دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آبشارهای دیدنی و خروشان لرستان را بهتر بشناسید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۷ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

شهر لرستان از مکان های دیدنی ایران با طبیعتی بکر است این شهر دارای 33 رودخانه است که چشم اندازهای ویژه ای را در این شهر به نمایش گذاشته است.

این شهر گردشگری از مناطق دیدنی است که مقصد بسیاری از گردشگران است و دارای صخره ها و آبشارهایی است که با خلق طبیعتی دیدنی تجربه سفری لذت بخش را برای گردشگران به همراه دارد.

آبشارهای لرستان

 

آبشار  دیدنی بیشه:

این آبشار در مسافت 35 کیلومتری از شهر دورود واقع شده است ارتفاع آن 48 متر و دارای طبیعتی سر سبز است در اطراف این آبشار چشمه های مختلف دیگری وجود دارد که برخی دائمی و برخی دیگر فصلی هستند.

آبشارهای لرستان

آبشار طبیعت آب سفید:

50 کیلومتری الیگودرز طبیعتی دیدنی از آبشار آب سفید را مشاهده می کنید که ارتفاعی 70 متری دارد و از کوه سنگ های دیدنی تشکیل شده است این آبشار به رودبار لرستان می رسد و مسیر روستاهای مختلف را طی می کند.

آبشارهای لرستان

  •  آرون گروپس

آبشار زیبای نوژیان:

این آبشار در 51 کیلومتری از جنوب شرقی خرم آباد است و از ارتفاع 95 متر برخوردار است در این آبشار کوه تاف قرار دارد که طبیعت آن را زیباتر کرده است.

آبشارهای لرستان

آبشار کوه چکان:

این آبشار در جنوب غربی الیگودرز واقع شده است آبشار چکان دارای پوشش های گیاهی و درختان مختلف است که طبیعتی سر سبز را فراهم کرده است. ارتفاع این آبشار 30متر است و از طریق راه های ارتباطی مختلفی می توان به این آبشار دسترسی داشت.

آبشارهای لرستان

آبشار وارک:

در گردنه نوژیان شما می توانید آبشار دیگری از این طبیعت را مشاهده کنید صخره های سنگی با ارتفاع های بلند و کوتاه طبیعتی زیبا را به این منطقه داده اند. این آبشار با وجود پر آبی در برخی از فواصل سال دارای آب نسبتا کمتری خواهد بود.

آبشارهای لرستان

آبشار سرکانه:

در 50 کیلومتری از شهر خرم آباد آبشار سرکانه واقع شده است که از ارتفاع 15 مت و عرض 17 متر برخوردار است در اطراف این آبشار پوشش های مختلف جنگلی دیده می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *