دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

میز کار مدیران موفق در جهان چگونه است؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

برای افراد موفق محل کار دارای اهمیت است و استراتژی های مؤثری برای این محل ها در نظر می گیرند تا کارایی خود را در این فضاها بالا ببرند.

مدیرانموفق جهان با وجود وجه اشتراکاتی که در زمینه های کاری دارند دارای تفاوت هایی نیز می باشند به عنوان مثال: طراحی فضای کاری هر یک از این افراد با دیگری متفات و در عین حال منحصر به فرد است.

             میز کار مدیران

برای اطلاع بیشتر در این زمینه  میز کار چند مدیر موفق در سطح جهان را با یکدگر مقایسه کرده اند که هر کدام از این مدیران طراحی های مختلفی را برای میز کار خود در نظر گرفته اند و هر یک در این طراحی ها به دنبال فراهم کردن امکانات برای راحتی در هنگام کار و افزایش کارایی هستند.

میز کار مدیران

1- میز کار مدیر عامل شرکت EVERNOTE:

کریس اونیل مدیر عامل یکی از شرکت های معروف در جهان است او دارای دو تابعیت آمریکایی و کانادایی است در محل کار او تصویری از پرچم هر دو کشور دیده می شود و با توجه به صحبت های او این کار موجب می شود تا وجود مرزها را از یاد  ببرد و به این موضوع توجه کند که چگونه می تواند با موفقیت در زمینه شغلی این مرزها را از پیش رو بردارد و به دنبال این است که چگونه رویاهای شغلی خود را به واقعیت تبدیل کند.

میز کار مدیران

وجود کتاب های آموزنده مختلف بر روی میز کار نشان دهنده سطح بالای مطالعه و پذیری و بررسی دیدگاه های مختلف است همچنین وجود قاب عکسی خانوادگی نشان دهنده آرامش روانی و سرزندگی در این مدیر موفق است.

  •  آرون گروپس

میز کار مدیران

2- میز کار مدیر عامل شرکت ترایو گلوبال:

آریانا هافینگتون مؤسس یک شرکت روزنامه نگاری در آمریکا است که به طور رسمی مشغول به فعالیت است و به تازگی به عنوان یک استارتاپ مشغول به فعالیت است.

میز کار مدیران

او در محیط کاری خود ترجیح می دهد از میز کار گرد استفاده کند. همچنین برای استفاده از گوشی فضای خاصی را طراحی کرده است که نشان دهنده تعیین محدودیت در استفاده از آن می باشد.

میز کار مدیران

3- میز کار مدیر عامل شرکت DAILY HARVEST:

راشل دروری در محیط کاری از میزهای بزرگ استفاده می کند و این امکان برای تمام کارمندان شرکت وجود دارد در این شرکت اتاق های کار اختصاصی در نظر گرفته نشده است و به همین دلیل از میزهای بزرگ برای کار خود استفاده می کنند به اعتقاد دروری این کار به افزایش تمرکز و راحتی او کمک خواهد کرد.

میز کار مدیران

فضای طراحی شده این شرکت با نورهای طبیعی در نظر گرفته شده است و دارای پنجره هایی با نورگیری بالا است همچنین قرار گرفتن گلدان ها در اطراف شرکت نوعی آرامش را به کارمندان القا می کند.

میز کار مدیران

4-  میز کار مدیر عامل شرکت SOUNDHOUND:

کیوان مهاجر در محیط کاری خود از مبل های بزرگ که در کنار پنجره با نور مناسب است استفاده می شود به اعتقاد او قرار گرفتن بر روی مبل های آبی رنگ موجب ایجاد تمرکز کاری در او خواهد شد. او برای ایجاد انگیزه کاری فضایی برای قرار دادن جوایز خود در نظر گرفته است.

میز کار مدیران

5- میز کار مدیر عامل شرکت TRINAGO:

رولف اشرومجنز از میزهای شخصی استفاده نمی کند و به طور معمول کوله پشتی که لوازم کاری او در آن قرار دارد را به همراه دارد تا در مواقع ضروری کارهای خود را انجام دهد او سعی می کند برای انجام کارها مکان های خالی را انتخاب کند.

میز کار مدیران

6- مدیر عامل شرکت ZILLOW GROP:

اسپنسر راسکاف فردی که دارای جنب و جوشی بالا است و در فضای کاری خود از تردمیل استفاده می کند و در برخی از موارد فعالیت های خود را بر روی آن انجام می دهد بر روی می کار او سه مانیتور با کاربردهای مختلف قرار دارد. او همچنین از نشانه های سالگرد که نشان دهنده مدت زمان شروع کار او است بر روی میز استفاده می کند.

میز کار مدیران

7- میز کار مدیر عامل شرکت کسپر:

فیلیپ کریم در محیط کار خود از تلویزیون، مانیتور و تلفن استفاده می کند وجود قفسه هایی از کتاب نشان دهنده مطالعات فردی او است او بر روی میز  کار خود قاب عکسی خانوادگی قرار داداه است و در زمان انجام کار با دستگاه های غذا ساز غذای مورد علاقه خود را تهیه می کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *