دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب آرایش کردن و حالت های مختلف آرایش

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

تعبیر خواب آرایش کردن ممکن است در نگاه اول مهم به نظر نرسد ولی برای این خواب تعبیرهای مختلفی از سوی معبران مشهور بیان شده است و شما می توانید از بین این تعبیرهای مختلف خواب خود را به راحتی تفسیر کنید.

آرایش کردن کاری زنانه است و دیدن این خواب برای زنان دارای تعبیری عادی است ولی دیدن خواب آرایش کردن برای مردان ناشایست است و از طرفی برخی از معبران دیدن خواب آرایش کردن برای مرد را نشانه رسوایی دانسته اند. در ادامه تعبیر خواب آرایش کردن از دیدگاه معبران بزرگ و مشهور را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

تعبیر خواب آرایش کردن

تعبیر خواب آرایش کردن از دیدگاه معبران خواب دارای تفاسیر مختلفی است و شما می توانید با توجه به خوابی که دیده اید تعبیر خواب خود را از بین این تعابیر مختلف پیدا کنید.

تعبیر خواب میکاپ کردن

تعبیر دیدن خواب آرایش کردن از دیدگاه لوک اویتنهاو

آرایش کردن در خواب دلالت بر داشتن یک موقعیت بسیار خوب دارد.

تعبیر دیدن خواب آرایش کردن از دیدگاه ابن سیرین

اگر فردی در خواب ببیند که سرمه می کشد نشانه مال است و اگر فردی در خواب ببیند که سرمه را در چشم هایش می کشد و مقصود از کشیدن سرمه روشنایی چشم بود نشانه این است که صلاح دین می جوید. اگر مقصود از کشیدن سرمه آرایش و زینت است نشانه این است که خود را در بین مردم به دینداری مشهور می کند تا او را ستایش و مدح گویند.
 تعبیر خواب زدن رژگونه

تعبیر دیدن خواب آرایش کردن از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب ریمل در واقع همان تعبیر خواب سرمه است. اگر فردی در خواب ببیند که به چشم هایش ریمل کشیده است نشانه این است که کاری را انجام دهد که به ظاهر خوب است اما نیت آن خوب نیست.
اگر مردی در خواب ببیند که به چشم هایش ریمل می کشد تعبیر خوابش خوب نیست و اگر زنی در خواب ببیند که به چشم هایش به نیت روشنایی سرمه می زند خوابش نیکو است و اگر به نیت آرایش کردن سرمه می زند تعبیر خواب او اندوه و غم است.
اگر مردی در خواب ببیند صورتش را آرایش کرده است و زیر ابروهایش را برداشته و یا رژلب به لب هایش مالیده است تعبیر خواب او خوب نیست و نشانه رسوایی و بدنامی است.

تعبیر خواب آرایش کردن

  •  آرون گروپس

تعبیر دیدن خواب آرایش کردن

پاک کردن آرایش در خواب نشانه راستگویی و صداقت شما است.
تعبیر خواب آرایش کردن نشانه فردی صادق و قابل اعتماد و بی ریا است.
تعبیر دیدن خواب آرایش کردن نشانه تلاش شما برای افزایش اعتماد به نفس و ایجاد صمیمیت و ایجاد ارتباط با دیگران است.
اگر فردی در خواب خودش را مشغول آرایش کردن ببیند نشان دهنده تلاش او برای تاثیرگذاشتن بر دیگران است.
به طور کلی تعبیر دیدن خواب آرایش کردن نشان دهنده حقایقی پنهان و شخصیت ناشناخته دیگران و یا شما است.

تعبیر دیدن خواب آرایش کردن

تعبیر دیدن خواب آرایش کردن از دیدگاه آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند که از رژگونه استفاده می کند نشان دهنده این است که برای رسیدن به خواسته های خود دیگران را فریب خواهد دهد.
اگر زنی در خواب ببیند از رژگونه استفاده می کند نشانه این است که برای پیش بردن نقشه های مکارانه از او سوء استفاده می شود.
اگر فردی در خواب اثر رژگونه را بر دست و یا لباس های خود ببیند نشان دهنده این است که در هنگام طراحی کردن نقشه ای غافلگیر می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که اثر رژگونه از صورت او محو می شود نشان دهنده این است که در مقابل رقیب خود تحقیر می شود.

تعبیر دیدن خواب آرایش کردن

 

در این بخش از سرگرمی مجله آرگا تعبیر خواب آرایش کردن را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مطلب تعبیر خواب مورد توجه تان قرار بگیرد و از مطالعه آن نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *