دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سفارشات چاپی خود را به کجا بسپاریم؟

  • یلدا محمدی
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اگرچه در دنیای امروز همه چیز رنگ دیجیتال به خود گرفته اما این مسئله نه تنها حجم نیازهای ما به صنعت چاپ را کاهش نداده بلکه بر آن نیز افزوده است.

قشرهای مختلف جامعه با توجه به جایگاهی که در آن قرار دارند، به نوعی با صنعت چاپ در ارتباط بوده و ممکن است کارهایی را برای چاپ داشته باشند. چاپ پوستر در سایزهای مختلف، انواع کارت ویزیت، چاپ بنر و فلکسی، چاپ لمینت، لیبل‌های سی دی و دی وی دی، هدایای تبلیغاتی و… تنها نمونه‌هایی از نیازهای ما به صنعت چاپ هستند که بر اهمیت این حوزه و نقش آن در زندگی ما تأکید دارند. در این مطلب نکاتی را درباره‌ی اهمیت چاپ و چگونگی ثبت سفارش‌های چاپی برای شما توضیح خواهیم داد.

مجتمع چاپ ایران کهن

یک مجتمع چاپ چه کارهایی را انجام می‌دهد؟

منظور از دفتر فنی دفتری است که در سطح شهر قرار داشته و به دریافت سفارش از مشتریان می‌پردازد. معمولاً در هنگام مراجعه به این دفاتر در نگاه اول متوجه می‌شوید که هیچ‌گونه تجهیزات و دستگاه‌های چاپ در دفتر وجود ندارد؛ علت روشن است؛ زیرا بسیاری از دفاتر خودشان کار چاپ را انجام نمی‌دهند و سفارش‌های دریافتی را به عنوان واسطه به چاپخانه‌ها و مجتمع‌های چاپ تحویل می‌دهند. یک مجتمع چاپ در حقیقت مرکزی است که تمام خدمات چاپی را ارائه می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید خدمات چاپی بسیار متنوع هستند؛ از چاپ بر روی لیوان و خودکار گرفته تا چاپ سررسید، بنر، فلکسی، کارت ویزیت و… . کمتر پیش می‌آید که دفاتر فنی تمام این خدمات را به مشتریان ارائه دهند و معمولاً اگر شما چندین سفارش مختلف داشته باشید، باید به دو یا سه دفتر مختلف مراجعه کنید. این در حالی است که مجتمع‌های چاپ با داشتن دستگاه‌های پیشرفته‌ی مختلف قادرند تمام نیازهای شما را یکجا برطرف کرده و از مراجعات اضافی شما به دفاتر مختلف جلوگیری کنند.  مجتمع چاپ ایران کهن

ارسال سفارش به صورت مستقیم چه تاثیری در هزینه دارد؟

باید توجه داشت همان طور که در بالا نیز اشاره شد، هر دفتر فنی یا آژانس تبلیغاتی لزوماً به معنای مجتمع چاپ نیست؛ بسیاری از دفاتر و آژانس‌ها ممکن است با یک مجتمع چاپ کار کنند که در این صورت شما به جای تحویل سفارش به صورت مستقیم به مرکز چاپ، آن را به دفاتر به عنوان واسطه می‌دهید؛ بدیهی است که چنین مسئله‌ای تأثیر زیادی بر روی قیمت دارد و آن را تا حدی افزایش می‌دهد؛ زیرا واسطه‌ها نیز به دنبال کسب درآمد و سود بیشتر هستند و این سود را در جیب شما جستجو می‌کنند! بنابراین کار با چاپخانه‌ها به طور مستقیم علاوه بر امکان نظارت، دارای هزینه مناسب‌تری نیز خواهد بود.

مجتمع چاپ ایران کهن

سفارشات چاپی خود را به کجا بسپاریم؟

از با سابقه‌ترین و معتبرترین مراکز چاپ در سطح کشور می‌توان به مجتمع چاپ ایران کهن اشاره کرد. مجتمع چاپ ایران کهن یکی از مراکز بزرگ و با سابقه‌ی چاپ در کشور است که در زمینه‌ی انجام امور چاپی مانند چاپ دیجیتال، پلات لمینت، فلت بد و چاپ عریض، افست و هدایای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. این مجموعه که فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرده، به تدریج توانست ضمن انجام امور چاپی شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر از اعتبار بالایی در بین مراکز چاپ کشور برخوردار شود؛ به گونه‌ای که هم اکنون در فضای کاری به مساحت 2000 متر مربع هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری به تمام نیازهای مشتریان از سراسر ایران پاسخ می‌دهد.www.irankohan.irوب سایت چاپ انلاین مجتمع ایران کهن.

مجتمع چاپ ایران کهن

سامانه آنلاین چاپ چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

سامانه آنلاین چاپ در حقیقت یک سایت اینترنتی است که مشتریان می‌توانند نمونه کارهای مورد نظر خود را در آن مشاهده کنند و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، تمام مراحل سفارش را به صورت اینترنتی انجام دهند. سامانه آنلاین مجتمع چاپ ایران کهن یکی از معدود سایت‌های اینترنتی برای انجام امور چاپی است که در عین زیبا و جذاب بودن، کار با آن بسیار راحت بوده و مشتریان می‌توانند انواع مختلف چاپ با دسته‌بندی بر اساس محصول و با موضوعات مختلف را در سایت مشاهده کرده و به صورت آنلاین نیز اقدام به ثبت سفارش کنند. این سامانه آنلاین سبب شده تا بین چاپخانه و مشتری هیچ‌گونه مانعی وجود نداشته باشد و افراد بتوانند بدون واسطه کارهای خود را در پنل شخصی خود در سایت پیگیری کنند. سرعت و کیفیت بالا در انجام سفارش‌های چاپی، قیمت مناسب و تنوع در ارائه‌ی خدمات و محصولات از جمله رازهای موفقیت مجتمع چاپ ایران کهن است که در طول بیش از دو دهه توانسته برای آن اعتبار بالایی را رقم بزند.

مجتمع چاپ ایران کهن

مجتمع چاپ ایران کهن چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

خدمات مجتمع چاپ ایران کهن آن قدر متنوع و زیاد است که نام بردن آن‌ها کار دشواری است، اما به طور خلاصه می‌توان گفت که هر طرحی را بر روی هر چیزی که بخواهید چاپ کنید، مجتمع چاپ ایران کهن برای شما انجام خواهد داد! این مجتمع با داشتن دستگاه برش CNC می‌تواند تمام طرح‌های دلخواه شما را انجام دهد. همچنین دستگاه‌های پیشرفته و قدرتمند چاپ دیجیتال این مجتمع در خدمت شما هستند تا سفارشات شما را با بهترین کیفیت انجام دهند. یکی از امکاناتی که مجتمع چاپ ایران کهن برای شما فراهم کرده، آن است که شما می‌توانید برای فضای اداری یا فضای اتاق‌های منزل خود کاغذ دیواری‌های دلخواه خود را داشته باشید. این امکان برای ادارات و شرکت‌ها بسیار مفید است، زیرا آن‌ها می‌توانند لوگو، شعار و هر طرح دیگری مرتبط با رسالت‌های سازمانی‌شان را بر روی دیوارها داشته باشند. بسیاری از همایش‌های بزرگ و سمینارها ترجیح می‌دهند تمام پروژه‌های چاپی را به صورت یکجا به مجتمع چاپ ایران کهن بسپارند، زیرا این مجتمع سابقه‌ی زیادی در انجام پروژه‌های بزرگ دارد و با اقتضائات و نکات مهم این دست کارها به خوبی آشنا است.

مجتمع چاپ ایران کهن

انجام خدمات چاپ بر روی پیکسل، پارچه و همچنین انجام سفارشات کارت ویزیت در مدل‌ها و جنس‌های مختلف از جمله کارهایی است که مجتمع چاپ ایران کهن با قیمت بسیار مناسب و در کم‌ترین زمان ممکن برای مشتریان انجام می‌دهد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *