد ندهند و چون مظنه‌ای در دست ندارید، نمی‌توانید به درست یا غلط بودن قیمت‌های پیشنهادی پی ببرید. خدمات استادکار علاوه بر کارواش، شامل خدمات تأسیسات مانند تعمیر کولرگازی، خدمات خودرویی، خدمات ساختمانی و دکوراسیون، خدمات کامپیوتر و موبایل، تعمیر و سرویس لوازم خانگی، شستشو و نظافت منزل، لوله‌کشی آب و گاز، برق کاری و… است که همگی در کم‌ترین زمان ممکن و به مناسب‌ترین قیمت برای مشتریان انجام می‌شوند.

 کارواش ماشین استاد کار

کار را به «استادکار» بسپارید!

حقیقت آن است که برای انجام امور منزل نمی‌توان به هر کسی اعتماد کرد و ما نمی‌توانیم با تلفن کردن به شماره‌هایی که از اینترنت پیدا می‌کنیم، از تخصص افراد باخبر شویم؛ به همین خاطر جستجو در اینترنت برای پیدا کردن متخصصان و ارائه‌دهندگان خدمات مانند تعمیر کولرگازی، کارواش و یا سایر خدمات معمولاً یک روش پر از ریسک است که گاه ممکن است زیان‌های مالی و حتی جانی را نیز متوجه مشتریان سازد. این تجربه‌ی ناگوار بارها برای افراد مختلف اتفاق افتاده است و ممکن است خود شما هم یکی از همین افراد باشید. برای نمونه فرض کنید که برای تعمیر کولرگازی منزل خود و یا برق کشی آن فردی را به خانه بیاورید که از مهارت کافی برخوردار نیست؛ آنگاه ممکن است با انجام کارهای غیر اصولی صدماتی را به کولر شما وارد کند یا اینکه نکات ایمنی در برق‌کشی را رعایت نکند و از این طریق خطر آتش‌سوزی را افزایش دهد. به همین خاطر بهتر است متخصصانی را به خانه بیاورید که از تخصص و اصولی بودن کارشان اطمینان کافی دارید. سایت استادکار به عنوان یک رابط بین شما و ارائه‌دهندگان خدمات، لیستی از متخصصان را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید بدون نگرانی با آن‌ها تماس گرفته و از خدمات آن‌ها استفاده کنید. یکی از مزیت‌های سایت استادکار سهولت استفاده از آن و طراحی کاملاً کاربردی است که برای مشتریان امکان استفاده از خدمات سایت و مشاهده‌ی تعرفه‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن و بدون آشفتگی خاطر فراهم می‌کند. در سایت استادکار شما به هیچ وجه سردرگم نمی‌شوید و به راحتی می‌توانید آن چیزی را که به دنبالش هستید، پیدا کنید.

شستشو و نظافت

چگونه باید از خدمات استادکار استفاده کنم؟

استفاده از خدمات سایت استادکار به راحتی آب خوردن است! تنها کافیست که نیازهای خود را در ذهنتان فهرست کنید و یکی یکی در سایت به دنبال متخصصان مربوطه جستجو کرده و سفارش خود را برای استفاده از خدمات مربوطه ثبت کنید. در پلتفرم «استادکار» حوزه‌های خدماتی متفاوتی پوشش داده شده‌اند که به طور منظم و برحسب موضوع دسته‌بندی شده و می‌توانند مورد استفاده‌ی شما قرار گیرند. تمام خدماتی که از طریق متخصصان در سایت استادکار ارائه می‌شوند، دارای بازه‌های قیمت بوده که می‌توانید برحسب سلیقه، نیاز و توان مالی خود، گزینه‌ی مورد نظر را سفارش دهید. برای اطمینان از مناسب بودن قیمت‌های ارائه شده برای خدمات مختلف در سایت استادکار می‌توانید آن‌ها را با خدمات ارائه شده توسط دیگران مقایسه کنید و از این طریق درباره‌ی کیفیت کار نیز اطمینان کامل را به دست آورید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *